beeeeella

Direktlänk till inlägg 22 april 2013

Denna vecka händer...

Av Isabella Bergström - 22 april 2013 23:00

Trökig dag idag men som tur var det lite sol ändå ;) hihi Slapp ha nationella talet idag så jag hinner förbereda mig lite till men imorgon är det nationella läsförståelse -.-' kommer gå lika bra som i nian, alltså F/IG what ever :(
Emma åkte med mig hem idag så vi har kollat på några justin bieber fans videos där dom bara skriker och är totalt galna XD HAHAH


Jag bryr mig inte om vilken inställning jag har för har jag denna inställning så blir jag überglad om jag klarar mig. Ingen kan få mig att ändra inställning..eller jo om någon kändis hoppar in genom mitt fönster och säger att han älskar mig xD haha skojja det skulle inte hjälpa för han känner inte mig och kan inte bekräfta att jag kommer klara det ;P haha jag tänkte bara på kändisar för ingen har väl missat att Justin Bieber kom till Sverige idag? HAHA näe inte om man har facebook iallafall ;) Fast då hade det inte varit han som hoppat in genom mitt fönster.. Det skulle typ vara:

Taylor Lautner, Channing Tatum eller Zac Eftron  


TISDAG: Nationella Svenska Läsförståelse
ONSDAG: Nationella Svenska Talet och klippa mig  

TORSDAG: Nationella Svenska Uppsats

FREDAG: chill - servera i restaurangen på skolan :)


Dagens frisyr :D Jag tyckte det var gulligt med en liten fläta på sidan, GODNATT! <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabella Bergström - 21 december 2016 22:21


Visst är det väl kul när man har snälla inbrottstjuvar ;*

Av Isabella Bergström - 13 december 2016 19:37

Min syster som sjunger!!!     

Av Isabella Bergström - 1 november 2016 18:36

Idag mötte jag upp Felicia på stan typ åsså fick vi våra naglar fixade samtidigt! Åh jag blev så nöjd, mina naglar har aldrig varit så fina förut! ...

Av Isabella Bergström - 27 oktober 2016 01:43

Ladies...  Ett tips - flytta till egen lägenhet/bostad själv innan ni hittar en partner så ni kan "Go loco" på inredningen, min bästa kompis första lägenhet var en liten etta i Gävle och den var rosa, pink, rosado you name it det var extremt rosa ö...

Av Isabella Bergström - 29 september 2016 01:21

Den enda saken jag behöver är 5pm cuddle, fast jämt och ständigt, en mysig bamsekram...KRAMAR helt enkelt! ...


❤ Jag är en tjej på 19år som kallas Bella, älskar att baka och resa. Min släkt och mina vänner är mitt allt! ❤

Weheartit

Instagram @ibergstrom

Sök på bloggen

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Bloggarkiv


Ovido - Quiz & Flashcards