beeeeella

Direktlänk till inlägg 16 april 2013

Läs om ni vill för jag skriver vad fan jag vill

Av Isabella Bergström - 16 april 2013 21:17

      

FAN FAN FAN!!! Jag hatar skolan, jag hatar svenska - jag måste vara efterbliven eftersom jag inte kan få godkänt i svenska typ eller inte kan tänka och skriva ett förbannade tal om framtiden till nationella.


Jag kanske ska skriva att jag inte kan..för att man kan inte veta vad som ska hända i framtiden mer än att man ska dö!



Jo typ så känner jag för min bror just nu.. Alltså här har jag suttit framför den förbannade jävla datorn sen minst 1 idag och försökt komma på något att skriva så jag har sökt på olika saker och ting och nu när jag verkligen har försökt rensa hjärnan genom att gått ut och försökt gjort ett tal som självklart inte är 4 minuter och sedan gått och ätit en macka och en clementin medan min bror satt snällt i köket och gjorde what ever så gick jag och åt upp mitt fika på mitt rum och när jag var klar och ska börja tänka går han precis till sitt rum och spelar på sin förbaskade jävla blockflöjtsjävel som han inte spelat på på hundra år men jo just nu när jag har en läxa..den svåraste av dom alla så ska han spela så min hjärna sprängs..nu slutade han iallafall spela men nu är jag så himla jävla sur så jag vill byta liv med en skolkare som inte bryr sig om h*n lämnar in en uppgift eller inte men lyckas få godkänt på något vis ändå! Glömde jag säga att jag är förbannad?   

Hoppas jag klarar det då på ett eller annat sätt! -.-'

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabella Bergström - 21 december 2016 22:21


Visst är det väl kul när man har snälla inbrottstjuvar ;*

Av Isabella Bergström - 13 december 2016 19:37

Min syster som sjunger!!!     

Av Isabella Bergström - 1 november 2016 18:36

Idag mötte jag upp Felicia på stan typ åsså fick vi våra naglar fixade samtidigt! Åh jag blev så nöjd, mina naglar har aldrig varit så fina förut! ...

Av Isabella Bergström - 27 oktober 2016 01:43

Ladies...  Ett tips - flytta till egen lägenhet/bostad själv innan ni hittar en partner så ni kan "Go loco" på inredningen, min bästa kompis första lägenhet var en liten etta i Gävle och den var rosa, pink, rosado you name it det var extremt rosa ö...

Av Isabella Bergström - 29 september 2016 01:21

Den enda saken jag behöver är 5pm cuddle, fast jämt och ständigt, en mysig bamsekram...KRAMAR helt enkelt! ...


❤ Jag är en tjej på 19år som kallas Bella, älskar att baka och resa. Min släkt och mina vänner är mitt allt! ❤

Weheartit

Instagram @ibergstrom

Sök på bloggen

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Bloggarkiv


Ovido - Quiz & Flashcards