beeeeella

Alla inlägg under april 2013

Av Isabella Bergström - 23 april 2013 23:15

HAHAH jag tror jag inte gjort något annat än och garvat den senaste timmen då jag har skrivit med både Sara och Emma, vilka stjärnorni är asså ;) jag också lite grann kanske ;P


Mina söta hjärtan Sara & Emma<3
 

Av Isabella Bergström - 23 april 2013 20:11


Vanlig fläta på provet men efteråt satt den inge bra längre så gjorde en fiskbensfläta istället ;p
   

Av Isabella Bergström - 23 april 2013 19:29

Emma gjorde cupcakes och kom till mig sen, min smurfina


Smurfblåa ;D

Försökte göra en flower bun på Emma men det gick som det gick, är lite nöjd eftersom det var första gången men det var ju inte felfritt precis ;) haha Såhär skulle den ha sett ut som på bilden nedan!

 
         
I love you honey!

<3
                   

Bilder · Chill · Hemma · Love
Av Isabella Bergström - 23 april 2013 19:08

Ja nationella var den enda lektionen idag och jag använde all tid men den dära dikten fattade jag inte alls frågorna till och inte FUL heller eller vad texten hette  haha Men förmodligen klarade jag mig för detta var nog lättare än i 9:an då jag inte han läsa alla texter heller och fick IG så jag får godkänt nu iallafall  


Nu ska jag träna extra mycket på svenska talet och försöka hinna med några uppgifter i engelska  I wish I had a extra life  Imorgon ska jag köra svenskatalet då och sen efter skolan ska jag klippa mig  Jag vill ha mitt hår kvar, alltså längden och bara poffa bort de kluvna topparna men dom försvinner ju inte precis så vi gör ett försök på Salong Unikt - 16:45. Jag vill ha en ny frisyr samtidigt som jag vill ha kvar längden som sagt men vi får se vart det leder  

 

Av Isabella Bergström - 22 april 2013 23:00

Trökig dag idag men som tur var det lite sol ändå ;) hihi Slapp ha nationella talet idag så jag hinner förbereda mig lite till men imorgon är det nationella läsförståelse -.-' kommer gå lika bra som i nian, alltså F/IG what ever :(
Emma åkte med mig hem idag så vi har kollat på några justin bieber fans videos där dom bara skriker och är totalt galna XD HAHAH


Jag bryr mig inte om vilken inställning jag har för har jag denna inställning så blir jag überglad om jag klarar mig. Ingen kan få mig att ändra inställning..eller jo om någon kändis hoppar in genom mitt fönster och säger att han älskar mig xD haha skojja det skulle inte hjälpa för han känner inte mig och kan inte bekräfta att jag kommer klara det ;P haha jag tänkte bara på kändisar för ingen har väl missat att Justin Bieber kom till Sverige idag? HAHA näe inte om man har facebook iallafall ;) Fast då hade det inte varit han som hoppat in genom mitt fönster.. Det skulle typ vara:

Taylor Lautner, Channing Tatum eller Zac Eftron  


TISDAG: Nationella Svenska Läsförståelse
ONSDAG: Nationella Svenska Talet och klippa mig  

TORSDAG: Nationella Svenska Uppsats

FREDAG: chill - servera i restaurangen på skolan :)


Dagens frisyr :D Jag tyckte det var gulligt med en liten fläta på sidan, GODNATT! <3

Av Isabella Bergström - 21 april 2013 23:30

Jag har ju värsta självförtroendet nu när jag gjort klart svenskan ;)

HAHHAAHA


LÄNGTAR TILL SOMMAREN!!!

På morgonen på måndagar Sara då jag hoppar på bussen fast då gasar han iväg istället XD hahaha



Pratar fortfarnade med Emma på skype och i en konverstation:

-Man kan träna och få muskler men man kan inte träna på att bli snygg! - Citat av Emma Sundin

Av Isabella Bergström - 21 april 2013 22:08

Äntligen klar med fucking svenskan! :D Tränar bara på talet just nu med Emma på skype ;)

Av Isabella Bergström - 21 april 2013 12:45

 

Nu blir det att plugga 12 timmar typ..hoppas jag klarar det! Jag gör vad som helst för att klara det typ..När jag ser andra göra samma saker som jag ska göra men de har gjort det superbra och i min ögon är det MVG (A) Det är en jobbig känsla som får min självkänsla att sjunka..but all I could blame is school eller nationella!
Musik och mina tankar får spridas sig förhoppningsvis på ett dokument.

:)


Sara, Emma, Hanna m.m snälla? 


❤ Jag är en tjej på 19år som kallas Bella, älskar att baka och resa. Min släkt och mina vänner är mitt allt! ❤

Weheartit

Instagram @ibergstrom

Sök på bloggen

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Bloggarkiv


Ovido - Quiz & Flashcards