beeeeella

Alla inlägg under januari 2013

Av Isabella Bergström - 17 januari 2013 22:00

Typ experimentera idag på skolan, inte så kul för jag fick knåda en mördeg typ i hundra år och missade typ halva lunchen :( På bussen hem var varken jag eller Emma tyst..hahah eller jo pratade Emma så var jag tyst och direkt när hon slutade prata öppnade jag käften och stackars Olivia satt bara där och lyssna Just nu pratar jag med Emma i telefon och har gjort det i snart 2 timmar <3

Sköööönaste katten Zeb! xD

haha han kollar på "Farmen" med pappa ;)

iiiiiiiiiiiiiiii me

Av Isabella Bergström - 16 januari 2013 23:15

Har haft ganska lång dag idag tycker jag. På Heden fick vi smaka på varandras olika förrätter/efterrätter, bl.a smörgåsrån med färskost med citron och basilika, bullshake, fruksallad och pastasallad!   När jag kom hem så la jag mig framför TV och slummrade i en timme typ Därefter har jag dammsugit mitt rum och städat av mitt skrivbord så nu finns det inget mer än en laptop, två högtalare och en tv-dosa skrivbordet  Har kollat på H&M nu och detta är något jag skulle vilja hinna köpa innan Egypten!  


129kr

149kr

129kr


49:50kr
 
99kr

199kr men jag har tyvär inte storlek XL så jag kan köpa den :(


49.50kr

19.50kr

399kr


Jag tror knappt jag säger det men jag tror jag vill ha en kjol, 149kr

199kr
GINA TRICOT
 

199kr

-----------------------------------------------

Det som blir köpt av allt detta är nog en bikini och typ den gröna tubtoppen :D Men vi får se vad som blir, jag har fått kläder av min kusin och skulle få en till påse tror jag så vi får se vad som finns i den! Imorgon när jag kommer hem blir det nog att prova ALLT i garderoben och kasta allt jag inte kan ha eller så i en påse och typ sälja eller nå sen kanske jag provar skor också men av dem alla tror jag att jag kan ha. Puss godnatt :*<3

 

DAGENS OUTFIT!

   

Av Isabella Bergström - 15 januari 2013 23:45

  

JAAAAAAAAAA han sa ja!!!!! Eller pappa sa JA till att jag ska få åka till Egypten med Sara och hennes familj + Emma! :DDDDDDD fatta glad man kan vara alltså, första gången man åker utomlands och det är med dem jag älskar mest! Emma och Sara        Shit asså måste bli brun jag åh nu! HAHA can´t wait   
       
FAN VA HAPPY!

  

Bilder · Chill · Dröm · Love · Resor
Av Isabella Bergström - 15 januari 2013 09:51

När man går in i klassrummet så går man direkt till elementen, Lina gjorde också så ;) haha det är så jäkla kallt ute alltså och inne också!

Av Isabella Bergström - 14 januari 2013 21:45

Fakta: Mattesnillet deppar över att det är 50% chans att jag får följa med utomlands, JA eller NEJ liksom


Känsla: Det känns som en på millionen       millimillion millimillion millimillimillimillimillimillion


Kolla i´m a egypt human..no that wasn´t even funny     
 

 Just nu tycker jag att denna--> är jättetöntig och skitful!

Av Isabella Bergström - 14 januari 2013 16:45

Halvsova i solstolen, knäcka partnern i tennis, dansa zumba eller ansluta till skrattfesten i vattenrutschkanan – här går man knappast sysslolös. Personalen har alltid ett leende över till barnen som snabbt fäster sig i barnklubben. Tar det på krafterna att ha det såhär skönt kan du få skjuts till stranden också.


Fakta och faciliteter

Till stranden: 500 m          Till centrum: 15 km
[x]Pool                               [x]Barnpool
[x]Restaurang                    [x]Bar
[x]Luftkonditionering         [ ]Internet på rummet
 
Sara det finns ruschbanor!!! :D hahah
   
Imorse på bussen mobbade Sara mig bara för att jag visste inget alls om flyga, utomlands och massa shit! hehe hon tyckte det var kul så då får jag väl ändå vara glad  

(A)

Av Isabella Bergström - 14 januari 2013 13:00

Har haft 2 lektioner nu och har bara en kvar också för en lärare är sjuk. Den börjar om en halvtimme och då äre bad.. :/ På matten fick vi tillbaka provet och jag hade 26/26 rätt, fatta glad man blev asså, äntligen har jag fått alla rätt på ett prov! :D


Sitter på bibblan med Lotta & Olivia och jag lyssnar iallafall på killar som sitter och pratar om hur dom ska fuska på ett prov men hela planen går nog inte igenom tror jag ;) hahah eller så fattade jag inte helt =)

Har en bra dag!

   

Av Isabella Bergström - 14 januari 2013 00:15


I wish, but when?! :D

jaa såå sant och titta det är ju Emma som är längst och brunett, jag kortast och brunett och sen Sara blond och mittemellan, LOVE YOU<3

Bilder · Dröm · Love

❤ Jag är en tjej på 19år som kallas Bella, älskar att baka och resa. Min släkt och mina vänner är mitt allt! ❤

Weheartit

Instagram @ibergstrom

Sök på bloggen

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Bloggarkiv


Ovido - Quiz & Flashcards