beeeeella

Direktlänk till inlägg 7 oktober 2012

farfar är här iallafall

Av Isabella Bergström - 7 oktober 2012 18:15

Tråkigt textinlägg bara men hittar ingen bild som passar som jag kan lägga till :o


Pappa är ju på älgjakt veckan som kommer och då kommer det vara värsta kaos hemma och jag måste göra alla sysslor fast jag har läxor och alla kommer typ vara trötta på varandra och vara sura och jag kommer svälta ihjäl för pappa åkte igårkväll och är alltså inte hemma nu och tjatar att han vill ha mat om han inte gör den själv förstås och klockan är nu 10 över 6 på kvällen och jag har inte fått middag än. :( Mamma har bara börjat och hon har sagt till Nanny att det kommer ta ett tag så hon ska gå och duscha men Nanny sitter fortfarande i mitt rum och spelar på min mobil, inget som stör mig mer än att mamma skriker på na att hon ska duscha! Men som tur så tror jag farfar kommer komma ganska ofta för han sover i en stuga här i "närheten" och han brukar då komma hit ganska ofta under älgjakten :)


Han är här just nu faktiskt så jag fick stänga av ljudet på hans andra mobil och han hämtar grejer nu som han ska ha med sig och såklart plockar han på sig så mycket som möjligt för han orkar inte gå två vänder ;p hahahaha


Sen kanske jag ska baka åt karlarna som bor i stugorna, farbror och farfar bor i en stuga och pappa i en annan och förra året bakade jag biskvier på farfbror Puttes order så den stugan fick men jag vill baka iår också fast så båda stugorna får :D jag är jultomten..men schhhh säg inget ^^

Vad ska jag baka tycker ni? Negerbollar, kanelbullar, chokladbiskvier, småkakor eller tårta där det står "Skitjakt"? :p

You choose!

 
 
Sara

Sara

7 oktober 2012 21:12

Skitjakt!!!!

http://saraklara.bloggplatsen.se

Isabella Bergström

7 oktober 2012 23:38

Ska jag göra tårta? :p
Eller hälsar du dem de? ;P

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabella Bergström - 21 december 2016 22:21


Visst är det väl kul när man har snälla inbrottstjuvar ;*

Av Isabella Bergström - 13 december 2016 19:37

Min syster som sjunger!!!     

Av Isabella Bergström - 1 november 2016 18:36

Idag mötte jag upp Felicia på stan typ åsså fick vi våra naglar fixade samtidigt! Åh jag blev så nöjd, mina naglar har aldrig varit så fina förut! ...

Av Isabella Bergström - 27 oktober 2016 01:43

Ladies...  Ett tips - flytta till egen lägenhet/bostad själv innan ni hittar en partner så ni kan "Go loco" på inredningen, min bästa kompis första lägenhet var en liten etta i Gävle och den var rosa, pink, rosado you name it det var extremt rosa ö...

Av Isabella Bergström - 29 september 2016 01:21

Den enda saken jag behöver är 5pm cuddle, fast jämt och ständigt, en mysig bamsekram...KRAMAR helt enkelt! ...


❤ Jag är en tjej på 19år som kallas Bella, älskar att baka och resa. Min släkt och mina vänner är mitt allt! ❤

Weheartit

Instagram @ibergstrom

Sök på bloggen

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Bloggarkiv


Ovido - Quiz & Flashcards