beeeeella

Direktlänk till inlägg 5 november 2012

the day after yesterday

Av Isabella Bergström - 5 november 2012 19:36

Har tvättat av mig sminket, satt upp håret, satt på mig mysiga kläder, lagt mig under täcket med datorn för att börja med läxan :/ Men jag har lovat mig själv att när jag är klar ska jag kolla på minst ett Hart of Dixie-avsnitt  


Helgen har ju varit toppen med mina "små" (minst 5 månader äldre) änglar och pinsam Hahah tycker jag iallafall. Blivit lite facerapead sisådär, jag tycker det är jättekul men sååå pinsamt ändå  hehehe


Jag känner mig speciell   HAHAH

Jag kan låna ut olika saker ibland i skolan, som idag t.ex en penna eller pengar till killar men innan jag lånar ut sakerna så står det alltid någon bredvid mig och säger:

-Nej gö det inte, du kommer inte få tillbaka det!

Men på nått sätt så tror jag ändå att de kommer göra det, men idag tvivlade jag faktiskt så jag tänkte fråga om min penna jag lånat ut men alldeles innan jag kom till skåpet fick jag tillbaka min penna, chockad som jag blev :p hahah

Sen så kom min jättefulla kompis ihåg att hon träffat mig på Tranan men inte vad hon gjort :DD wiiiee, nä skojja men det är sant

DAGENS OUTFIT:

 

Lekte Miss USA när jag kom hem från skolan idag ^^ hihi


Nä usch nu börjar det bli mörkt ute också innan man kommer hem, disslike!!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabella Bergström - 21 december 2016 22:21


Visst är det väl kul när man har snälla inbrottstjuvar ;*

Av Isabella Bergström - 13 december 2016 19:37

Min syster som sjunger!!!     

Av Isabella Bergström - 1 november 2016 18:36

Idag mötte jag upp Felicia på stan typ åsså fick vi våra naglar fixade samtidigt! Åh jag blev så nöjd, mina naglar har aldrig varit så fina förut! ...

Av Isabella Bergström - 27 oktober 2016 01:43

Ladies...  Ett tips - flytta till egen lägenhet/bostad själv innan ni hittar en partner så ni kan "Go loco" på inredningen, min bästa kompis första lägenhet var en liten etta i Gävle och den var rosa, pink, rosado you name it det var extremt rosa ö...

Av Isabella Bergström - 29 september 2016 01:21

Den enda saken jag behöver är 5pm cuddle, fast jämt och ständigt, en mysig bamsekram...KRAMAR helt enkelt! ...


❤ Jag är en tjej på 19år som kallas Bella, älskar att baka och resa. Min släkt och mina vänner är mitt allt! ❤

Weheartit

Instagram @ibergstrom

Sök på bloggen

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Bloggarkiv


Ovido - Quiz & Flashcards