beeeeella

Alla inlägg under november 2012

Av Isabella Bergström - 14 november 2012 22:00

Hahaha första skoldagen så gick vi typ runt och prata i olika klassrum och i mitten av Torsberg? så var det typ en uteplast där vi tog "klassfoto" bara för att lärarna skulle lära sig våra namn och sen enskilda också.. och min klass blev mobbad för till höger ser ni matsalen där folk satt och åt, skrattade åt oss och kollade på oss när vi tog bild xD


Höhöhö ahhaah shit där hade jag inte tunnat ut håret heller, och shit vad jag ändå vill ha det för det var fint på denna bild men annars tyckte jag det var jobbit för det var så omöjligt att få det plattat fint ute i topparna och efter jag klippt mig kände jag mig skallig nästan men nu har det gått 2-3månader och det känns som att allt är tillbaka fast finare :D

Biggest lie in my class:

-Är stämmningen bra i klassen? - Meta

- aaaaa - Alla

-Alla är med alla? - Meta

-jaaaa - Alla


hahaha nä men min klass tycker det är kul iallafall xD

Av Isabella Bergström - 14 november 2012 19:30

Idag skulle vi ha slutat 2 för att vi har ingen engelska denna vecka och då hade vi svenska som sista lektion men då skulle esteterna komma och förstör för oss som ville kolla på Freedom writers på svenskan och då satt vi och kolla på teater/musikal och jao den var väl ganska bra men fick ont i arslet xD hahah nu vet ni de :p haha slutade 10 min för sent också :O ahah men då satt jag och Lina och gjorde engelskan innan min buss kom :p Nu gör jag matte :/ det är kul men orkar aldrig jobba hemma ...


Lyssnar på musik och ska nog gå och ta en kladdkakebit för att piggna på ;) hörs huj !

 

Av Isabella Bergström - 13 november 2012 22:19

Jag tror jag dör!!! nä somnar men ändå seriöst, asbra film och shit asså vilken cool kille. Måste verkligen skaffa pengar och gå på konserter snart!! helst nyss men aa ni som har sett filmen N.S.N vet vem jag pratar om!   Jag är fortfarande inte på jorden ännu, sitter på en moln och bara svävar av avund och jah jag vet inte men sen kom jag att tänka på att han träffar sina vänner 2ggr i månaden max och jag då, vart är mina vänner??? :( miss them soooo much, känner mig nästan bortglömd..ibland.. nä inte riktigt bara nästan :p



LILA ÄR MIN FAVORITFÄRG! Just sayin´ baby ^^

Av Isabella Bergström - 13 november 2012 18:15




Följ mig ibergstrom @instagram   


Premuerera på mig här 19purplelady96 @youtube är ni snäll, haha  

belli96 heter jag på kik så det är bara att kika mig

Följ min blogg på bloglovin beeeeella.bloggplatsen.se 

Av Isabella Bergström - 13 november 2012 15:53

Hej jag gör nu ett länkbyte med två tjejer som bloggar på http://bff-1.bloggplatsen.se/ och de har bra musiksmak enligt mig och en fin blogg :)

Deras blogg får 3 av 5 stjärnor!    hennes blogg och även min :D

Av Isabella Bergström - 13 november 2012 14:16

Imorse slapp man stressa iväg med pappa iallafall, klev ändå upp 20 minuter innan vi åkte och han äta, klä på mig, sminka mig och gå på toa :p haha bra att veta va? ;) aja började 8 idag och hade 2 lektioner, först matte och det handlade om procentenheter och det är det svåraste "delen" i matte och jag vet vad det är men inte när man ska svar på en fråga och så, eller jo men det tar tid och blir ännu krångligare när jag ska förklara vidare till någon Sen hade vi svenska och där kollade vi på en film jag kollat på förut i skolan - Freedom writers :) Den är väldigt bra så att det gör inge som tur :D


Dagens outfit ;)    

Sen slutade vi 10 typ och bussen gick 20 i 11 så satt på station ett tag och åt vaniljbulle och Toblerone. Sen fick jag vänta i Alfta tills 12:10 så då gick jag på Ekmans och kollade runt överallt förutom färgavdelningen så nu kan jag allt, haha närå men hittade saker jag vill ha i julklapp :) Sen när det var en halvtimme kvar så gick jag till farmor på skolan för jag kände på mig att hon åt lunch ;) haha nu är jag hemma och ska göra engelskaläxa :p

Av Isabella Bergström - 12 november 2012 19:53


Min bror klippte mitt hår när jag hade det uppsatt i en boll så klippte han mitt uppe på huvve och det resulterade jättekort på min högra sida!    Men han ska allt få igen 

Men jag kan vara fin ändå :) För igår när jag, och mina släktingar satt/stog runt bordet så sa Jonathan, min sötnos såhär helt spontant:

- Den ända som är fin här inne i det här rummet är Bella!

aww vetu hur mycket det värmde mitt hjärta gullet? <3 Älskar dig sötnöt!    

Av Isabella Bergström - 12 november 2012 17:43

Ja då var det ny vecka igen då, suck :( drygt med en massa läxor. Som tur slipper vi engelskalektionerna för våran lärare opererar halsen så hon får inte prata på en vecka, stackare! :O Men såklart fick vi ett häfte att jobba med -.-' Till lunch åt jag pannkaka och sylt med Lina och nu äre middag hemma - pannkaka! Synd att jag inte åt pannkaka till frukost imorse bara, fast jag äter aldrig pannkaka till frukost, det är så konstigt tycker jag. Pannkaka för mig är en maträtt och det äter man inte frukost ;) haha Men på skolan så tycker läraren att det BARA är frukost om man inte sauterar grönsaker och fyller pannkakan med.. blääh ! hehe


På fredag ska jag, faster och Linda baka doptårtor, smörgåstårtor och cupcakes! För på lördagen äre dop för Lindas sötnos Dante :D Jag ska nog vara paparazzi då också, hahah skitkul :) hörs<3


❤ Jag är en tjej på 19år som kallas Bella, älskar att baka och resa. Min släkt och mina vänner är mitt allt! ❤

Weheartit

Instagram @ibergstrom

Sök på bloggen

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Bloggarkiv


Ovido - Quiz & Flashcards