beeeeella

Direktlänk till inlägg 2 november 2012

Frågestund?!

Av Isabella Bergström - 2 november 2012 13:30

Det nedanför har jag skrivit förut, jag ändrar bara datum för detta inlägg för att ni inte ska missa denna frågestund och jag har nu godkänt alla kommentarer hittils men jag svarar på dem i ett videoinlägg på Lördag eller Söndag! Så fortsätt kommentera om ni vill veta ännumer om mig ;)


Det verkar som jag bara har en underbar beundrare eller läsare som vill veta saker om mig och därför skriver jag hennes namn här och länkar hennes blogg :D Hon har kommenterat ca 12 frågor och är den ändå som har kommenterat =o höhöh


Detta är hon som bara har kommenterat mitt inlägg och hon heter Sara Anna Olivia Nyström och är en av mina bästa vänner och hennes blogg heter saraklara.bloggplatsen.se Där får ni också gå in och kolla, kommentera och följa hennes vardag<3


Det är ju så att jag har en frågestund som ni alla läsare ska kommentera och ställa frågor till mig och blir det tillräckligt många enligt mig så kan jag göra ett videoinlägg, föresten så kan ni väl fråga eller kommentera hur många kommentarer jag ska ha för att göra ett videoinlägg ^^

Jag svara så gott jag kan på ALLT som frågas!


Ni som bara råka trycka in på min blogg, kommentera någon även om ni inte vill veta svaret eller om ni inte kommer kolla på svaret. Kommentera ändå! Skulle vara riktigt roligt faktiskt <3

 

 
 
Sara

Sara

24 oktober 2012 17:53

Vad är din bästa dröm?
Vad är det med mig du gillar mest?
Vilken ålder tycker du din kille ska ha? Äldre elr yngre och i så fall hur mycket?
Hur ser ditt dröm hem ut?
Vad vill du jobba som och hur vill du jobba och vart vill du jobba när du blir äldre?
Ditt favorit ämne och varför?

Tacksam för seriösa svar snygging ;)<3

http://saraklara.bloggplatsen.se

 
Sara

Sara

28 oktober 2012 20:57

Vad får dig att må dåligt?
Vad gör du för att må bra igen?

http://saraklara.bloggplatsen.se

 
Elis

Elis

31 oktober 2012 19:53

Tja du är väldigt snygg!
Jag har inga syskon så min fråga är vad är det bästa och sämsta med att ha syskon? ;)
Längtar tills video inlägget ;)<3

http://beeeeella.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Hon

1 november 2012 10:07

1. Om du får reda på att en kompis förra månaden inte hann till toaletten och kissade på sig, va skulle du tycka om henne då?
2. Vågar du skämma ut dig och erkänna hur gammal du var senaste gången du kissade på dig? Hur gammal var du, vad hände och hur många såg? Ärligt!

 
Ingen bild

Bekim

2 november 2012 13:09

Brukar du sno sprit av dina föräldrar?
Använder du mycket smink?
Röker du?
Har du smink varje dag ?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabella Bergström - 21 december 2016 22:21


Visst är det väl kul när man har snälla inbrottstjuvar ;*

Av Isabella Bergström - 13 december 2016 19:37

Min syster som sjunger!!!     

Av Isabella Bergström - 1 november 2016 18:36

Idag mötte jag upp Felicia på stan typ åsså fick vi våra naglar fixade samtidigt! Åh jag blev så nöjd, mina naglar har aldrig varit så fina förut! ...

Av Isabella Bergström - 27 oktober 2016 01:43

Ladies...  Ett tips - flytta till egen lägenhet/bostad själv innan ni hittar en partner så ni kan "Go loco" på inredningen, min bästa kompis första lägenhet var en liten etta i Gävle och den var rosa, pink, rosado you name it det var extremt rosa ö...

Av Isabella Bergström - 29 september 2016 01:21

Den enda saken jag behöver är 5pm cuddle, fast jämt och ständigt, en mysig bamsekram...KRAMAR helt enkelt! ...


❤ Jag är en tjej på 19år som kallas Bella, älskar att baka och resa. Min släkt och mina vänner är mitt allt! ❤

Weheartit

Instagram @ibergstrom

Sök på bloggen

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Bloggarkiv


Ovido - Quiz & Flashcards