beeeeella

Direktlänk till inlägg 14 oktober 2012

<3

Av Isabella Bergström - 14 oktober 2012 22:00

Har haft en underbar helg med dom bästa vännerna i mitt liv.


Fre: Skola och när jag kom hem från skolan satte jag mig vid datan. Sen kom pappa och då frågade han om jag skulle med och jaga på lördagen så då vare bara att packa och käka sen drog vi till stugan och gjorde eld för det var 10 grader!! :o Men innan vi la oss var det 28 tror jag :p hahah Fick sova 8 timmar den natten, så jäkla skönt fast var ändå trött halv 6 då jag vakna :)

 

Lör: Fixade matsäcken och drog på mig 1 linne, 1 munkjacka, 1 munktröja, 1 fleecetröja, 1 par tights, 1 par tunna mjukisbyxor, 1 par vanliga mjukisbyxor :D bara för att jag fryser sen så hade satt jag på ett par fleecebyxor på passet men drog på mig dem efter ett tag och jag hade även ett par teamsportia-byxor i bilen också :p hahahah

Pappa skjutar hem mig efter älgjakten tagit slut kl 1. Sen duschar och äter jag, Emma kommer på moppe vi tar varsin moppe till Sara och där fixar vi oss för Höstfotografin(heter de så?) Sen går vi ut och tar jättefina bilder som kommer snart upp på bloggen. Sen kollar vi igenom dom när vi kommit in för det var jättekallt ute. Myste i soffan och somna vid 1 - jag och Sara i soffan Emma på golvet..på mattan :D Sen vid 4 väckte Sara mig och Emma för hon skulle bädda soffan så Emma fick plats också <3


Sön: Vaknade lite då och då men vi 10 ringde mamma och störde :p Kommer inte ihåg när vi klev upp men det var 5 andra i huset också som inte bodde där eller Jonas har ju bott men de andra har inte så vi åt frukost samtidigt som dem fast vi satt i uterummet som var kallt :) Sen har jag kollat på när Sara och Emma har redigerat bilder på sina egna datorer. På kvällen så lekte vi kurragömma med Axel och Rasmus också (Y) Juste kollade på halloweenkostymer också innan jag och Emma åkte hem <3


Tack för en förjäkla bra helg brudar<33333


 


God afton Isabella!

Du möter kärleken på ett tåg och ni förlovar er innan årets slut.

HAHAAH what?

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabella Bergström - 21 december 2016 22:21


Visst är det väl kul när man har snälla inbrottstjuvar ;*

Av Isabella Bergström - 13 december 2016 19:37

Min syster som sjunger!!!     

Av Isabella Bergström - 1 november 2016 18:36

Idag mötte jag upp Felicia på stan typ åsså fick vi våra naglar fixade samtidigt! Åh jag blev så nöjd, mina naglar har aldrig varit så fina förut! ...

Av Isabella Bergström - 27 oktober 2016 01:43

Ladies...  Ett tips - flytta till egen lägenhet/bostad själv innan ni hittar en partner så ni kan "Go loco" på inredningen, min bästa kompis första lägenhet var en liten etta i Gävle och den var rosa, pink, rosado you name it det var extremt rosa ö...

Av Isabella Bergström - 29 september 2016 01:21

Den enda saken jag behöver är 5pm cuddle, fast jämt och ständigt, en mysig bamsekram...KRAMAR helt enkelt! ...


❤ Jag är en tjej på 19år som kallas Bella, älskar att baka och resa. Min släkt och mina vänner är mitt allt! ❤

Weheartit

Instagram @ibergstrom

Sök på bloggen

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Bloggarkiv


Ovido - Quiz & Flashcards