beeeeella

Alla inlägg under januari 2013

Av Isabella Bergström - 22 januari 2013 22:48

Jag, Emma och Sara beställde kläder från Monki och nu har jag hämtat min tröja hos Emma så jag provat den och ååååh vad jag älskar den!!!!   Billig var den också, 40kr f.d pris 150kr! Hihii Längtar verkligen tills vi åker till Egypten :D Men först..imorgon spruta NR 1  

     

Av Isabella Bergström - 22 januari 2013 17:15

Imorgon ska jag och Emma ta första dosen av 3 av Twinrix! Varken jag eller Emma gillar sprutor och vi ska ta 3 stycken inom ett halvår Usch hatar sprutro seriöst, hoppas sjuksköterskan eller vad det nu ska vara inte hugger mig med nålen eller att jag får ont i armen och har armen vikt som ett L i någon dag Fast det hände mig när jag typ gick i femman eller neråt och nu går jag första året på gymnasiet   




Hittade dehär på en hemsida:

Att ha injektionsfobi kan vara ett betydligt handikapp. Dels vill man inte ta några sprutor, ge blodprov eller vaccinera sig om man ska resa utomlands eller ta vaccin mot något annat.

Av Isabella Bergström - 22 januari 2013 10:46

Lotta goes crazy! me too! HAHA nu drar vi till Max med Anna eller flera annor  också :D      

Av Isabella Bergström - 21 januari 2013 23:31

Dagen har väl varit bra. Fixat picasa och skype på min skoldata nu :D Varit med Emma och Sara efter skolan och ätit glass, myst, kollat på Emma när hon var lite och typ skrattat! ;)


Men just nu har jag typ damp på KIK för att någon har skrivit på "lobby chat" att mitt kik-konto vill ha en massa snuskbilder och jag har fått typ minst 100 konversationer med bara killar och ingen pratar svenska, alla pratar engelska!!!! :O seriöst jag vill inte ha äckelbilder och fan va dryga då, seriöst!!!!!! AAAAAAAAAAAAAH vill bara gå ut och skrika men det går inte och jag måste sova nu men har fortfarande 40 olästa meddelande som bara blir nya såfort jag kollar på dom   Vissa är snälla och skriver att de tycker synd om mig och någon har skrivit bless you XD haha varför iallafall och några har skrivit och frågat om jag har något ex eller f.d bff men näe jag har väl inte de och jag tycker inte jag är taskig på någon i huvud taget och jag litar på mina kompisar och en har iallafall sagt att jag är för snäll och jag kan hålla med om det lite faktiskt men jag tycker så synd om folk som frågar något och sen frågar nästa så får de inte det och då är det synd om dom så då kanske jag fixar de åt dem eller något men jag vet inte, jag tycker ärligt talat att jag är JÄTTESNÄLL! men hatar den där jävla idioten som skrivit så om mig och hemsidan eller chatten där det står har jag aldrig hört talas om och den är säkert inte ens svensk! BLIR GALEN; GÅR I TAKET!!!!!!!!!  

 

FUCK YOU!

          

I didn´t know that I got haters! :o

Any superhero out there who can save me? 

__________________________________________________________________________________

Även om det är drygt så kan jag skämta om att jag kanske är desperat men inte så att jag behöver ha 100 utlänska killar efter mig och typ 1 eller två av dom är snygg, hahaha nobody is perfect for me right now! för jag är svinarg på den personen som gjorde detta, the most perfect thing in my life right now is my friends, relatives and a soon trip to Egypten! <3

Av Isabella Bergström - 21 januari 2013 10:30

Idag är det kramdagen!Kramas kramas kramas  


Internationella Kramdagen (eller Kramens dag som den kallas för i Sverige) äger rum den 21 januari, där människor världen över kramas lite extra. En dag där du kan göra allt för att kunna sprida kärlek och värme till andra människor och få del av detta i form av beröring och närhet på både ett vänskapligt sätt och skapa möjligheter till att förgylla vardagen lite extra. 


Puss och KRAM   
/Bella

+X 

/Lotta

Av Isabella Bergström - 20 januari 2013 23:18

Bilderna ligger i andra inlägget men syns inte för mig iallafall! :o

Bollebacken gratis idag så det var låååååååååååååååååååååååång kö! :/
   
Åkte med Emma, Coffe och Björn och shit va duktiga jag och Emma är nä vänta det var ju inte vi som hoppa i hoppen och blev med i tidningen xD filmklipp på bollebacken idag på helahalsingland.se ;)

Av Isabella Bergström - 20 januari 2013 22:45

Inget inlägg igår men det skiter vi väl i ;) haha Emma sov ju över hos mig fre-lör om inte någon missade det sen på lördagen var det ju bestämt att vi skulle åka slalom på söndagen så då följde jag med Emma hem och sov där för hennes mamma skjutsade oss imorse till Bolle =)

Men innan vi drog hem till henne igår så klippte jag mamma och Emma fick acnekiller-ansiktsmask men jag hade inte tydligen berättat att den gjorde ont att dra bort så hon smörjde in ögonbrynen, ett streck på ögonlocket och nära hårbotten. HAHAH minen när jag berättade att den gjorde ont och att man inte skulle ha på hårstrån om man inte vill vaxa ögonbrynen typ xD

Bollebacken gratis idag så det var låååååååååååååååååååååååång kö! :/
   
Åkte med Emma, Coffe och Björn och shit va duktiga jag och Emma är nä vänta det var ju inte vi som hoppa i hoppen och blev med i tidningen xD filmklipp på bollebacken idag på helahalsingland.se ;)

Dom glömde ta med Coffe när han hoppa i biggen :p haha Han har gröna täckbyxor :)

That lip Emma! ;p

Emma spanar in en kille? haha (hemligheten är att en tjej och en kille hånglar)

Nu har hon fått nog och kollar in kö:n istället   

Skön unge som chillar i pulkan  
 
Bananchoko ikväll, mm gott fast godare den jag och Olivia gjorde i skolan ;)

Utan glasögonen för dom ville Emma låna<3

Hon undrade efteråt hur mycket jag hade tagit, alltså menas det för kort.. som jag klippte Sara men min mamma gillade det för hon gillar kort hår :D Så att jag klipper lite extra behöver inte betyda dåligt. För den delen så var mamma den andra jag har klippt och det är fanemig svårt ;)


Nu ska jag sova, godnatt

Av Isabella Bergström - 18 januari 2013 23:45

På morgonarna så går det två bussar till bollnäs och jag skulle hoppa på ena för där satt Olivia och sen så kom fel buss så jag hoppade på den och sen skulle Emma hoppa på men hon hoppade på min buss iallafall  haha blev lite kaos imorse  


På skolan så hade vissa demos och sen fick vi iallafall kladdkaka och saft i slutet av dagen Följde med Emma och vaccinera hundvalparna och gjorde tacos hos henne men nu är vi hos mig och kollar på Fantastic4 <3

Emma i morse ^^

Min alldeles egna busshållsplats, nä men min typ farfars far =)

On the way home :*

-Men vad gör du Bella?
 
Jag har liten Emma på min mobil nu, 8år ^^

Emma testar look inför Egypten XD


❤ Jag är en tjej på 19år som kallas Bella, älskar att baka och resa. Min släkt och mina vänner är mitt allt! ❤

Weheartit

Instagram @ibergstrom

Sök på bloggen

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Bloggarkiv


Ovido - Quiz & Flashcards