beeeeella

Alla inlägg under april 2013

Av Isabella Bergström - 27 april 2013 23:15

Åh på förmiddagen bakade jag cupcakes med smarties(chokladlinser med olika färger) för att sedan efter lunch åka till Hanna och hennes lägenhet som jag gillar asmycket, sängen i vardagsrummet, litet och stora fönster så solen kan skina in och värma konstant hela lägenheten Hanna sa en sak som var dåligt och jag kom på en egen och det jag tänkte på var att man får väl inte spela sån hög musik och Hannas sak var att hon hör när folk i lägenheten nedanför kissar..hur fräsch är inte det liksom?  hahah näe det är inte nå kul, hon hade provat själv med att ha kranen på men det hördes ändå XD hahahah Emma har du tänkt på de?   HAHA

---

Har även kollat på Hockeymatchen på TV4 ikväll och haha ja det var väldigt underhållande program, dessvärre TV4:s reklamer är inte så underhållande om det är program i 20 minuter, reklam 3 minuter, program 4min och sedan reklam igen minst 3 minuter! Vad är dehär egentligen..ingen vill ju kolla på sådan lång reklam så då går man ju därifrån eller byter kanal..fast jag är så lat så jag orkar inte sträcka mig efter dosan på bordet så då kollar jag ändå men jag fick nästan spader idag och var påväg att lämna soffan men jag höll kvar och smsade istället XD


Hanna<3

"-Kan du ta bilden någon gång eller?"

Lite bättre bild på mig och Hanna men fortfarande för lång tid framför kameran XD haha
 
Hanna spelade och sjöng lite gitarr, jättefint! :)
Assnygg gitarr tycker jag då, känner mig stolt som lärde mig spela Blinka lilla stjärna(färna sa jag när jag var liten, remember Hanna?) och det var syrran som lärde mig spela xD hahah


Syrrans chokladmuffins med grädde(Cupcakes)

Min smarties/nonstops cupcakes med vit choklad frosting :D


Me right now ;P nu ska jag duscha sen sova, gonatt!<3

Av Isabella Bergström - 26 april 2013 23:52

back to mamis home!


 
Assoligt och skönt!
 

Mamma ;)

Skattungbyn(typ ett berg med jättefin utsikt) Ni ser ju trädtopparna, bergen och himlen :)

Vägvisare xD haha


Fick gulliga strumpor av mormor<3


~ Sommaren måste vara här snart! ~

Av Isabella Bergström - 26 april 2013 18:13


Drar mot mormor och morfar då :D Fast det snöar där :/ Men här skiner solen så hoppas vi får med oss den ;)
Vet att det finns wifi vid mormor men vet inte om datan kopplar så får se om jag bloggar nå i helgen ;D hörs huj!
 

Av Isabella Bergström - 25 april 2013 22:45

   
Har jag mitt team bakom mig eller?  

HAHA shit va skön bränna man skulle haft ;P
       
Fast jag har ju aldrig varit på ett gym förut i huvud taget ;)

Typical me!
 
Finns det någon snygg kille som verkligen gör det? XD haha såg ni, nu vare jag som var tvärtom ;)


Avslutar med en låt!❤

Av Isabella Bergström - 25 april 2013 22:30

Har haft nationella idag och det gick väl skapligt, om inte gick det dåligt HAHAH

Gick på stan med Lotta och kollade lite och provade en tröja sen kom Emma med en lite lite mindre tröja  haha

Lugn dag faktiskt tror jag, haha har snapchattat hela eftermiddagen tror jag med Jennie, Emma, Sara och Agnes, korta videosnuttar och massa massa bilder. HAHA fy vad jag har garvat alltså        
Jättesöööt tröja ju..men för liten som sagt xD

Jag ser ju breeeeed ut för den är så liten ;)


~

Bilder · Chill · Love
Av Isabella Bergström - 24 april 2013 23:20

HEEEEJ :)

Slapp ha svenska talet idag för hela lektionen blev inställd, asskönt! ;) Men imorgon blire ett annat nationella, får se hur det går :o Efter skolan hoppade jag av bussen hos farmor och där var Dante. Gullungen är för söööt<3


Videoklipp :D

Bebisskratt<3<3<3

Av Isabella Bergström - 24 april 2013 23:15

 
Så jäkla gullig!!!

Av Isabella Bergström - 24 april 2013 23:15

Klippte mitt hår på Salong Unikt och åååh vad det luktar gott där inne asså. Frisören tvättade mitt hår också, aaaaaaaaasskönt har inte gjort det på typ 100 år asså xD Sen klippte hon topparna och rundade av med "luggen"  

Tänk er att jag fick med mig doften från hårsalongen i mitt hår med mig hem och än luktar det lika gott ;) vill inte sova och lägga huvudet på kudden yttifall lukten försvinner, haha Nöjd är jag iallafall kan jag säga, shit vad fräsch jag känner mig i håret nu, platta mitt hår gjorde hon också och hävde i olika värmeskydd och sånt som luktar gott :D

HEHE mitt resultat blev 100 egobilder så jag delar med mig av en del av dem, HAHA  



På skolan innan klippningen :) Dagens outfit typ!
 

Lotta smsar flitigt x))


Very happy lämnar jag frisören och drar hemmåt :D
 
Vädret fick väl vara med på en bild också då ;)

         
Älskar den här bilden på mitt hår (^.^)
       
                         
This is what I call - EGOBOOST!  
<3


❤ Jag är en tjej på 19år som kallas Bella, älskar att baka och resa. Min släkt och mina vänner är mitt allt! ❤

Weheartit

Instagram @ibergstrom

Sök på bloggen

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Bloggarkiv


Ovido - Quiz & Flashcards