beeeeella

Alla inlägg under oktober 2012

Av Isabella Bergström - 6 oktober 2012 21:45

Hej     

Har väl inte gjort så mycket idag, la mig efter 12 inatt och vaknade efter 8 och innan jag la mig så ställde jag datorn alldeles bredvid mig i sängen och halft på kanten och lät den stängas av. Imorse stog den kvar, ganska chockad man blev först att jag glömde stänga ner den men var som sagt görtrött


Åkte till Bollnäs med pappa för han skulle handla för han åker till en stuga (B-stugan xD haha bara släktingar som fattar typ) och ska sova där under älgjakten. Sen har jag väl typ fikat, lyssnat på musik, bytt profilbild på facebook till denna:

Sitter just nu och lyssnar på musik, äter chips, godis, choklad och dricker festis   

Egentligen så ska jag skriva en insändare till svenskan men ja ni ser ju hur de går   

Hade näringslära-prov igår och det gick faktiskt mycket bättre än förväntat   

 

__________________________________________________________________________________________________

Hahha såhär brukar jag se ut..ganska ofta   

 

När jag satte mig på bussen igår kunde jag sätta mig nästan vart som helst och valde detta ställe och blir alltid lika skrattig när jag ser skylten.. Det var iallafall en blandning som satte sig där eftersom. Först jag-smal, liten sen kom en annan tjej, stooor, sen en neger rent ut sagt och han sa: sitta? Tanke: näää stå kanske eller xD haha och sist kom värsta märkesgalna killen och satte sig så då var det fullt där xD

Kvinnan: gravid
Jag: Hoppar på kryckor

Märkeskillen: har barn och fullt upp

Negern: är gammal

Haahaha nä men inte vet jag  
Nästa inlägg blire bilder om frisyrer och saknade  

Av Isabella Bergström - 5 oktober 2012 23:34

Shit va trött jag har varit idag. Började kl 8 men var i köket från 9 till typ halv 3 nästan sen gick Annika igenom provets svar, sen frukt/pannakotta(hur fan stavas de :p) Sen gjorde vi provet och stack hem halv 4 (Y) Haha juste ställer man en oljeflaska på spisen eller lite bredvid så bränns det hål i den och alla olja rinner ut över spisen och kan sedan börja brinna men idag hade dom tur och Meta torkade av oljan från spisplattan med papper och jag tänker ju att det också brinner...men hur tänker då hon? :p


Sen när jag kom till Alfta tog jag moppen hem och lämna saker sen till Sara och hämta henne och prata lite typ gjorde vi mycket XD hahaha Pratade ännumera hemma hos mig, kollade H&M tidningen(blev inte klar heller), Sara fixade mitt hår, sen åt vi Tacos och drog sedan på hockey för att stå i lilla kiosken och sen i slutet fick vi stå i den stora. Matchen var ju inte så bra 2-6 tror jag det blev =( stackars Alfta och målvakten blev skadad också. Dem sista minutrarna av matchen var det slagsmål så det hette duga kan jag ju säga också - handskar och hjälm av sen fight fight fight! haha lite kul endå att kolla på :p Usch vad trött jag är nu, ska nog kolla facebook, instagram och några bloggar sen sova :D knaaaaaaapyyyyyyyyyyyZZZZZZZzzzzzzzzz

 

Pannakotta, smakade väl sådär, konstig konsistens men den smakade mycket vanilj och alltså glass tyckte jag :p

De andra bilderna kommer i nästa inlägg ;)

Av Isabella Bergström - 4 oktober 2012 22:56

Men det var typ tråååki för de bakade bröd och all information om bröd de sa har jag fått lärt mig i skolan idag -.-'

Rosa strösselkanelbulle och Josephine som är min favorit, småkakor och cupcakes.. Mmmmmmhmm....

Imorgon äre skola till halv 4, bläääh på en fredag.. Men efter skolan på kvällen ska man stå i kiosken på ishallen med bästa Sara för Emma var bokad i Edsbyn^^

Någon saknade Angelica idag ^^ haha

Av Isabella Bergström - 4 oktober 2012 18:45

HAHAHA Ja någon gång i bland kan mina syskon och jag ha kul tillsammans :D

 
Fråga mig inte vad det är.. fotbollar, jordnötter? haha
           
Piff, Paff & Puff xDDDDDDDD

     

         

HAHAHAHHAH jag skratta så jag grina XDDDDDDDDDD

:(

Av Isabella Bergström - 4 oktober 2012 17:19

Jag satte timer på 6min på mobilen och började spela spel och när jag spelat klart och kollar hur lång tid det är kvar så står det att den har pausats och då hade det gått 7 minuter så mina bullar är bruna :'( inte nöjd..

Av Isabella Bergström - 4 oktober 2012 16:30

Just nu bakar jag kanelbullar för det är kanelbullens dag :) Sen ska jag duscha, äta och kanske göra någon läxa och sen kl 21:00 ikväll tänker jag sätta mig i soffan och kollar på "Hela Sverige Bakar" :D Någon annan som kollar på de? =)

 

Av Isabella Bergström - 3 oktober 2012 22:30

If you have money and your still sad, you need love

But if your loved but your just sad, you should get a smile!


You doesn´t need money to be happy

The only thing you need is LOVE!

Av Isabella Bergström - 3 oktober 2012 21:30

Kommentera nu hennes blogg är ni snäll :D


Sara vill att ni kommenterar hennes inlägg om vad hon ska göra, också skriver ni 2 poäng för första valet och 1 poäng för andra valet i kommentaren och ni får komma med egna förslag. Hon tänker göra en video där hon t.ex sminkar mig eller Emma eller sig själv.. Eller kanske någon halloweenkostym m.m Ni får gärna kommentera egna förslag tycker hon men kom ihåg att KOMMENTERA PÅ HENNES BLOGG HÄR --> länken


Vill ni följa och kolla den dagligen så heter den saraklara.bloggplatsen.se

 
Memories from the summer 2012 with my crazy and best friends! <3

Treflätan


❤ Jag är en tjej på 19år som kallas Bella, älskar att baka och resa. Min släkt och mina vänner är mitt allt! ❤

Weheartit

Instagram @ibergstrom

Sök på bloggen

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Bloggarkiv


Ovido - Quiz & Flashcards