beeeeella

Alla inlägg under januari 2013

Av Isabella Bergström - 9 januari 2013 07:04

Sitter på Alftaskolan och väntar på bussen sen blire skola ;)

Av Isabella Bergström - 8 januari 2013 22:30

Det blev hockey och det var lätt värt de för Alfta vann mot Hofors, 3-2 blev det till slut i sista perioden då Hofors ledde in i sista perioden av matchen sen kviterade Alfta till 3-2 när det bara var 5 minuter kvar :) Busade lite med söta Vanessa också <3 Gonatt!  

     

Söta Vanessa älskar musik också säger hon ^^

Nu taggar jag till imorgon och det ändå jag längtar tills imorgon är matteresultatet, vill verkligen få alla rätt någon gång  

Av Isabella Bergström - 8 januari 2013 17:45

Idag har jag tittat på tv, lyssnat på musik, tvättat min jacka och duschat Nu är jag hungrig så ska väl gå och se vad som tillagas, sen kanske det blir att åka och kolla på hockey och då passar jag på att hämta mitt och Emmas schema också men känner för att tare lugnt och kolla på serien Hart of dixie från början eftersom jag trodde det var slut på tv:n Vad ska jag välja?


Hahaha jag lyssnar på musik och det är Nicke & Nilla som sjunger - "Krokodilen kaj", "Pannkakor med sylt" och "Diggar dig". Såg Sara lyssnade på dom låtarna på spotify så då ville jag se vad det var för låtar



Nyvaken..eller kanske inte ändå :p

En katt som ser hur lugn ut som helst men icke sa nicke, han är galen även om du är snäll o klappa honom XD haha

Nyduschad och frääääsch  

Imorgon äre ju skola också, tidig morgon och allt :( blääh

Av Isabella Bergström - 7 januari 2013 22:57

Veckans låt blir denna: One direction - "Kiss you" som publicerades idag på youtube  

Av Isabella Bergström - 7 januari 2013 22:30

JA det blev att prova mycket hit och dit med Emma men det var inte mycket som föll mig i smaken förutom ett par jeans och en billig bh :p Mycket roligt, och Emma gjorde så jag taggade att börja skolan imorgon då hon börjar men jag börjar ju på onsdag Så imorgon kommer jag vara rastlös typ Sen avslutade jag och Emma dagen med Maxmat, mm Maxbox hamburgare, strips, beasås och blandad dricka-fanta exotic, coca cola och sprit och såklart fick vi en varsin gullig rosa mugg Jag älskar dig så min fina Emma  


Nu kollar jag på Victoria's Secret Fashion Show 2012 :DDD As long as you love me :D hehe lite snygg kille de ändå ;p Iallafall måste jag sova nu om jag ska orka skolan om någon dag ;)

Skinny Jeans - Lindex 399kr

BH - Lindex 75kr

Cute maxbox leksak - Mugg ^^

Av Isabella Bergström - 7 januari 2013 15:02

Jag var med Emma igår och då kom hon på att vi kunde ta tåget till gävle idag men nepp jag skulle var barnvakt från 10-12 dafuq liksom. Hade mamma vetat att hon sluta då men nu blir det Bollnäs iallafall och Emma ringde kvar över 2 och nu är klockan snart 3 och jag måste erkänna att jag ljugit för Emma.. Jag var instängd på mitt rum och insåg att jag var riktigt seg så jag trodde alla var klar..så jag smsa Emma att vi skulle åka då men såklart jag är seg det kan jag erkänna men min mamma och mina syskon är ännuvärre så ni mina kompisar ska vara glad att det är mig ni är med och inte dom ;p haha men nu åker vi iallafall..stackars Emma <3

Av Isabella Bergström - 7 januari 2013 02:08

Va med & tävla hos Nisvet här! :D

Av Isabella Bergström - 6 januari 2013 16:15

För två dagar sen gjorde jag inget inlägg på dagen för jag och pappa åkte efter 12 någonstans och jag trodde vi skulle åka till Bollnäs men sen blev det uteslutet så trodde jag på Järvsö eller Sundsvall men vi hade ju inga kläder med oss så vi kunde ju inte åka slalom och sen svängde vi bort från den vögen så då blev den utesluten så då blev det Sundsvall! :D

wiiihoo tänkte jag, träffa kusin Jonathan och kanske shoppa i Birsta City men så blev det inte :/ Vi hittade dem på Ikea ätandes så vi åt med dom. Sen när vi ätit klart så åkte dom hem och vi stannade kvar och gick in i Birsta City.....på TOA! :OOOO

jag som ville shoppa men ne det går inte med pappa sen hade jag bara 300kr med mig :/ Men sen så åkte jag och pappa på Mediamarkt och Elgiganten för att köpa en TV till mig :DDDD jag skulle få en 32tums tv men dom var så dyr så då köpte vi en 42tums tv för den var billigare än en 32tum ;) hihih sen åkte vi på XXL Jakt och fiskecenter eller nå och då köpte pappa ett par uggs till mig <333 happyyy girl!




Jonathan i Ikeas barnkök :)
   

Cool vägg ;p
 
Skott till hans vapen :p
 
Skaffat ny frilla jag :p haha nä skojja
 
Titta så fint jag ritade när jag gick i 1-2:an............och jag gör ju det fortfarande tydligen -.-'
       
Våra färger typ - blå(lila), rosa och gul :pp
     
Nästan audi ^^
     

me =)

 

Jonathan skumpa åh godis = jättegott ;D

 
Annat jag ritade...dessvärre med HÖGER hand och jag är VÄNSTERHÄNT

Så säger Jonathan ganska ofta nu, haha


My tivvvo
 

haaappy
 

Bearpaw, raaawr


Emma gillade namnet på mina nya skor ^^
   
UGGS <3
 


❤ Jag är en tjej på 19år som kallas Bella, älskar att baka och resa. Min släkt och mina vänner är mitt allt! ❤

Weheartit

Instagram @ibergstrom

Sök på bloggen

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Bloggarkiv


Ovido - Quiz & Flashcards