beeeeella

Direktlänk till inlägg 16 oktober 2012

Bergström rules!

Av Isabella Bergström - 16 oktober 2012 19:45

Man kan ju vara positiv med att mamma röker också

Jag heter Bergström i efternamn och mina småsyskon gör också de så det är väl nått släktdrag i de hela. Iallafall..


Om säger så här att ingen av syskonen Bergström tycker om en sak som hamnat på tallriken så kastas de bort när mamma går ut och röker och idag var det en klick x3 med pölsa som brorsan gick runt och plocka från våran tallrik.. Heheh oops denna gång var det min idé. Konversationen:

    *Mamma går ut och stänger dörren*

Jag: Släng dä

Isak: Okey :D

     *Han drar av en pappersbit och lägger sin "bit" pölsa och går runt bordet och samlar in och kastar det sedan*
Jag: Stäng (sopkorgen) tyst

     *Isak stänger försiktigt*
Nanny: usch blääh det smaka jätteäckligt..........och staaaaaarkt(Hon sparade en liten bit och smakade ändå) det var jättestarkt *tar juice snabbt och dricker*
Jag: Vad smakade det som då Nanny?

Nanny: starkt, äckligt och konstigt.

Jag: Vad tycker du det smakar då Isak?

Isak: skitäckligt

Jag: Men en smak, för vi måste ju säkert svara hur det smakar när mamma frågar XD

Nanny: pax säga starkt

Jag: mm men aa men jag då, skitäckligt?

HAHAAHHA jag tyckte de iallafall var roligt :P


Nyss så pratade jag med kusin Linda om tårtor och bakelser så jag ska vara med och baka till hennes sons(Dante) dop :)))) skitkul ju. Sen så har Sara skrivit en novell åt mig, höhöh och jag översätter med egna ord hennes arbete =)


Exakt det är så man gör och det funkar ju också för hon märker ju ingenting om hon nu inte läser min blogg men så teknisk är hon inte XD Jag tycker vi är bra iallafall...

Tummen upp för baka också<3

och lagomt busig och jag skapligt ful här! xp hahah

I´m so exited!!! :DDDD

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabella Bergström - 21 december 2016 22:21


Visst är det väl kul när man har snälla inbrottstjuvar ;*

Av Isabella Bergström - 13 december 2016 19:37

Min syster som sjunger!!!     

Av Isabella Bergström - 1 november 2016 18:36

Idag mötte jag upp Felicia på stan typ åsså fick vi våra naglar fixade samtidigt! Åh jag blev så nöjd, mina naglar har aldrig varit så fina förut! ...

Av Isabella Bergström - 27 oktober 2016 01:43

Ladies...  Ett tips - flytta till egen lägenhet/bostad själv innan ni hittar en partner så ni kan "Go loco" på inredningen, min bästa kompis första lägenhet var en liten etta i Gävle och den var rosa, pink, rosado you name it det var extremt rosa ö...

Av Isabella Bergström - 29 september 2016 01:21

Den enda saken jag behöver är 5pm cuddle, fast jämt och ständigt, en mysig bamsekram...KRAMAR helt enkelt! ...


❤ Jag är en tjej på 19år som kallas Bella, älskar att baka och resa. Min släkt och mina vänner är mitt allt! ❤

Weheartit

Instagram @ibergstrom

Sök på bloggen

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Bloggarkiv


Ovido - Quiz & Flashcards