beeeeella

Direktlänk till inlägg 21 november 2012

Bästa dagen på länge <3

Av Isabella Bergström - 21 november 2012 23:15

Skola idag årå, först på Heden och tråka och gjorde typ nån presentation av knivar för vi ska sälja det, så säg till om ni vill beställa    haha fast ni ska ju bo i närheten då :p Sen till Torsberg och hade två kaosiga lektioner och försökte locka dit Emma för andra gången till en svenskalektion men icke sa nicke våga hon komma Fast Hampus sa ändå att hon inte fick komma efter andra gången och oj vad jag misstolkar allt jag skriver just nu XD HAHHAHAHAHA

 

Efter skolan mötta jag Emma på stan och hon var inne på JC och jag stog utanför och kollade på henne för jag åt godis och pratade med Sara i telefonen. Men tillsists gick jag in och pratade fortfarande med Sara om en massa saker Emma inte fattade nå av för hon hade inte fått höra.. Men sen tog vi bussen till Alfta och gick sen hem till Emma så hon fick höra hela storyn x)) Kul hade vi där iallafall, prata, lyssna på musik, skratta, prata x100000 haha sen så såg vi likadana ut - ljusblåa jeans och vitt linne :) heheh för vi skulle göra en "musikvideo" oh shit va vi är duktiga :DDD hahah vi gjorde låtarna grymt bra med våra danser? nä moves on tha floor   hahahah tack så nöff(grymt) mycket för kvällen Sara och Emma! HAKUNA MATATA för fan       

Bilder · Chill · Love · Skolan
 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabella Bergström - 21 december 2016 22:21


Visst är det väl kul när man har snälla inbrottstjuvar ;*

Av Isabella Bergström - 13 december 2016 19:37

Min syster som sjunger!!!     

Av Isabella Bergström - 1 november 2016 18:36

Idag mötte jag upp Felicia på stan typ åsså fick vi våra naglar fixade samtidigt! Åh jag blev så nöjd, mina naglar har aldrig varit så fina förut! ...

Av Isabella Bergström - 27 oktober 2016 01:43

Ladies...  Ett tips - flytta till egen lägenhet/bostad själv innan ni hittar en partner så ni kan "Go loco" på inredningen, min bästa kompis första lägenhet var en liten etta i Gävle och den var rosa, pink, rosado you name it det var extremt rosa ö...

Av Isabella Bergström - 29 september 2016 01:21

Den enda saken jag behöver är 5pm cuddle, fast jämt och ständigt, en mysig bamsekram...KRAMAR helt enkelt! ...


❤ Jag är en tjej på 19år som kallas Bella, älskar att baka och resa. Min släkt och mina vänner är mitt allt! ❤

Weheartit

Instagram @ibergstrom

Sök på bloggen

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Bloggarkiv


Ovido - Quiz & Flashcards