beeeeella

Alla inlägg under januari 2013

Av Isabella Bergström - 2 januari 2013 16:57

Igår kom Therese, Josefine, Vanessa och Kevin och hälsa på ;) Jag och Emma bjöd på fika sen lekte vi med Vanessa och gick ut och byggde största snölyktan :D haha den är gjord på ca 270snöbollar ;) haha jaa jag räknade ^^

Vanessa sätter ihop en klocka ^.^

   

Emmas pannacotta upp och ner XDDDDDDD LOL


Några ljus ;p
         

Av Isabella Bergström - 1 januari 2013 21:15

På min födelsedag så hade vi ju ganska kul och dansa till wii-spel ;) såhär såg de ut =D


Dampfri video :p


Bjuder på lite bilder också<3

Emma, Isak och jag va gulliga?! haha Brorsan behöver iallafall klippa sig ;) HAHA


  


 

Emma, Sara, Bella

Av Isabella Bergström - 1 januari 2013 04:00

Nu har det tagit slut på 2012 och det var väl tur ändå. Så man får glömma allt dåligt som hänt och ta med de nya bra sakerna som nya kusinbarn, nya vänner, allt skratt, de fina gamla vännerna och mycket mycket annat<3


Bilderna är på bakverk jag och Emma har gjort till våran egna lilla kakbuffé som vi hade några timmar innan 2013, jättemysigt och gott :D Vi smakade på ALLT men jao, vet inte om de var så värst bra för magen ;) hihi


 
Tacos till middag innan kakbuffén ;) vita i ansiktet :o

Ut och fixa marshaller i regnet :/

         
Allt ovan har jag bakat och under här är heeeeeeela buffén ^^

Allt nedan har Emma bakat ;D
               
Wiiiiiee rida på ryggen :DDDDD
   
Fina och glada flickor :p
 
Taggade inför ett nytt fräscht år!!!

~Walking away from the past~

Gott Nytt År på er alla! <3
 

Fiiiiiiiinaste Emma<3


❤ Jag är en tjej på 19år som kallas Bella, älskar att baka och resa. Min släkt och mina vänner är mitt allt! ❤

Weheartit

Instagram @ibergstrom

Sök på bloggen

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Bloggarkiv


Ovido - Quiz & Flashcards