beeeeella

Alla inlägg under april 2013

Av Isabella Bergström - 7 april 2013 23:21

 

Då var Påsklovet över då Tillbaka till skolan............jaja antar att det är lugnt för det är 9½ vecka kvar till sommarlov Men då blire väl sommarjobb

Nu ska vi summera detta Påsklov ;)

Jag har sovit hos Emma en natt, sen med Emma hemma hos Sara och sen två nätter har jag sovit i Sundsvall och resterande nätter har jag sovit hemma och någon gång med Emma :D


Fick tre gäddor och soligt väder med Emma och pappa :)

Här vare vårkänslor som gällde...syns det att vi fryser? hihi <3 Älskar er brudar!

~Never forget~

Mys med min 5åriga kusin..underbar helg<3

LOVE has no limits

Wise words ;)

Av Isabella Bergström - 7 april 2013 14:22


 
Dagens outfit :)

Morgonmys med Jonathan blev det någon timme sedan kom pappa och Nanny och nu drar vi allihopa till Birsta ;)

Av Isabella Bergström - 6 april 2013 17:09

Igår var jag barnvakt åt Jonathan och så spelade vi wii, xbox och kollade på film :) Det blev I drömmarnas trädgård och då tänkte jag, åh nej nu kommer jag somna men det gjorde jag inte och det var inte lika långt som för nått år sen när vi kollade xD haha
Nu har vi kollat på Toy story och hittat ett spel som han letat som han nu spelar ;D

Av Isabella Bergström - 5 april 2013 16:28

Nu är jag i Sundsvall och väntar på att min farbror ska hämta mig :)
Jag ska vara barnvakt åt min 5åriga kusin Jonathan ;D Avslutar mitt påsklov här i Sundsvall ;)

Av Isabella Bergström - 4 april 2013 20:45

Nanny skaffade blogg för något år sen men det var väl jag som gjorde ett inlägg men nu har hon gjort ett eget inlägg iallafall, och headern stylade hon själv :) ---> BLOGGEN <---

 

=D

Av Isabella Bergström - 4 april 2013 00:30

 
 
   
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 

Av Isabella Bergström - 3 april 2013 13:49

Igår var jag, Sara och Emma hemma hos Emma där vi tog många vår-bilder. Som ni ser så stog vi på vägen och vi fick flytta på oss ett antal gånger för bilarna kom ;p haha Sen fika vi tårta, mmmmmmmm va gott det var så jag tog några extra bitar, hehe ;)

På kvällen åkte vi till Sara så vi har sovit där inatt och nu är vi i full gång med att redigera bilder och göra headers..förutom lilla Bella som inte har någon dator med sig :(

Av Isabella Bergström - 2 april 2013 13:45

Jaaa äntligen ska hela "ligan" träffas :D

Blir att hämta Sara nu sen drar vi till Emma där vi ska ta vårbilder<3

Bilder · Chill · Love

❤ Jag är en tjej på 19år som kallas Bella, älskar att baka och resa. Min släkt och mina vänner är mitt allt! ❤

Weheartit

Instagram @ibergstrom

Sök på bloggen

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Bloggarkiv


Ovido - Quiz & Flashcards