beeeeella

Alla inlägg under november 2012

Av Isabella Bergström - 22 november 2012 22:30

Nyduscha och har bäddat rent sängen :) känns riktigt skönt, jag tycker det känns bäst när alla kläder jag har på mig är nytvättade, när jag lägger mig i en renbäddad säng(hur oftat "lortbäddar" man? haha) jaja nu ska jag svara på de sista frågorna på läxan sen lägga mig och sova.. fast ska nog kolla facebook först..åh instagram åh nåns blogg åh spela spel på mobilen   


Imorgon äre ju fredag sen helg, skööönt :D Sen på måndag är det studiedag så låånghelg :p men det är nå mer bra jag också skulle skriva men det flög bort, haha xD Godnatt XOXO



Så jäkla söta, de är typ jag och mina kompisar säger vi ^^<3

Av Isabella Bergström - 22 november 2012 19:00

Idag så har jag varit servitris i skolan på våran restaurang och shit va nervös jag va asså. Göra allting precis rätt var ju ganska så svårt..eller njae men det var ju första gången också.. Man ska servera från höger sida men gästerna satt ju och lutade sig mot väggen så det blev krångligt att servera därifrån men gjorde de ändå mest :P Hahaha sen tyckte "mina gäster" att det var gott och vi hade lyckats med förätten, varmrätten och efterrätten och sen berömde en gubbe mig och sa det till Meta när jag vänder mig om och ska gå bort med disken och jag klarar seriöst inte av de.. Skulle jag stått kvar skulle jag blivit en tomat XD HEHEHEHE

Vit skjorta, svarta byxor & svart långt förkläde



Nu lyssnar jag på musik och ska göra lite läxa, sen duscha och ladda inför morgondagen då jag också ska vara servitris men då kommer det inte 18st som det gjorde idag utan då kommer 31st!!! vet ni hur många gäster det är eller??? haha idag hade jag två gubbar vid ett bord och en man, och två kvinnor vid ett annat och det var nästan jobbigt för jag fick typ springa mellan borden  och vi var 5 pers på 18st och imorgon 31st och då får vi typ 6-7st var tror jag, med min huvudräkning lite snabbt :) nä nu ska jag inte skriva mer för måste göra läxan som är tills imorgon :/ Hööööööööööööörs ^^

Av Isabella Bergström - 21 november 2012 23:15

Skola idag årå, först på Heden och tråka och gjorde typ nån presentation av knivar för vi ska sälja det, så säg till om ni vill beställa    haha fast ni ska ju bo i närheten då :p Sen till Torsberg och hade två kaosiga lektioner och försökte locka dit Emma för andra gången till en svenskalektion men icke sa nicke våga hon komma Fast Hampus sa ändå att hon inte fick komma efter andra gången och oj vad jag misstolkar allt jag skriver just nu XD HAHHAHAHAHA

 

Efter skolan mötta jag Emma på stan och hon var inne på JC och jag stog utanför och kollade på henne för jag åt godis och pratade med Sara i telefonen. Men tillsists gick jag in och pratade fortfarande med Sara om en massa saker Emma inte fattade nå av för hon hade inte fått höra.. Men sen tog vi bussen till Alfta och gick sen hem till Emma så hon fick höra hela storyn x)) Kul hade vi där iallafall, prata, lyssna på musik, skratta, prata x100000 haha sen så såg vi likadana ut - ljusblåa jeans och vitt linne :) heheh för vi skulle göra en "musikvideo" oh shit va vi är duktiga :DDD hahah vi gjorde låtarna grymt bra med våra danser? nä moves on tha floor   hahahah tack så nöff(grymt) mycket för kvällen Sara och Emma! HAKUNA MATATA för fan       

Bilder · Chill · Love · Skolan
Av Isabella Bergström - 20 november 2012 22:00

Om mig:

Jag behöver sova mer än 6 timmar på en natt men max 8 timmar ;)

Skrattar typ jämt

Är höjdrädd och fart-rädd beroende på

Jag tränar inte alls

Min dagliga träning är när jag går till och från bussen och när jag går runt i skolan XD

Jag saknar många kompisar just nu

Älskar choklad och mkt godis

Hatar regn, spindlar och bär

Imorgon ska jag vara med bästa Sara och Emma<3

Lyssnar mer på musiken och rösten i en låt än texten

 
Sjukt bra låt från Glee!

Eller jag har inte lyssnat på textet typ bara melodin och hennes fina röst ;)

Av Isabella Bergström - 20 november 2012 21:15

Började 8 imorse med matte och sen svenska direkt efter och halva den lektionen gick åt resten av filmen och sen fick vi sluta :D alltså halv 10 fick vi sluta   så jävla skönt...eller? nä inte i min synpunkt   

bussarna går 20 i "heltimmar" och jag följde med Lina och låna om bok så då visste jag ju om att jag skulle få vänta tills klockan blev 20 i 11 för ville ändå inte stressa iväg till bussen så då vänta jag en timme istället och kommer då till alfta 11 och min buss gick 12:10 så jag kom hem efter halv 1 och slutade halv 10 det skiljer 3 timmar   

Aja strunt i de nu, när jag kom hem iallafall så kollade jag på ALLA avsnitt som fanns av Portkod 1321 och kl.17 idag kom det nya så jag fortsatte kolla på dem och det finns 8/10 avsnitt att kolla på SVTPLAY. Sen har jag kollat på några avsnitt av Hart of Dixie också xD haha nu ska jag duscha sen sova :p

Avsnitten är ca 10 min lång så det tar inte upp nån speciell tid, orkar du inte läxorna just nu kolla på ett avsnitt och fortsätt sedan och belönda dig sen med ett annat avsnitt XD


