beeeeella

Alla inlägg under november 2012

Av Isabella Bergström - 4 november 2012 14:41

Varför inte då?


If your love diss you and not showing interest why would you keep trying
I do not think you can forse someone to like yourself
It would be crazy

Av Isabella Bergström - 4 november 2012 12:43

Hehe vaknade för en timme sen typ för vi la oss halv 5 xD hahaha

Idag så ska vi göra läxor.. Därför vill jag kliva upp nu så vi hinnet med någonting kul också ^^ men än så länge så "sover" dom >.<
<3

Av Isabella Bergström - 3 november 2012 17:30

Hade en superkväll igår med kompisar, nya som gamla :D<3 Tranan rules!


Min tönt och jag som ängel typ ;)

 

Mina vingar ^^ hahaha

Vaknade upp med denna sötis imorse :D

Av Isabella Bergström - 2 november 2012 14:57

Packar det lilla jag ska ha med och drar nu till Sara, hiihih förlåt att jag kommer några minuter sen :P as always I do ;)

Ville slänga in en bild men visste inte hur den skulle se ut så det blev såhär XD hahahah

Av Isabella Bergström - 2 november 2012 13:30

Det nedanför har jag skrivit förut, jag ändrar bara datum för detta inlägg för att ni inte ska missa denna frågestund och jag har nu godkänt alla kommentarer hittils men jag svarar på dem i ett videoinlägg på Lördag eller Söndag! Så fortsätt kommentera om ni vill veta ännumer om mig ;)


Det verkar som jag bara har en underbar beundrare eller läsare som vill veta saker om mig och därför skriver jag hennes namn här och länkar hennes blogg :D Hon har kommenterat ca 12 frågor och är den ändå som har kommenterat =o höhöh


Detta är hon som bara har kommenterat mitt inlägg och hon heter Sara Anna Olivia Nyström och är en av mina bästa vänner och hennes blogg heter saraklara.bloggplatsen.se Där får ni också gå in och kolla, kommentera och följa hennes vardag<3


Det är ju så att jag har en frågestund som ni alla läsare ska kommentera och ställa frågor till mig och blir det tillräckligt många enligt mig så kan jag göra ett videoinlägg, föresten så kan ni väl fråga eller kommentera hur många kommentarer jag ska ha för att göra ett videoinlägg ^^

Jag svara så gott jag kan på ALLT som frågas!


Ni som bara råka trycka in på min blogg, kommentera någon även om ni inte vill veta svaret eller om ni inte kommer kolla på svaret. Kommentera ändå! Skulle vara riktigt roligt faktiskt <3

 

:)

Av Isabella Bergström - 2 november 2012 13:29

Jag är med och tävlar om dagens blogg på Linn Ahlborgs blogg :)

Linn är så söt, tar bra bilder och jag gillar hennes videoinlägg =)

http://linnahlborg.se/2012/november/dagens-blogg.html#comment


Av Isabella Bergström - 2 november 2012 12:54

Hahaha imorse så kom det gubbar till vårat hus för de skulle fixa installation av fiberet :DDD Vi var e första de kom till! Så jäkla nice, fast kommer ju inte kunna använda det fören de har installerat överallt typ eller nå.. Iallafall så ena gubben var en kille som såg rätt ung ut och han var rätt söt, hehe hoppas ingen läser detta som vet vem detta nu är ^^ hahahha De var i hallen utanför mitt rum och syrran kom in i mitt rum innan 9 och sa att hon måste stänga dörren för de kommer och ska hålla på och sen när de kom och börja prata så lät de kul för jag tror de misstolkade själv vad de sa och sen garvade jag inombords för syrran babblade på hur mycket som helst, stackars elektrikerna? HAHA :D Så när hon pratade alldeles för mycket klädde jag på mig i smyg utan att de skulle höra att jag var på mitt rum, tog på mig ett par skor och smög ut bakvägen och kom in fram på huset ;) hahah så nu har vi kunggrejer 100eller vare 1000 Mbit/s om ett tag =) då gåre assnabbt ju, just nu har jag 65 Mbit/s hahahah seeegt! :p



Nu ska jag hoppa in i duschen, smörja mig, fixa håret och äta.. Sen bär det nog av till Sara :)) Emma kommer förmodligen också för hon ska låna min tröja todnight på Tranan <3 Sen så har vi ju inte träffats sen typ ti/ons förra veckan, jag träffade de enskillt så de har nog inte träffats på längre tid ;o men snart så ses vi..igen! :DD<3333

 

Ful bild jag vet, men det är tanken bakom den som räknas ^^ Jag och Sara gjorde ett hjärta av ketchup till Emma och hon hatar ketchup XDD ahahha<3

Av Isabella Bergström - 2 november 2012 01:15

hahhaha jag fick skjuts hem :) hiihiih tack så mycket :D men det var väldigt jobbiga 3 timmar att vara kissnödig xD Sen när jag kom hem packade jag ur alla mina saker ur extraväskan jag fått låna av mormor xD haha där bar det baktillbehöver, massor typ :D heheh Imorgon är det Halloweentranan och jag vet inte om jag ska gå med Angelica eller inte för hon kanske inte kan, annars fick jag gå med Sara och hennes kompisar :p hihih Jag kan avslöja vem jag ska vara men inte hur lik jag är eller hur jag ska se ut, det får ni se imorgon ^^ Jag ska vara fen Dorabella och vet ni inte vem de är så är det en 12cm lång figur från Trolltider ;) hihii hon är så fin men aa får väl göra ett försök ;p

 

Har nu en låda i mitt rum med alla baksaker :))

bakböcker, köksvåg, ballongvisp, slickepott, olika spritsar, strössel m.m

 

Hahha passar jag i den? mormor tyckte de och tänkte köpa den men jag avböjde(fult ord men skitsamma) :p


❤ Jag är en tjej på 19år som kallas Bella, älskar att baka och resa. Min släkt och mina vänner är mitt allt! ❤

Weheartit

Instagram @ibergstrom

Sök på bloggen

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Bloggarkiv


Ovido - Quiz & Flashcards