beeeeella

Alla inlägg under november 2012

Av Isabella Bergström - 26 november 2012 20:30

A Cinderella Story - once upon a time (2004)

Another Cinderella Story (2008)

A Cinderella Story - Once upon a song (2011)


Kollade på den sista idag och den var jättebra shit asså, älskar verkligen när stymamman och styvsystrarna "får stryk" men i denna film tyckte jag ändå lite synd om blondinen(styvsystern) :D heheh värt att kolla på alla dessa filmer (y'

Av Isabella Bergström - 26 november 2012 15:15

 
Gina Tricot - 249kr

Madlady - 199kr

Madlady - 149kr

Svarta jeansshorts med kors - MAD 666

Madlady - 249kr

Av Isabella Bergström - 26 november 2012 14:07

Vaknade vid 8 kanske och somna om några gånger och åt frukost innan 11 sen har jag läst bok i 1½ timme - Avhopparen, författare Kim Olin om någon undrar Jag har två kapitel kvar att läsa ca 40 sidor, jag måste läsa den för det är genom skolan så jag ska svara på frågor nu om boken så många jag kan Det handlar typ om knark hela boken så det är ju inte bra tycker jag då, men själva handligen ändå för det finns lite kärlek i den också, me like

Framsidan på boken. Det finns en fortsättning också-->

Av Isabella Bergström - 25 november 2012 22:15

I LOVE YOU CRAZY BABES<3


Har haft en jätterolig helg med Emma och Sara<3 Fredags åkte jag till Sara och sov där och vi typ aa kolla på tv eller kolla facebook och redigerade videoklippet och åt väldigt lite godis sen på Lördagen kom Emma :D Så vi städa och så. Vi kollade på alla Portkod 1321-avsnitten, lekte kurragömma med Saras småbrorsor och åt middag med en massa vuxna som var ganska roliga ;) hahah och god mat var det också :P


Juste jag och Sara var ganska övertrötta tills 5 då försökte sova och innan de så ritade vi på Emmas rygg och i ansikte för vi var så jävla happy X)) haha jag och Sara gick på toa för att borsta tänderna och Emma var kvar i Saras rum sen så började jag o Sara jämföra ben och armar och jag vet inte vad, HAHAHA Vi var säkert på toa i över en timme xD Så vi trodde Emma hade hunnit somna den stackaren så vi började rita men hon var tydligen vaken. Det var tråkigt och synd om henne om hon försökte sova för det visade ju sig att hon hade feber också ju :/ inge illa menat Emma ska du veta med att rita på dig gumman<3333333333333333

 

Emmas hund fick 4 valpar inatt och två var prickiga, hihi asgulliga ^^ Sen fick Emma 40graders feber så hon har de nu :( uscha<3


TACK FÖR HELGEN BRUDAR<333333
___________________________________________________________________________________________________


Lol this is funny and true :D

Men imorgon äre studiedag så jag är ledig ;) Då ska jag nog ha typ spadag för mig själv och läsa två böcker :) godnatt  

ME

Av Isabella Bergström - 25 november 2012 20:54

Näe jag blir alltid kallas Bella men t.ex på gymnasiet säger nästan alla Isabella, och idag eller igår sa Saras småbrorsor Isabella och Sara bah: -hon heter Bella XD haha men det är sant fast jag fick presentera mig igår och då säger jag automatiskt Isabella men det bah flyter på om nån frågar vad jag heter men when you know me a little my name is BELLA :D hahah

Av Isabella Bergström - 24 november 2012 23:32

aa här är ju de pinsamma men vad gör man inte för sina bästa vänner - har kul<3

Av Isabella Bergström - 24 november 2012 23:00

Jag vaknade iallafall tidigt för att sova här hos Sara typ 9 och sen 11 igen och då var hon vaken så vi låg och prata sen städa vi Saras rum och åt frukost innan 2 för då skulle Emma och Lindelo komma men han kom inte :( Men Emma gjorde och hon smsa att vi skulle öppna och jag och Sara höll på att dö av garv för vi kröp omkring på golvet och öppnade aldrig utan vi kollade ut genom fönstert tills hon såg oss. Då gick jag och tröck ner handtaget och tröck upp dörren - där hade Emma stått i 5min och dörren var upplåst xD


Nu har vi ätit godis, middag och lagt upp våran video på youtube och ja.. -no coment  



hahaha oops jah tänkte så :p

Av Isabella Bergström - 23 november 2012 23:45

Kom många till restaurangen idag men det gick ganska bra och jag tyckte jag var jätteduktigt som bar ut 3 tallrikar sammtidigt och det har nog ingen annan gjort :DDDD hihi sen så när jag skulle ta bort tallrikarn tänkte jag att jag kunde göra de igen men det gick inte för jag blev för nervös så jag tog två tallrikar och stack direkt därifrån xD hahaha
Sen har vi väl gjort allt som vi gjort tidigare i skolan typ..Slutade ca halv 4 och åkte med pappa för han var i Bollnäs så åkte vi på Håkans Radio, Elgiganten, Take off(och åt så jag höll på att dö för jag blev så mätt) och sist Willys :) Sen vid 8 åkte jag till Sara så vi har redigerat lite video och ätit godis och pratat väldigt mycket och nu har Sara somnat ^^

Såhär ser jag ut som servitris :D


Åt plankstek för första gången idag på Take off och gott vare men jag äter ju inte så mycket heller...

Jag åt hälften xD höhöhö och pappa åt upp allt sitt och tog en bit av min fläskfilé ;)

Vi tänkte köpa en varsin pizza innan vi gick hit men då hade vi kunnat köpt totalt 6 pizzor för samma pris som dessa två plankor XD hahaha

Hihih mysigt<3

Titta vad söt hon är när hon sover! ;)


Konversation ikväll:

Jag: -Vad garvar vi åt? (jag och Sara kollar på videoklipp på mig, henne och Emma)

Sara: -Bliru våt?


HAHAHAH höll på att dö, seriöst hahah shit vad man kan höra fel asså XD


I wish you were here..eller nä att du var vaken ^^
 
 Vi ligger i soffan i tv-rummet och där finns en spycam typ och den spelar in vad vi gör och det vi har gjort vill de verkligen inte se eller asså vi har typ tönta oss och massa XD hahahahha men ändå skitkul har vi haft ;p

Lila håååår :D


heheh imorgon kl 2 kommer Emma och Lindelo så kanske dags och sova nu, fast Sara sover..i soffan bredvid mig. hm.. ska vi sova här? eller jag skulle vilja det för det är jättebekvämt men hon kanske inte vill och tänk om hon blir sur eller nå när jag väcker henne :O haha fast hon kan nog inte bli lika sur som förut när jag drog lite i täcket då blev jag så rädd så jag låg utan täcke och frös och tänkte hon är sur då får hon vara det och jag ska inte störa ^^


❤ Jag är en tjej på 19år som kallas Bella, älskar att baka och resa. Min släkt och mina vänner är mitt allt! ❤

Weheartit

Instagram @ibergstrom

Sök på bloggen

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Bloggarkiv


Ovido - Quiz & Flashcards