beeeeella

Alla inlägg under januari 2013

Av Isabella Bergström - 13 januari 2013 22:45

Det känns som jag håller på att gå i taket eller asså på ett positivt sätt jag är så glad för att jag får följa med Sara till Egypten att jag inte vågar fråga mamma och pappa för då kanske jag får ett nej och får jag ett nej så skulle det krossa mitt hjärta men istället så har jag inte frågat och går då istället och hoppas på att jag får och då är jag istället tokglad! iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii   

I am going crazy!!!!! HAHAH

eeexakt, what i´m going to do now!

Bilder · Love · Resor
Av Isabella Bergström - 13 januari 2013 19:45

Igår kväll pysslade jag, Sara och Emma. HAHA jao vi är ju lite annorlunda vi som inte är ute och festar en lördagkväll men vi dricker ju inte så..that explanes everything, haha xD Sen typ innan 12 åkte vi hem till mig så vi sov här, men först kollade vi på en konstig film och Emma somna så när filmen var slut så lyssnade jag på musik och kollade på musikvideos på VH1 eller nå på TV:en sen sov somnade vi typ halv 4 och sov till 11, iallafall jag 


HAHAHA jag fick en idé och satte upp håret i en boll mitt på huvve och satte dit en lampduk eller nå :D haha jag tyckte jag såg ut som ett blåbär men Emma såg ut som en blåklocka-blomma :D hihihi

Smultron ^_^
 

Bara lite övertrött  

This morning!           

         

Bilder · Chill · Hemma · Love
Av Isabella Bergström - 12 januari 2013 20:15

Igår åkte jag och Emma till Sara och vi fixade godis och läsk och sen så badade vi i jacuzzin och mysigt vare! :D Sen la vi oss i soffan och kollade på film men den var ganska tråkig så vi somnade allihopa ^^ 


Nu planerar vi hur jag och Emma ska tjäna ihop pengar till utlandsresa med Sara. På sportlovet ska Sara och hennes familj åka till Egypten och då om jag och Emma tjänar ihop 6500kr och några hundra till ett pass så kan vi följa med..men jag måste ju förstås få också men det hoppas jag på för brorsan har tjänat ihop pengar till Polenresa som han snart ska göra även om det är med skolan :p hahah men då borde jag också få om jag tjänar ihop pengarna själv :D Det är liksom en dröm för mig att åka utomlands..dessutom med mina bästa vänner och innan min bror!<3 hihi DET ÄR MIN HÖGSTA DRÖM och blir den sann kommer jag sväva på moln i en vecka först och sen kommer man bara längta tillbaka<33333333333


Nä nu måste jag tänka vad jag kan göra vad jag kan göra för att få dom pengarna!   


tänk dig att jag aldrig varit utomlands och det är typ det ända jag vill men får inte och kan inte tjäna ihop pengarna och sen så får ens lillebrorsa åka utomlands även om det är en skolresa :/

HAPPY GIRLS!



 
Time for bath!  

Bild från balkongen på poolen  


Heeey ;)

Av Isabella Bergström - 11 januari 2013 13:31

Made by Sara<3
 

Av Isabella Bergström - 11 januari 2013 13:30

Har haft lunch och innan har vi kollat på Hotellpraktikanterna och en massa kryp och ohyra "/ blää Sen har vi pratat  om socker och de är gott iallafall :D haha är lite lagomt trött också, slutar halv 4 det är typ aslångt dit..eller nja 2 timmar iallafall  Nu börjar vi näringsläran, höööörs <3


Lina, Lotta och jag :DDD

Av Isabella Bergström - 10 januari 2013 21:45

HAHAA man säger ju så ;) Var på Driver med pappa mellan 4-7 iallafall så fick vi fika också :D mmm gott kanelbullar, havreflarn och bruna kakor med strösocker ovanpå(kommer inte ihåg vad dom heter och tycker heller inte om dom).

