beeeeella

Direktlänk till inlägg 6 oktober 2012

musik<3

Av Isabella Bergström - 6 oktober 2012 21:45

Hej     

Har väl inte gjort så mycket idag, la mig efter 12 inatt och vaknade efter 8 och innan jag la mig så ställde jag datorn alldeles bredvid mig i sängen och halft på kanten och lät den stängas av. Imorse stog den kvar, ganska chockad man blev först att jag glömde stänga ner den men var som sagt görtrött


Åkte till Bollnäs med pappa för han skulle handla för han åker till en stuga (B-stugan xD haha bara släktingar som fattar typ) och ska sova där under älgjakten. Sen har jag väl typ fikat, lyssnat på musik, bytt profilbild på facebook till denna:

Sitter just nu och lyssnar på musik, äter chips, godis, choklad och dricker festis   

Egentligen så ska jag skriva en insändare till svenskan men ja ni ser ju hur de går   

Hade näringslära-prov igår och det gick faktiskt mycket bättre än förväntat   

 

__________________________________________________________________________________________________

Hahha såhär brukar jag se ut..ganska ofta   

 

När jag satte mig på bussen igår kunde jag sätta mig nästan vart som helst och valde detta ställe och blir alltid lika skrattig när jag ser skylten.. Det var iallafall en blandning som satte sig där eftersom. Först jag-smal, liten sen kom en annan tjej, stooor, sen en neger rent ut sagt och han sa: sitta? Tanke: näää stå kanske eller xD haha och sist kom värsta märkesgalna killen och satte sig så då var det fullt där xD

Kvinnan: gravid
Jag: Hoppar på kryckor

Märkeskillen: har barn och fullt upp

Negern: är gammal

Haahaha nä men inte vet jag  
Nästa inlägg blire bilder om frisyrer och saknade  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabella Bergström - 21 december 2016 22:21


Visst är det väl kul när man har snälla inbrottstjuvar ;*

Av Isabella Bergström - 13 december 2016 19:37

Min syster som sjunger!!!     

Av Isabella Bergström - 1 november 2016 18:36

Idag mötte jag upp Felicia på stan typ åsså fick vi våra naglar fixade samtidigt! Åh jag blev så nöjd, mina naglar har aldrig varit så fina förut! ...

Av Isabella Bergström - 27 oktober 2016 01:43

Ladies...  Ett tips - flytta till egen lägenhet/bostad själv innan ni hittar en partner så ni kan "Go loco" på inredningen, min bästa kompis första lägenhet var en liten etta i Gävle och den var rosa, pink, rosado you name it det var extremt rosa ö...

Av Isabella Bergström - 29 september 2016 01:21

Den enda saken jag behöver är 5pm cuddle, fast jämt och ständigt, en mysig bamsekram...KRAMAR helt enkelt! ...


❤ Jag är en tjej på 19år som kallas Bella, älskar att baka och resa. Min släkt och mina vänner är mitt allt! ❤

Weheartit

Instagram @ibergstrom

Sök på bloggen

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Bloggarkiv


Ovido - Quiz & Flashcards