beeeeella

Alla inlägg under april 2013

Av Isabella Bergström - 11 april 2013 13:30

   

Av Isabella Bergström - 10 april 2013 23:16

Hello, imorgon har min klass öppet i restaurangen och då får jag vara i kallköksgruppen(förrätt och dessert)
iiiiiiii askul ska få göra Chokladmousse och pannacotta tror jag det var  Love it!


Nu ska jag duscha sen sova skööööönt<3

Natti alla sötnosar!



Inte så mycket av dagens outfit men dagens look iallafall, haha

Av Isabella Bergström - 10 april 2013 14:42

Har engelska och klassen fick reda på att vi får sluta tidigare, då säger en kille i min klass:
-I love you Marilyn!
Då säger läraren:
-I love me too!
Haha asså jävla skön ;P

Av Isabella Bergström - 9 april 2013 21:21

Klicka på bilden för att komma till sidan och fråga något helt anonymt!

Av Isabella Bergström - 8 april 2013 23:46

...sedan jag, Emma, Sara och hennes familj kom hem från Egypten! Känns ganska konstigt på något sätt. Känslan är obeskrivlig, alltså att vi varit där, men "Egypten" finns ju bara på bilder nu..Det har blivit ett minne eller det är ett minne, jag vet inte vad jag ska säga för "ett minne" låter så negativt och som att vi var dit för jättemånga år sedan men...


Saknar det så mycket, slippa klä på sig massa långärmade tröjor och bara sola och bada en hel dag och liksom njuta av solen bara för att. Bara ha kul och glömma bort alla beskymmer! HAKUNA MATATA liksom  
Älskar er otroligt mycket tjejer!   
    

~oh yeah~
 
~I need to learn that..eller iallafall inse för jag förstår men jag drömmer liksom vidare bara och hoppas~
 
Typ såhär eller nå  

Bilder · Dröm · Love · Resor
Av Isabella Bergström - 8 april 2013 23:36

 

Du drömmer om exotiska resmål och intressanta människor. Bjud på dig själv och var inte orolig för ditt uttal. Dina nya vänner förstår vad du menar.

Ja det är klart jag gör ;)

haha första meningen alltså (Y)


Av Isabella Bergström - 8 april 2013 22:41

Back to school idag då :) Har varit en låååång och tråkig dag med idrott och hälsa prov..trodde det var nästa vecka så får se hur det har gått men det var bara 1, X, 2 så det gick nog bra ändå ;) Har pluggat matte för på onsdag har jag matteprov, sen skulle jag ha gjort lite engelska men får plugga som fan imorgon när jag kommer hem för då slutar jag tidigt =)


Dagens outfit!

   

Har kollat på Biggest Loser Sverige och jag blir taggad själv för att gå på gymmet...

Men jag vill inte gå själv och jag vill inte skämma ut mig för jag är så dålig och har inte ens provat någon maskin alls förutom typ rullband hos Sara Jag vill verkligen träna och få muskler, nästan få magrutor..

 
Typ det jag har ^^


❤ Jag är en tjej på 19år som kallas Bella, älskar att baka och resa. Min släkt och mina vänner är mitt allt! ❤

Weheartit

Instagram @ibergstrom

Sök på bloggen

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Bloggarkiv


Ovido - Quiz & Flashcards