beeeeella

Alla inlägg under november 2012

Av Isabella Bergström - 11 november 2012 23:34

Jag älskar verkligen när jag pratar med dig Sara! HAHA när vi skriver om helt randomsaker och på olika ställen som t.ex på fbchatten skriver vi om killar och på viber skriver vi om skolan och på sms skriver vi om vad vi ska hitta på tillsammans med Emma såklart :D hahah gotta love that talk with you<3

Kan verkligen inte sluta skratta åt det vi pratar om nu på facebook asså   

Dehär är typ jag -->    och dehär är typ Sara -->   

EMMA du vet att jag älskar dig också lika mycket!<3

Av Isabella Bergström - 11 november 2012 22:00

HAHA har bara legat och slöat i sängen till 3 halv 4 typ och varit upp och ätit frukost bara :p hehe Sen innan 4 åkte jag och syrran till Jonathan där jag blev jättefin i håret :) Jonathan fixade ena sidan med hårklämmor och intrasslat hår och Nanny gjorde en fläta och snurrade bara andra delen av håret :D haha Sen körde Putte(min farbror), Jonathan(hans son/min kusin) och Nanny(min syrra) körde kurragömma i slutet och Putte va och Nanny och Jonathan skulle gömma sig. Putte sa: 1...

Nanny och Jonathan kutar upp...

Jag: Hur länge tänker du räkna? asg xD (Förstog då att han inte kommer leta)

Putte: Jag väntar tills de tröttnar och kommer ner och då har jag gömt mig ;)

Jag: hahah LOL x))


Av Isabella Bergström - 11 november 2012 13:27

jaaaa nu finns alla hart of dixie på swesub så jag kan kolla om från början på alla avsnitten :DDD

Av Isabella Bergström - 11 november 2012 12:00

     

Av Isabella Bergström - 11 november 2012 11:15

Vaknade för en timme sen, gett pappa farsdagspresent och ätit frukost så nu ligger jag i sängen igen och ska kolla på Another Cinderella Story :p hehe


Igår kväll typ runt 7 så stack jag, mamma och mina syskon till våran kusin Jonathan :) Tog med mig cake pops och de verkade vara god men mättande xD hehe Dante och Linda kom också så de kunde ta hem en cake pop till Isse :p Juste fick lite kläder av Linda också :D Det känns som att jag har "extrasystrar" som jag får mina kläder av och de är jag glad för både att de är så underbara och fina och kläderna är bara ett plus  

 

Här sitter jag hos min 5åriga frisör/doktor/kusin :) Jag blev fin i håret men tyvär hade jag feber   


Jonathan<3

Kolla, dehär är farmor när hon var ung? Simpsonfrisyr xD hhaah och faster har ritat bilden, jättesnyggt ju :D

Av Isabella Bergström - 11 november 2012 01:47

Promise me to hug me all next time we see each other girls?

Av Isabella Bergström - 10 november 2012 16:47

Det är helg, jag är glad, ingen läxa som behövs göras precis nu, det är lugnt, tv:en är på, närmsta vän inom 5km/5min, gofika bredvid sängen, datorn i knät och musik! Ja vad mer behövs för en skön helg? Jag kunde ju dansa runt någonstnans men tare lugnt är också bra :)


Fast det finns ju dåliga saker också: ont i magen, för lite godis, inte alla vänner hemma och blablablabla men det tänker vi inte på nu och T A R  D E T  L U G N T   


Ta verkligen inte illa upp vänner, jag kan ju inte göra något med er just nu  

 

och nu måste någon komma och hjälpa mig andas xD iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihiiiii

Av Isabella Bergström - 9 november 2012 22:30

Haahaha kollade på gamla inlägg jag gjort och den 30 september 2010 hade jag skrivit: "Åkte till skolan och idag är ju sista dagen med 50-öringar! ;O så handlade upp de i kiosken jag." HAHAAHA Så det var över 2 år sen vi slutade med 50öringarna XD write that down, du som bryr dej   


Hahaha nu ska jag kolla på film och dricka coca cola, käka klubba jag fick från pizzabagaren, cakepop och cupcake! Forever alone såklart ^^ <3 Kärlek till ALLA er singlar där ute stora vida världen och EMMA<3


<3
 

LOL, någon som sett den filmen? :p


❤ Jag är en tjej på 19år som kallas Bella, älskar att baka och resa. Min släkt och mina vänner är mitt allt! ❤

Weheartit

Instagram @ibergstrom

Sök på bloggen

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Bloggarkiv


Ovido - Quiz & Flashcards