beeeeella

Alla inlägg under januari 2013

Av Isabella Bergström - 27 januari 2013 23:45

Myshelg! :)


Sara lurade mig och Emma att sova runt 12 inatt för hon sa att hon skulle upp och ge hunden medicin kl 5 och vi gick på det -.-' haha fast det var ändå bra för vi klev upp ur sängen kl. 10 och det är typ rekord tror jag :p haha Sen så sov vi i Saras bäddsoffa med en sån där bårsak fast man sover på den XD hahah Vi låg ganska ihopstryckta i soffan ändå fast jag halvt på båren och halft i soffan och rumpan i springan mellan   HAHA


Jag låg längst ut, Sara i mitten och Emma längst in och vi på sidorna drömde inga mardrömmar men det gjorde Sara, så jag tror jag och Emma sög det goda ur Sara och drömde fina drömmar - fast jag drömde om skola och att vi hade vissa lektioner på Alftaskolan och att jag fick ha Spanska.. Jag saknar seriöst spanska, jag vill kunna mera spanska   

Idag har vi rensat Saras ena skafferi och vi slängde hälften av innehållet   hahah japp allt vi slängde var gammalt - till och med från 2004!!! hahahah men vi hade kul och lyssna på hög musik, dansa och sjöng typ<3 Det är livet...att städa...haha nä skojja men göra något med sina bästa kompisar och göra det till kul  



TIPS!

Igår stylade Emma om sina shorts med nitar på ena sidan. Assnyggt! Tips till er som vill snygga till ett par shorts, sätt spets i benen eller som skärp också :D


Nitar på halva shorts=SNYGGT
 


Det ser ut som om Emma svävar XD
   
Lyxmiddag! Tillmans korv, spagetti, smör, senap och ketchup är vad jag hade på ;p Jag kokade korven och Emma kokade spagettin :) Finmiddag till Sara ^^

Austin Mahone - 11:11

Jag såg honom i en Fridatidning och undra vem han var så kollade och då var han en sångare från USA född 96! :D Urgullig ju ;) Han har två till låtar - "Say somethin" och "Say you´re just a friend" :)

Av Isabella Bergström - 26 januari 2013 23:45

Efter 1 drog jag till Sara där Emma också var =) Vi spela något kul spel och sen lagade Sara mat åt oss RL:are<3 Snitzel och pommes frites blev det ;) Sen har vi typ skratta...som vanligt Juste jag fick försenad födelsedagspresent av Sara och det var en cupcake-receptbok som jag får fylla ik mina egna recept och det var plastfickor och avdelningar där det stog Kakor, bullar, muffins m.m Jättesöt var den  

  

Lite egos! =)

         
 
     


Dagens outfit! :p

Borsta tänderna med Emma! :D hahah jätteviktigt!!!! :p

Hihih Emma har klistrat sig fast på min mobil också ;) Då hon bara var ynka 8år<3

Av Isabella Bergström - 26 januari 2013 13:01


Haha gulligt hon åker

Nu ska jag äta sen åker jag till Norra Långhed till mina två :n!   

Av Isabella Bergström - 26 januari 2013 00:01

Blev slalom med Emma och Sara ikväll. Det var gratis åkning men ändå var det bara typ 15st och jag och Sara prova åka snowboard och Emma hjälpte oss upp på benen ;p haha det gick ju som det gick..alltså dåligt för mig men vill ändå testa igen =) det är svårt som fan ju xD

Av Isabella Bergström - 24 januari 2013 23:45

Tisdag: Tog del två av tre delar av twinrix-sprutan och jag kände först ett stick och blev lugn för det gjorde inte ont. Sen så sprutade sjuksköterskan in vaccinet och då gjorde det ont som satan asså :( men seriöst det gjorde jätteont men jag vägrar inte att ta nästa del av twinrix iallafall :) Sen bestämde jag också mig för att dricka ca 5ml medicin för att jag inte ska bli sjuk i Egypten men man skulle ju lägga till 1,5dl vatten men det gick bra för mig, jag tyckte det smaka gott, sött och typ hallonsoda fast ändå inte :p det håller inte Emma och Sara med om ;p hahaa Den medicinen ska jag ta en gång till av och det är typ innan vi åker tror jag :)
   
Baaam bubbligt och gott :D
 
Hihih mitt första plåster tvåtusentretton, jag skulle ta bort det efter jag tagit denna bild men det glömde jag så jag upptäckte det i duschen så tog jag bort det och jag kan röra armen utan att det gör ont MEN det gör ont om man trycker där vaccinet sprutades in "/


Torsdag: Började 7 och slutade 15 idag på praktiken och jag hade mina vanliga kockkläder på mig och jag fick göra lite olika saker. När jag slutat gick jag och åt hamburgare sen hem och vände för att sedan åkte till polisstation och fixa pass :D Fixa passet tog typ max 5 min ju. HAHA sen tycker jag inte om bilden som togs på mig menmen så äre får man inte se ut som man vill för polisen så får man väl inte de då :P Pappa fixa också pass och han säger att han drar utomlands 3 veckor innan vi åker och är där när vi kommer men det tror jag vad jag vill på XD Därefter åkte vi till farfar och fika och myste med 4 kattungar, 1 minihund och en tjockis-katt! HAHA största jag sett alltså ;D

På vägen hem släppte pappa av mig hos Emma så då blev det mys med henne och Sara<3 Vi eller dom gjorde chokladpudding och överdekorera med grädde ;) hahaha men gott var det, mmm<3 hhihihi


Nu äre bara att sova och tagga inför morgondagen ;)

Me

 
Farfars söta kattungar :D
       
Grädde med chokladpudding :p
 
Sara och Emma, så fiiiina ^^
 
Ljuset tillverkar egna saker XD

Av Isabella Bergström - 24 januari 2013 16:48

Idag har jag varit på praktik på Ica och det bästa jag fick göra var att dekorera semlorna :D haha Nu ska jag dra och fixa passet ^^ <3

 

Av Isabella Bergström - 23 januari 2013 19:30

HAHA kan väl fira att jag och mina två bästa kompisar är singlar allihop och hur lediga, upptagna och söta! ;) hahha

Och fira kan jag väl göra med denna låt!!! Paaaaaaarrtypinglorna e på G <33333


Veckans låt: Single ladies-Remady & Manu-L feat. J-son


Är ni säker boyzzz att ni klarar av oss C00LA brudar?

Älskar er så jävla mycket att det inte går att beskriva och jag vill aldrig svika er<3

Av Isabella Bergström - 23 januari 2013 13:22


trökig dag idag..................Väntar nu på att engelskalektionen ska börja som börjar 14 men vänta nu kom Hampus och sa att den börjar kvart i så slutar den halv 3 :D wiiiie då kan jag gå på stan tills 20 i 4 då jag och Emmiz tar bussen till Alfta sen sprutdags! 


❤ Jag är en tjej på 19år som kallas Bella, älskar att baka och resa. Min släkt och mina vänner är mitt allt! ❤

Weheartit

Instagram @ibergstrom

Sök på bloggen

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Bloggarkiv


Ovido - Quiz & Flashcards