beeeeella

Direktlänk till inlägg 3 oktober 2012

jag har något kul att säga men kommer inte på det :O

Av Isabella Bergström - 3 oktober 2012 20:15

hm.. vad var det??? :o

hehe juste det kan jag inte berätta så skitsamma :p hahaha O<3A ^^ nä shit va pinsamt, stackarN/raggarN

Dagen, varit på Heden och pluggat sen Torsberg och fastnade faktiskt på en uppgift i boken men det var nästsista så inte undra på ;) Jag måste göra dem uppgifterna för annars lär jag mig inge nytt för allt annat är så förbaskat jäkla lätt..tycker jag :D Försöker hjälpa Angelica också och göra så hon kommer ihåg det jag säger men jag vet inte vad som fastnar och inte ;p haha Om precis 2 veckor så har vi matteprov så har 6 lektioner kvar ;) Sen har jag fått en mentor och det är Annica och hon verkar snäll och glad bara man lyssnar och det göra jag :P haha ful meningen lät :)

     

Juste i måndags var det första oktober och då åt jag en hamburgare, en hallonbåt och en mumsmums hihi På tisdagen åt jag också en mumsmums :D Och idag blev det en marabou cookie ^^ oops men jag har iallafall inte köpt något än men kom på att på höstlovet ska jag till Värmland och shoppa med Hanna iallafall och vet inte om det blir i november eller slutet av oktober men det gills inte för det är småsakerna som jag köper som jag inte ska köpa för att jag ska kunna shoppa järnet med Hanna då :p
Saknade Hanna(Mammas kusin som är 95:a) till vänster som man träffar om mindre än 30dagar  


Imorse träffade och kramades jag med Emilia som jag inte sett på ett bra tag sen träffade jag mina "gamla" klasskompisar från 9:2 - Anna och Amanda :D haha knäppa som vanligt XD hihih men söta och snälla också :p


Funkade inte att ladda över bilder från mobilappen och till datorn så blev denna men kanske det går för kom på att mobilen är ikopplad i datorn ;) hahah

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabella Bergström - 21 december 2016 22:21


Visst är det väl kul när man har snälla inbrottstjuvar ;*

Av Isabella Bergström - 13 december 2016 19:37

Min syster som sjunger!!!     

Av Isabella Bergström - 1 november 2016 18:36

Idag mötte jag upp Felicia på stan typ åsså fick vi våra naglar fixade samtidigt! Åh jag blev så nöjd, mina naglar har aldrig varit så fina förut! ...

Av Isabella Bergström - 27 oktober 2016 01:43

Ladies...  Ett tips - flytta till egen lägenhet/bostad själv innan ni hittar en partner så ni kan "Go loco" på inredningen, min bästa kompis första lägenhet var en liten etta i Gävle och den var rosa, pink, rosado you name it det var extremt rosa ö...

Av Isabella Bergström - 29 september 2016 01:21

Den enda saken jag behöver är 5pm cuddle, fast jämt och ständigt, en mysig bamsekram...KRAMAR helt enkelt! ...


❤ Jag är en tjej på 19år som kallas Bella, älskar att baka och resa. Min släkt och mina vänner är mitt allt! ❤

Weheartit

Instagram @ibergstrom

Sök på bloggen

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Bloggarkiv


Ovido - Quiz & Flashcards