beeeeella

Direktlänk till inlägg 22 november 2012

"Restaurang Lustgården"

Av Isabella Bergström - 22 november 2012 19:00

Idag så har jag varit servitris i skolan på våran restaurang och shit va nervös jag va asså. Göra allting precis rätt var ju ganska så svårt..eller njae men det var ju första gången också.. Man ska servera från höger sida men gästerna satt ju och lutade sig mot väggen så det blev krångligt att servera därifrån men gjorde de ändå mest :P Hahaha sen tyckte "mina gäster" att det var gott och vi hade lyckats med förätten, varmrätten och efterrätten och sen berömde en gubbe mig och sa det till Meta när jag vänder mig om och ska gå bort med disken och jag klarar seriöst inte av de.. Skulle jag stått kvar skulle jag blivit en tomat XD HEHEHEHE

Vit skjorta, svarta byxor & svart långt förkläde



Nu lyssnar jag på musik och ska göra lite läxa, sen duscha och ladda inför morgondagen då jag också ska vara servitris men då kommer det inte 18st som det gjorde idag utan då kommer 31st!!! vet ni hur många gäster det är eller??? haha idag hade jag två gubbar vid ett bord och en man, och två kvinnor vid ett annat och det var nästan jobbigt för jag fick typ springa mellan borden  och vi var 5 pers på 18st och imorgon 31st och då får vi typ 6-7st var tror jag, med min huvudräkning lite snabbt :) nä nu ska jag inte skriva mer för måste göra läxan som är tills imorgon :/ Hööööööööööööörs ^^

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabella Bergström - 21 december 2016 22:21


Visst är det väl kul när man har snälla inbrottstjuvar ;*

Av Isabella Bergström - 13 december 2016 19:37

Min syster som sjunger!!!     

Av Isabella Bergström - 1 november 2016 18:36

Idag mötte jag upp Felicia på stan typ åsså fick vi våra naglar fixade samtidigt! Åh jag blev så nöjd, mina naglar har aldrig varit så fina förut! ...

Av Isabella Bergström - 27 oktober 2016 01:43

Ladies...  Ett tips - flytta till egen lägenhet/bostad själv innan ni hittar en partner så ni kan "Go loco" på inredningen, min bästa kompis första lägenhet var en liten etta i Gävle och den var rosa, pink, rosado you name it det var extremt rosa ö...

Av Isabella Bergström - 29 september 2016 01:21

Den enda saken jag behöver är 5pm cuddle, fast jämt och ständigt, en mysig bamsekram...KRAMAR helt enkelt! ...


❤ Jag är en tjej på 19år som kallas Bella, älskar att baka och resa. Min släkt och mina vänner är mitt allt! ❤

Weheartit

Instagram @ibergstrom

Sök på bloggen

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Bloggarkiv


Ovido - Quiz & Flashcards