beeeeella

Alla inlägg under oktober 2010

Av Isabella Bergström - 31 oktober 2010 21:15

Tjosan allehopa!    

Idag har man typ bara suttit framför datorn, TV, och varit till farmor och träffa Jonathan, Putte & Sara innan de åkte hem! Efter de så skulle vi till pappas kusin och Isak skulle sälja Jultidningar.. Fika litegrann också. Mums ;P


Imorgon så kommer nog bildbomben för då jobbar mamma & pappa så jag är barnvakt åt Isak & Nanny, iaf Nanny..   

Då kan jag ta tid och titta igenom allt och rotera lite bilder och så. Sen lägger jag väl upp de mesta här på bloggen, sen blire Fb, bdb.. också tror jag! (((((=

Puss o Kram & Godnatt (^.^)    <3333

  

Av Isabella Bergström - 30 oktober 2010 19:51

Tjoho igen! Väldigt väldigt längesen jag blogga nu men men.. Jag tar igen mig efter en massa prov som man haft, läxor, städning o massa annat men nu är det Höstlov för en gång skulle. Det har snöat tidigare så det känns inte riktigt som HÖSTlov men man slipper iaf skolan! Så nu ska jag lägga in alla bilder från mobilen till datorn så ska jag lägga in bilder så det blir en reäl bildbomb! :P Så Enjoy it! <3

Av Isabella Bergström - 25 oktober 2010 17:57

Hallå nu var det sen i Onsdags jag la in inlägg så ska försöka fixa till det på "Höstlovet" ( snarare Vinterlov? ). Men iallfall då har jag tid att lägga in bilderna och så.. Då kommer det komma massa bilder.. Men nu har man fått reda på att farmor, faster, farbror Putte har skaffat Skype så nu ska man väl prata typ varje dag så man håller kontakten och så dom ser att jag har städat rummet fint! höhöm.. ^.^ Sen tror jag det bara är jag som har webbkamera, fast faster hade nog också tror jag.. Så lille Kusin Jonathan kan se oss. :P Puss o kram xD Nu ska jag städa.. :P

U know why know!    <3

Av Isabella Bergström - 20 oktober 2010 19:38

Tjaba ;P Sorry för dåligt uuppdatering denna vecka.. :( Det har varit en lång/hes helg och början på veckan och jag är inte så hes just nu så jag kan sjunga igen!  :))))))) Wiiieee

Helgen: Bowla, parta m.m med Brudarna

Mån: Följde med Sara hem och gjorde lite läxor och titta på tv

Tis: Sara följde med mig hem och sjöng singstar, sen KU.. Prata LÖV<3 på Ku och hade det Nice! <3 Innebandy på idrotten var kung

Ons/Idag: vanlig dag i skolan.. Gjorde hemkunskapsläxan..


Ses o gonatt! (^.^) Lite bilder kommer senare tror jag.. (Förhoppningsvis) 

(Y) heheh x))

Av Isabella Bergström - 17 oktober 2010 21:30

Tjoho igen!    Har varit hos Therese & Josefine på Pizza-Party och hade superduperkul med brudarna ink.Vanessa)+ Kevin & Victor. Vi spelade Wii, PS2 och skulle ha spelat på min PS3:a  men den hade inställningar som hörde till en HDMI-kabel och jag kunde bara ha med en annan kabel så det gick inte alls      Också så glömde man Glasögon, Pyjamas/nattlinne + Örhängena hemma, så pappa fick komma med glasögonen och nattlinne men örhänge sket vi i.. Sen när han hade kommit och gett mig sakerna så gick han in till Lena & Karl-Erik och började dricka kaffe och satt där kanske i någon timme.  Hahaha  Sen började alla brudar titta på Småstadsliv 3. Alla typ asgarva hela tiden!

-Nä hon är dum i huvve! 

Hahaha det är ju bra den scenen :P Sen efter ett tag så åkte 2 brudar home to them selfs..  B-) Vi spelade lite spel av varje, men mest så spelade jag & Emma Singstar-Abba och vi tappade typ rösterna mer och mer.. Vi blev hesa som bara den och det har bara försämrats för mig så jag kan typ inte prata. Och om jag försöker skrika så piper det bara av min röst :s Iaf så somnade Jossan runt 03:00 Emma 03:34 och jag 04:00 för Jossan sa att vi skulle vara uppe till 4 och det var jag fast Jennie o Tessa var uppe till 05:00 för de spelade Ice Age 3 på Wii:et.. 

Dagen efter så åkte vi och bowla i 2½ timme för det var gratisbowling, fast ändå så var det inte så mycket folk.. Kommer några bilder senare iaf. 

Godnatt!    Puss<333

Av Isabella Bergström - 15 oktober 2010 16:53

Heeeejj har inte tid att typ blogga nu för ska duscha och sen till Therese o Josefine för det är Party! Kuuuuuuuuuunnngg och kul då. Hörs Hejdå<3

  

Av Isabella Bergström - 15 oktober 2010 07:22

Heeej sitter och äter frukost och ska springa ner till kaninerna och ge dem mat. Det är -2.8 Celcius kallt här.. Buhu! Sen bär det av mot bussen och skolan! Idrott andra lektionen fast inomhus då förstås! Puss & Hejdå! <3

Av Isabella Bergström - 14 oktober 2010 22:15

Tjolahopp!    Idag så har det typ varit en vanlig skoldag. Efter skolan så stack jag, Emma & Jennie till Bollnäs och shoppa eller handlade saker till Therese och Josefine så nu har de presenter. Jag packar och packar för jag ska ta med PS3:an till dem i morgon för då ska de ha Party så jag, Emma, Jennie, Tina & Marre kommer komma så vi ska äta Lenas hemgjorda Pizza.. mm gott!    Sen ska vi väl spela en massa spel på PS3 & Wii o kanske PS2   så det blir mycket spel men vi lägger ihop dem spelen och dosorna så vi kan spela så många som möjligt. Sen kollar vi på film eller nå och jag, Jennie & Emma ska sova över och nästa dag ska vi åka och Bowla. Kuuuuuuuuunnngg! Det kommer blir bra det men nu packar jag så att allt ska vara klart och så imorgon så är det typ bara att fixa sig själv. ;)))) Hörs.. Puss   

Ni får läsa sen vad de fick av oss alla..    Go natt ^^<3


❤ Jag är en tjej på 19år som kallas Bella, älskar att baka och resa. Min släkt och mina vänner är mitt allt! ❤

Weheartit

Instagram @ibergstrom

Sök på bloggen

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Bloggarkiv


Ovido - Quiz & Flashcards