Snygga killar, eller iallafall för de har muskler ^^ han till vänster var ju Rosas pojkvän i Rosa-filmerna ;) Men då var han liten och var lite och söt nu är han ful men han har består av ett berg med muskler XD haha och den andra killen är snygg hela han :p


HHAHAHA Sara och Emma flera som sminkar sig..FINT :D (från webb-serien)


Puss godnatt<3 klockan är bara 9 men den blir nog mycket senare innan jag lägger mig.. Imorgon slutar alla brudar tidigt så då blire att ses hos Emma med Sara också :DDDD läääääääängtar som fan     

Av Isabella Bergström - 19 november 2012 23:00

Gjorde nyss så två personer skratta. Det är väl livet? haha näe men jag blir glad om jag får någon att skratta så nu är jag dubbelt så glad men när jag tänker på vad klockan är så måste jag gå och lägga mig och då blir jag ledsen ;) haha

----------------------------------------------------

Kom hem från bion efter halv 10 kanske och den var väldigt bra :D Hade det kul med Marre också, alla gamla vanliga misstolkningar och liknande. De onormala samtalsämnena som är normala i min vänskaps-krets XD hahah aa tack för allt skratt och mys Marre<3

   

Av Isabella Bergström - 19 november 2012 17:45

Började 10:10 så det var skööönt att sova till 8 imorse   Springer och går till bussen på morgonen, när jag nästan är framme ser jag bussen komma från fel håll så den har inte varit till Långhed och vänt så då får jag stå där och fryser och smsar Sara om förhoppning att hon ska skriva något kul men hon svarar inte för hon var ledig Så får åka buss nästan ensam till Alfta, förutom en tant typ :/ Sen skolan då, svenskan kollade vi äntligen på filmen igen...hela lektionen ma-ganska tråkig idag faktiskt lite svårt och krångligt. Jobbig idrott med konstig, jobbiga och fula övningar. Sen en av de fula/roliga övningarna kände jag igen för den har Sara gjort och jag har det på film    hihi fast tyvär får jag inte visa den    Sist engelska och den fick vi bara information om öhm.. vad var det hon sa nu då?  

Nu ska jag äta sen åka till Alfta och köpa godis för att sedan åka på bio med en riktigt saknad gammal klasskompis ^^ Marre<3 Det blir väl att åka och kolla på sista Twilightfilmen eftersom ALLA mina andra kompisar har sett den :/

Men det går ju lika bra att kolla på den med henne såklart   

Av Isabella Bergström - 18 november 2012 20:00

Igår var jag på dop och det fanns mycket gott att äta :D hahaha blev proppmätt av smörgåstårta, dopbakelse, chokladbollar, cupcakes och brysselkex   Fick ganska många fina bilder på mina släkt, annan släkt och självklart Dante<3


Coffe(min kusin och Dantes gudfar/morbror), Dante, Sara(Min farbrors sambo och Dantes gudmor), Linda & Isse(Dantes mamma/min kusin och hans pappa såklart)

Mobilbild på dem :)
 
Prästen Per döper Dante :)

Sara och Dante <3 så himla söt han är ^^

Dantes familj<3

Linda, Isse & Dante

DANTE LAURENTIUZ ELFVING

23 Juni 2012

Kl. 13:38
3468g

51cm

Jonathan <3

Fett snygg kusin på 5år man har, riktigt stilig med kängor, gröna jeans, skjorta, väst och fluga  

Jonathan & Dante (:
 
-||-

Sara(Dantes gudmor och Jonathans mamma), Dante & Jonathan(min kusin och Dantes mammas kusin)

Kolla in Jonathans klädstil asså, asfrän! :DDDDDDD

Dantes familj med gudmor och gudfar :D

 
Gudmor Sara och Gudfar Christoffer och Dante

Jag har väl fler stiliga kusiner :D Coffe :p

Fyra generationer - Dante, hans mamma, hans mormor och hans mormor mor ;) (även min släkt)

Annette, Linda,
Solweig & Dante

4 generationer igen - Dante, hans mamma, hans mormor och hans mormors pappa :)(även min släkt)

Annette, Linda,

Bengt-Åke & Dante


HAAHAH min fasters min på bilden ovan XD

min farfar och Dante på denna bild är jättefin<3
 



4 generationer - Dante, hans mamma, hans morfar och hans morfars mamma :)

Anders, Linda,

Ann-marie & Dante

Solweig(Dantes mammas mormor) & Dante :p

Bengt-Åke(Dantes mammas morfar) & Dante ;D

Ann-Marie(Dantes mammas farmor) och Dante ^^

 
3 generationer - Dante, Dantes pappa Isse och Dantes farmor Laila

Dante och hans farmor Laila :)

Dantes pappa med några av hans bröder med barn :)

Lilltjejen heter Matilda..tror jag(Peters dotter/Dantes kusin), Peter(Isses bror/Dantes farbror), Melvin(Peters son/Dantes kusin), Isse, Dante, Anders kanske(Isses bror) och Anders dotter Irma/Dantes kusin


Melinda, Matilda, Peter, Melvin, Isse, Dante, Anders, Anders dotter Irma/Dantes kusin ;)
 

Dante och hans kusin Matilda ^^


Tårtor och allt fika, mmmm ;D

Jag ^^

Jag igen ;p

Dantes doppresenter :)
   

Födelsetavlor :D


❤ Jag är en tjej på 19år som kallas Bella, älskar att baka och resa. Min släkt och mina vänner är mitt allt! ❤

Weheartit

Instagram @ibergstrom

Sök på bloggen

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Bloggarkiv


Ovido - Quiz & Flashcards