Sen fanns det ju roliga pappor som ställde frågor hela tiden typ, ritade på tavlan och frågade samtigt, var bestämd att miljö behöver man inte kunna och nån annan tyckte att man skulle lära sig byta däck..som du Sara har sagt att du vill lära dig :) och en mamma sa då att hon fått lära sig de på körskolan i stockholm men sen har jag ett påstående om att byta däck, är väl inte så svårt?, hissa upp bilen och skruva ur muttrarna men jag vet inte säkert.. haha :p

Sen en pappa spillde ut kaffe på bordet och sen sa han typ: ja det ska väl städas någon gång, men det var längesen jag gjorde det sist! haha haha ?


Tidigare idag i skolan iallafall så gjorde jag och Olivia världens godaste bananchoko mmmm vad god den var ;)


På onsdag nästa vecka ska vi framför den framför klassen så alla får smaka på den Sen fick vi någon läxa som jag knappt fatta eller jag vet inte, man skulle ta reda på någonting hur man diskar i diskmaskinen och för hand eller nå? liksom vet man inte de eller asså va? :p hahah


Kanske måste kolla på det lite då och sen duscha och bums i sängen.. har lagt mig tidigare och tidigare varje dag iallafall :D fast tidigast 11 och då menar jag lagt undan mobilen ^^ Jaha vad ska man göra nurå? eller snarare imorgon.. har den läxan jag skrev sen typ ska jag bara fylla i ett papper på engelskan och svenskan.. men det ska vi ju göra i skolan :o så det är väl ingen läxa? skitsamma imorgon ska jag kolla på många avsnitt av olika serier och kollar på någon film..någon får gärna komma och joina mig då, hihih<3

GOOOOOOOOOOOOOODNAAAAAAAATT

Av Isabella Bergström - 10 januari 2013 07:05

Japp efter den långa dagen på Heden idag så blir det Driver kl 4 i någon timme..åh när jag tog moppekort var det jättedrygt att vara där 2-4 timmar men jag får väl bita ihop, sen hem och lägga sig i sängen framför tven ;p hehe nu drar jag mig till bussen ;*

Av Isabella Bergström - 9 januari 2013 22:30

Var först på Heden där det var ganska tråkigt? eller nä Meta bjöd ju på fika =)

Sen blablabla tråkigt och efter 11 till Torsberg där vi inte hade någon mattelektion. Hörde(läste kanske) ni det?! Jag fick inte reda på mitt resultat utan får vänta tills på måndag, jag blir galen en lärare får inte vara sjuk Eller jo men inte när man ska få reda på ett resultat :o Så jag och Lotta gick och minishoppa och åt på max, hehe åt där senast för två dagar sen Jag äter inte nyttigt, jag är inte tjock, jag är glad och jag mår bra..


~Just live your life girls..and boys(men ni borde ha magrutor enligt mig, HAHA)~


Lotta en aning hungrig  

Jämförelse för att Lotta tycker jag äter lite ;p

Lotta: Stor hamburgare, stor strips, mellan läsk, mellan milkshake
Jag: Liten maxbox hamburgare, liten strips och liten läsk ska jag nämna att jag inte drack upp allt? Men jag fick ju en till mugg i annan färg :D

MEEEEEEEEE


Söt Tommy & Jerry mugg ^^

STOOORREA på Åhléns 70% på smycken :)) örhängen 39kr minus 70% voila 12kr

Halsband innan rea 129kr efter 39kr så totalt blev det 51kr :D


Efter skolan hoppade jag av bussen hos Coffe och Linda och Dante var också där :) Juset sen fick jag en present, fatta surprised jag blev ;) hahah

Det är paketsnöret som Dante tuggar på ;)

So big EYES and long lashes(haha ögonfransar vad det nu heter)<3

Han ser ut som Coffe eller Linda här fast jao de såg kanske nästan likadan ut när de var små.. men inte som tvillingar utan man såg typ på ögonen att de var syskon och typ nå mer :p
 
-åååh ge mig mosad banan bara och sluta ta kort, ser ut som han tänker så där  

så sööt<3


❤ Jag är en tjej på 19år som kallas Bella, älskar att baka och resa. Min släkt och mina vänner är mitt allt! ❤

Weheartit

Instagram @ibergstrom

Sök på bloggen

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Bloggarkiv


Ovido - Quiz & Flashcards