beeeeella

Direktlänk till inlägg 11 april 2013

1 år :D

Av Isabella Bergström - 11 april 2013 23:56

Jag fick göra chokladmousse fast jag egentligen skulle fått gjort morotssoppa men söta och snälla Lina gav mig hennes uppgift, alltså chokladmoussen så jag blev jätteglad  Men fick göra om den en gång för det blev prickar i den och det blev det även andra gången men då såg den iallafal ut som chokladmousse  

När skolan slutat så följer Emma med mig hem och hoppar på bussen där Sara sitter..i knew it men sa inget till Emma för hon skulle bli överraskad  Glad blev hon iallafall, hihi


 
Så söt Emma är, även på suddiga bilder 

Fruktbägare med daimglass och pommac  mm gott och lite surt ^^

Klarade moppeprovet för ett år sedan så då var man ju tvungen fixa moppen och ta en tur ;) Blev till Alfta med Emma och hälsa på farmor och sen skjutsade jag hem Emma<3



Nu måste jag sova..har sovit väldigt lite denna vecka men det hindrar mig inte från att kanske gå på Tranan imorgon ;P Tranan är så efterlängtat<3<3<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabella Bergström - 21 december 2016 22:21


Visst är det väl kul när man har snälla inbrottstjuvar ;*

Av Isabella Bergström - 13 december 2016 19:37

Min syster som sjunger!!!     

Av Isabella Bergström - 1 november 2016 18:36

Idag mötte jag upp Felicia på stan typ åsså fick vi våra naglar fixade samtidigt! Åh jag blev så nöjd, mina naglar har aldrig varit så fina förut! ...

Av Isabella Bergström - 27 oktober 2016 01:43

Ladies...  Ett tips - flytta till egen lägenhet/bostad själv innan ni hittar en partner så ni kan "Go loco" på inredningen, min bästa kompis första lägenhet var en liten etta i Gävle och den var rosa, pink, rosado you name it det var extremt rosa ö...

Av Isabella Bergström - 29 september 2016 01:21

Den enda saken jag behöver är 5pm cuddle, fast jämt och ständigt, en mysig bamsekram...KRAMAR helt enkelt! ...


❤ Jag är en tjej på 19år som kallas Bella, älskar att baka och resa. Min släkt och mina vänner är mitt allt! ❤

Weheartit

Instagram @ibergstrom

Sök på bloggen

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Bloggarkiv


Ovido - Quiz & Flashcards