beeeeella

Alla inlägg under april 2013

Av Isabella Bergström - 17 april 2013 18:44

Ja nu är jag inte så arg och sur längre..mera stressad för att jag fyllde i ett papper där det skulle stå vad jag skulle prata om på svenska-talet men nu måste jag ju komma något att prata om i ca 4minuter..eller jag valde att prata om mitt liv i framtiden så då måste jag hitta en massa saker i mitt huvud som jag vill göra i framtiden då ;) aja tjohej nu ska jag äta..skriver nå inlägg senare också, i think! ;p

 

Av Isabella Bergström - 16 april 2013 21:17

      

FAN FAN FAN!!! Jag hatar skolan, jag hatar svenska - jag måste vara efterbliven eftersom jag inte kan få godkänt i svenska typ eller inte kan tänka och skriva ett förbannade tal om framtiden till nationella.


Jag kanske ska skriva att jag inte kan..för att man kan inte veta vad som ska hända i framtiden mer än att man ska dö!



Jo typ så känner jag för min bror just nu.. Alltså här har jag suttit framför den förbannade jävla datorn sen minst 1 idag och försökt komma på något att skriva så jag har sökt på olika saker och ting och nu när jag verkligen har försökt rensa hjärnan genom att gått ut och försökt gjort ett tal som självklart inte är 4 minuter och sedan gått och ätit en macka och en clementin medan min bror satt snällt i köket och gjorde what ever så gick jag och åt upp mitt fika på mitt rum och när jag var klar och ska börja tänka går han precis till sitt rum och spelar på sin förbaskade jävla blockflöjtsjävel som han inte spelat på på hundra år men jo just nu när jag har en läxa..den svåraste av dom alla så ska han spela så min hjärna sprängs..nu slutade han iallafall spela men nu är jag så himla jävla sur så jag vill byta liv med en skolkare som inte bryr sig om h*n lämnar in en uppgift eller inte men lyckas få godkänt på något vis ändå! Glömde jag säga att jag är förbannad?   

Hoppas jag klarar det då på ett eller annat sätt! -.-'

Av Isabella Bergström - 16 april 2013 16:17

Jag läste på en blogg som en kille från Egypten skriver och han blev tillsammans med en tjej från Sverige och flyttade till Sverige till slut och när han kom dit så var det jätteannorlunda för honom. HAHA På bloggen står det att han inte vet vad det är för grader i Egypten för det är bara turisterna som vet det..haha och när han flyttade till Sverige och såg att solen lyste så gick han ut även om hans fru sa att det var kallt..men han tänkte: Solen lyser = varmt men så var det ju inte i Sverige på vinter precis xD Sen kan han inte förstå att vattnet fryser till is och man kan gå på den ;p haha


Har blivit så fascinerad av Egypten därför jag skriver det här..fast det hela började med att jag sökte "Drömhus i Sverige" på google som sedan blev "Drömhus i Egypten" osv. osv. osv.. Här är en länk till kategorin - Egypten på bloggen iallafall --> här!



Den ovanför och nedanför denna text är mina egna bilder, så härligt..JAG VILL TILLBAKA!
 

Bilder · Dröm · Love · Resor
Av Isabella Bergström - 16 april 2013 13:45

Tjo  

Har kommit hem och nu har jag tagit en liten paus i pluggandet och käkar en Angry Birds donut :D

 

Av Isabella Bergström - 16 april 2013 10:45

Syns vem som jobbar ;) hehe fast Lotta jobbar hon med faktiskt :)

Vi slutade 10 men sitter kvar och pluggar svenska nationella som kommer gå åt helvete känns det som..eller nä jag kommer få ihop det till slut men inte än för än har jag inte fått ihop det än x((
 
Svinsöt
 
Puss till mina läsare

Plugg plugg plugg mobil mobil mobil xD

Av Isabella Bergström - 15 april 2013 20:45

Jag har läxor som ska göras så jag sitter med dom just nu..men på nått sätt är jag glad..fast inte för att jag har läxor xD hahah Jag vill till exempel översätta en låt till svenska och försöka sjunga den ;p hehe


Emma kom på moppen och hon hade med sig sin gamla dator som var helt slut och tröck på nå knappar och grejs så den återställdes för den har varit död i över 1 år och såhär såg det ut på hennes gamla blogg --> haha

Nu sitter vi iallafall och pluggar :D

 
Detta ritade jag idag..fint va? ^^

Bilder · Hemma · Love · Skolan
Av Isabella Bergström - 14 april 2013 21:15

Fredagen blev det Tranan med 4 andra brudar :D Sara, Nina, Agnes och Emma<3 skitkul 

Jag och Emma hade högklackat så vi fick skapligt ont i fötterna men för mig gick det iallafall över när jag sov ;)

 
Lördagen var jag med pappa till Bollnäs och på hemvägen plockade vi upp Emma så hon har sov hos mig till idag :)
 
Köpte lite mat och jag gjorde typ tacos med kyckling :D Vi smakade det i skolan i veckan ;p
   
Help me, I need help xD HAHAH
 
Idag har vi typ inte gjort något alls..vi har drömt askonstiga saker som vi pratade om igår  
 
Nu sitter vi i min säng och myser framför tv:n - Maria Wern<3

Av Isabella Bergström - 11 april 2013 23:56

Jag fick göra chokladmousse fast jag egentligen skulle fått gjort morotssoppa men söta och snälla Lina gav mig hennes uppgift, alltså chokladmoussen så jag blev jätteglad  Men fick göra om den en gång för det blev prickar i den och det blev det även andra gången men då såg den iallafal ut som chokladmousse  

När skolan slutat så följer Emma med mig hem och hoppar på bussen där Sara sitter..i knew it men sa inget till Emma för hon skulle bli överraskad  Glad blev hon iallafall, hihi


 
Så söt Emma är, även på suddiga bilder 

Fruktbägare med daimglass och pommac  mm gott och lite surt ^^

Klarade moppeprovet för ett år sedan så då var man ju tvungen fixa moppen och ta en tur ;) Blev till Alfta med Emma och hälsa på farmor och sen skjutsade jag hem Emma<3



Nu måste jag sova..har sovit väldigt lite denna vecka men det hindrar mig inte från att kanske gå på Tranan imorgon ;P Tranan är så efterlängtat<3<3<3


❤ Jag är en tjej på 19år som kallas Bella, älskar att baka och resa. Min släkt och mina vänner är mitt allt! ❤

Weheartit

Instagram @ibergstrom

Sök på bloggen

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Bloggarkiv


Ovido - Quiz & Flashcards