beeeeella

Alla inlägg under november 2012

Av Isabella Bergström - 6 november 2012 23:02

Jag är ju knäpp, trodde hart of dixie säsong 1 var slut på tvn så nu har jag hoppat omkring bland avsnitt och missat en massa sen så har jag sätt första avsnittet på säsong 2 :o kaaaos ;p gahahaha Godnatt ;)

Älskar denna låt <33

Av Isabella Bergström - 6 november 2012 16:40

Jag har ingen aning varför men jag kollade på avsnitt 7 nu iallafall och där gillar han1 hon1 och han1 är tillsammans med hon2 och han2 gillar hon2 och han3 gillar hon1 som gillar han4.. ja komplicerat om man inte tittar men jag tycker det är så synd om Wade för han tyckte verkligen om Zoe men hon gjorde framsteget att försöka dejta igen så Wade fick sitt hjärta krossat och det tycker jag är sorligare, att en kille får sitt hjärta krossat än en tjejs för det är så vanligt även om det är killarna som då är idioter.. heheh ville bara att ni skulle veta det.. Jag tycker det iallafall är en bra serie..kanske för att det liknar mitt liv? </3

Från vänster: Borgmästaren - Lavon Heyes, Wade Kinsella, Zoe Hart, George och Lemon.

Av Isabella Bergström - 6 november 2012 16:30

Bara för att Bella har all tid i världen så ska det inte funka att kolla på alla avsnitt av Hart of Dixie! :(


Jaha det är 22 avsnitt och jag har kollat på avsnitt 1 och 2 nu och nu kan man inte kolla på avsnitt 1 längre, om man nu skulle vilja det :O


Så jag har kollat på 2/22 avsnitt har alltså 20/22 avsnitt kvar att titta på och av dem 20 avsnitt så går det att kolla på 6/22! :OOOO jävla cp, så nu får jag hoppa till de olika avsnitten eller börja kolla på den nya säsongen :/


Av Isabella Bergström - 6 november 2012 10:26


Wiiiee jag var först med att redovisa Gordon Ramsay på engelskan, känner mig ganska stolt men mitt ansikte kokade. Alltså det blev jättevarmt och Lotta sa att jag rodnade :o men ni ser ju på bilden direkt efter jag läst klart xD Haha ENGLANDS FLAGGA IN THE BACKGROUND! typiskt Marylin ^^

Slutar 11:25 sen heeeeem och kolla på Hart of Dixie för han inte de igår kväll ;)

hihi nu läser Olov och rooodnar ganska mycket :p hahahaha

Av Isabella Bergström - 5 november 2012 19:36

Har tvättat av mig sminket, satt upp håret, satt på mig mysiga kläder, lagt mig under täcket med datorn för att börja med läxan :/ Men jag har lovat mig själv att när jag är klar ska jag kolla på minst ett Hart of Dixie-avsnitt  


Helgen har ju varit toppen med mina "små" (minst 5 månader äldre) änglar och pinsam Hahah tycker jag iallafall. Blivit lite facerapead sisådär, jag tycker det är jättekul men sååå pinsamt ändå  hehehe


Jag känner mig speciell   HAHAH

Jag kan låna ut olika saker ibland i skolan, som idag t.ex en penna eller pengar till killar men innan jag lånar ut sakerna så står det alltid någon bredvid mig och säger:

-Nej gö det inte, du kommer inte få tillbaka det!

Men på nått sätt så tror jag ändå att de kommer göra det, men idag tvivlade jag faktiskt så jag tänkte fråga om min penna jag lånat ut men alldeles innan jag kom till skåpet fick jag tillbaka min penna, chockad som jag blev :p hahah

Sen så kom min jättefulla kompis ihåg att hon träffat mig på Tranan men inte vad hon gjort :DD wiiiee, nä skojja men det är sant

DAGENS OUTFIT:

 

Lekte Miss USA när jag kom hem från skolan idag ^^ hihi


Nä usch nu börjar det bli mörkt ute också innan man kommer hem, disslike!!!

Av Isabella Bergström - 4 november 2012 22:08

Nu har jag svarat på era frågor med ett videoklipp och jag hatar att höra min egen röst. HAHA känns så konstigt!

Fick ni för dåliga svar tycker ni så får ni kommentera så kan jag svara med ett inlägg istället för jag fick typ brainfreeze när jag skulle svara på frågorna ;)

Av Isabella Bergström - 4 november 2012 21:14

SÄNK LJUDET!!!

Tyvär så är videon sne för att det går inte att vrida den :/


Det är Sara som har vita/blå byxor på sig och dansar runt med gröna brillor och fläta, Emma är också med men syns inte så jättemycket, jag har vingar på mig och vit klänning och vita fjäderörhängen och det är Agnes som filmade som ni kanske såg och hon var militär ;) Awesume kväll brudar<3


❤ Jag är en tjej på 19år som kallas Bella, älskar att baka och resa. Min släkt och mina vänner är mitt allt! ❤

Weheartit

Instagram @ibergstrom

Sök på bloggen

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Bloggarkiv


Ovido - Quiz & Flashcards