beeeeella

Alla inlägg under oktober 2012

Av Isabella Bergström - 31 oktober 2012 22:36

Jag har börjat packa, eller ne det har jag inte men när detta inlägg är klart gör jag de :) Jag ska åka med min barndomskompis(som jag inte längre är med)s pappa hem och han jobbar i Norge så han har väl inte mobilen på men han gjorde en status på facebook för 26minuter sen och jag missade precis när han la ut den så nu är han utloggad.. Inte för jag vet om jag vågat skriva hahah känns ju skapligt konstigt om jag nu ska åka med han hem plus att det var två till män? med.. höhöh och lilla jag, är lite rädd faktiskt XD Men pappa skulle försöka få tag på honom så får se :O Vill iallafall hem till mina underbara kompisar och mysa, tjocka i oss godis, dansa bort fettet och ha allmänt kul!<333333333333333333333333333333333333333333333


Vill ni ha ett videoinlägg med frågorna så får ni kommentera ända tills på SÖNDAG!! :D hade

Av Isabella Bergström - 31 oktober 2012 21:00

Har inte gjort så mycket idag, fixat spotify premium och köpt en present/julklapp :D Gjorde klart cake pops:en som jag trodde var omöjliga är nu klara :))) blev faktiskt ganska nöjd ^^ Kommer kanske ett videoinlägg för det är någon annan som har kommenterat min blogg :DDDD tack, du får nog ett videoklipp men vill fortfarande ha flera kommentarer! ;)


Passar jag i rött läppstift? :D hahahah (Hanna köpte detta läppsift ^^ haha fast hon sa att hon kommer aldrig använda det hahah)

Av Isabella Bergström - 31 oktober 2012 00:13

Jag har en sjukdom som heter "Non optimus amicus" och är ganska depp nu(som de två finaste på bilden ovanför är) efter ett höstlov utan dom bästa :/

(Det är en alvarlig xd sjukdom men inte som jag kan dö av utan den handlar om saknad efter bästa vännen/erna..


Ni ska bara veta hur avundsjuka jag är på era nya kompisar som ni träffar varje dag, gör er lycklig, få er att må bra och allt sånt. Jag är så hemskt sjukt avundsjuk att jag håller på att dör, seriöst varför ska de vara där och få er att göra er lycklig när jag kan..försöka iallafall?! :o Jag älskar och saknar er med hela mitt hjärta bästa vänner :'(<3333


Ps. ni måste hjälpa mig att fixa mig till Halloweentranan som är nu denna fredag, den 2:ndra och tyvär så kostar fet 80kr som vanligt, det stog 60kr förut  men nu de som inte är utklädda betalar 100kr :O

Av Isabella Bergström - 30 oktober 2012 23:28

 

Japp klev upp efter 7 imorse och åkte runt 8 till Torsby och tog tåget därifrån till Sunne för där gick det gamla tåget sönder så efter en stunds väntetid åkte vi buss resten av biten och ja det gick ju dä åh men vi kom ju lite senare och ännu hungrigare till Karlstad så jag åt toast och drack en festis sen shoppade vi loss, eller ja jag tyckte jag inte handla så mycket men vad jag brukar göra hemma i Bollnäs och den totala siffran på det jag köpt blev ynka 482kr!


En USA-tröja(bågot jag velat ha haft sen i somras?), vit stickad halsduk(också efterlängtat), vita fjäderörhängen(jag ska vara ängel på Halloweentranan), vitt nagellack(också för att jag ska se ut som en ängel som jag inte kommer att göra), blått? nagellack(för det var fint) och sen en beige spetströja, skitfin.. Det är tyg i själva tröjan också men i armarna är det bara spets :D Så jäkla nöjd tjej<33333 Tack för dagen unga som gamla ^^

Av Isabella Bergström - 29 oktober 2012 22:59

Från början skulle det vara en dopbakelse som tårta, sen blev det en massa annat och nu blir det en gräddtårta med blåa saker :o jao känner mig inte så nöjd för vem kan inte göra en gräddtårta liksom? :/


Men imorgon blire shopping för fulla muggar, upp efter 7 för åker typ 8 med tåg till Karlstad med Hanna, hennes mamma och min mormor :)


Sen vet jag inte om jag ska fortsätta blogga eller inte, hahaha nu har två klagat, nä inte klagat men frågat om vad jag menar när jag skriver på min blogg för de förstår inte och går jag tillbaka någon månad och läser själv så ärligt talat fattar jag inte själv! Min blogg är liksom  som... hmm hur ska jag säga:

Att läsa min blogg och inte fatta något är likadant som att spela in sig själv när man sjunger och sedan lyssna på det och det låter förjävlig! HAHAHA någon som fatta detta då? :DDDDDDD

Av Isabella Bergström - 29 oktober 2012 15:24

Personen du vill lära känna:
Sega svar.
Inga ansträngningar.
Inga smileys.
Ett ords svar.
Svarar inte alls.

Personen du inte är intresserad av:

God morgon / god natt sms .
Vill prata med dig, väldigt mycket.
Glada smileys.
Ger dig komplimanger.
Svarar riktigt snabbt.

Av Isabella Bergström - 29 oktober 2012 14:40

Snön gör så att min hemväg är stoppad :o lastbilar har kört i diket så man inte kommer fram, hoppas de är borta om någon dag!

Av Isabella Bergström - 29 oktober 2012 12:36

Vaknade innan 10 några gånger och det var jääääättemycket snö ute och jag har bara tygskor så jag får låna ett annat par av Hanna :D Hanna gjorde frukost åt mig medan jag kollade på tv, känner mig ganska lat xD Sen så åker vi till mormor och ska testa göra en dopbakelse ^^ Imorgon åker vi förhoppningsvis till Karlstad för shopping ;D om det inte är för mycket snö men mormor har vinterdäcken på iallafall =)

Nikki Flores - Hard to breathe

 
Det snöar!!! :D

Va gulligt ^^<3


Dagens vill ha: Vinterskor och täckbyxor
Dagens låt: Gråter bara i regnet - Hanna spelar gitarr, skitfint :')
Dagens planer: Baka dopbakelse :)
Dagens saknad: Emma och Sara<3
Dagens humör: glad, förväntansfull för morgondagen - tåg till Karlstad ^^



❤ Jag är en tjej på 19år som kallas Bella, älskar att baka och resa. Min släkt och mina vänner är mitt allt! ❤

Weheartit

Instagram @ibergstrom

Sök på bloggen

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Bloggarkiv


Skapa flashcards