beeeeella

Direktlänk till inlägg 20 oktober 2012

astrött :/

Av Isabella Bergström - 20 oktober 2012 00:45

Hej =)

just nu halvsitter jag sängen och håller på att somna.. Astrött är vad jag är. Idag vare service & bemötande i skolan och det var kul men tallrikarna var ju jättetunga och jag hade bara 3st :o Sen så på kvällen blev det hockey och innan jag och pappa åkte in till Alfta kom Sara men kvarglömde kläder hos henne :pppp Så hälsade på henne, på bussen hem pratade man med Emma sen så kunde jag ha tagit en tidigare buss än vad jag gjorde men jag hade ingen skjuts hem då så väntade en timme så gick och kollade på Lindex, JC och Biggans. Köpte 2 klubbor och ett tuggummi på Biggans och en ursnygg skjorta från JC, desutom var det rea på den :))))) Som jag älskar, jag älskar reavaror och jag ska ju storshoppa om en vecka så måste ju spara ALLA pengar men var så jäkla sugen på att shoppa idag - ville ha en vit stickad tubhalsduk, t-shirts, linnen och denna skjorta som jag köpte och är jäkligt nöjd med <3 LOVE IT!


Var på hockey med farmor, pappa och Emmiz<3 Hade askul jag och Emma, sen vann även Alfta med 5-2. SUUUPER ;)


damn va snygg den är. Reapris: 149kr Föregående pris: 299kr Laddar liksom inför den stora shoppingrundan :D
       

Juste idag så har mina kockkläder kommit med mitt namn på rocken/jackan ;) Snyggt va? ;p


ps. har börjat piggna på men nu slår jag igen datan och sover<3 godnatt mina sköna ^^

 
 
Emma

Emma

20 oktober 2012 23:52

Så sjukt kul o träffa dig! <3
Jätte fin tröja !!
Älskar dig Babe! <33

http://idreammydreams.blogspot.com

Isabella Bergström

21 oktober 2012 01:18

Desamma to you babe!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabella Bergström - 21 december 2016 22:21


Visst är det väl kul när man har snälla inbrottstjuvar ;*

Av Isabella Bergström - 13 december 2016 19:37

Min syster som sjunger!!!     

Av Isabella Bergström - 1 november 2016 18:36

Idag mötte jag upp Felicia på stan typ åsså fick vi våra naglar fixade samtidigt! Åh jag blev så nöjd, mina naglar har aldrig varit så fina förut! ...

Av Isabella Bergström - 27 oktober 2016 01:43

Ladies...  Ett tips - flytta till egen lägenhet/bostad själv innan ni hittar en partner så ni kan "Go loco" på inredningen, min bästa kompis första lägenhet var en liten etta i Gävle och den var rosa, pink, rosado you name it det var extremt rosa ö...

Av Isabella Bergström - 29 september 2016 01:21

Den enda saken jag behöver är 5pm cuddle, fast jämt och ständigt, en mysig bamsekram...KRAMAR helt enkelt! ...


❤ Jag är en tjej på 19år som kallas Bella, älskar att baka och resa. Min släkt och mina vänner är mitt allt! ❤

Weheartit

Instagram @ibergstrom

Sök på bloggen

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Bloggarkiv


Ovido - Quiz & Flashcards