beeeeella

Alla inlägg under april 2013

Av Isabella Bergström - 1 april 2013 23:45

Ingen har lurat mig idag :( ja det är tråkigt faktiskt, jag har för mig att man går i skolan denna dag också men det är kanske fel? Iallafall förra året lurade Sara och Emma mig med olika saker och jag lurade dom..eller försökte iallafall ;P jag tror kommer ihåg att Sara sa något om att hon skulle få en hund och jag och kanske Emma började fundera..hon kan ju luras men det låter ganska trovärt för hon hade sådan bra förklaring så jaga trodde nog iallafall på det ;D hahah men nu äre det bara 25 minuter kvar av första april och ingen har lurat mig än idag  

Jag vill bli lurad på första april faktiskt  


Miss the old times <3


❤ Jag är en tjej på 19år som kallas Bella, älskar att baka och resa. Min släkt och mina vänner är mitt allt! ❤

Weheartit

Instagram @ibergstrom

Sök på bloggen

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Bloggarkiv


Ovido - Quiz & Flashcards