beeeeella

Alla inlägg under januari 2013

Av Isabella Bergström - 5 januari 2013 19:15

Mys med hundvalparna först :)

 
Sötaste :*

hahha jag och halv hundvalp xD

Den ser ledsen ut :'(

Söt hundvalp - drogad Bella???

 
Emma blinkar Sara smsar ^^

Pöss <3

Filmen!


HAHAHA videoklippet från Nabban :p

Av Isabella Bergström - 5 januari 2013 15:50






Me smiling

I´m happy...

...and  crazy!

Av Isabella Bergström - 5 januari 2013 15:30

Innan jag klev upp så kollade jag på denna film som gick på 5:an och den var väl bra, lite konstig men jorå den kan få 4 stjärnor av 5 =)   Sen fick jag duscha i iskallt vatten för min kära bror duschade före mig, jag förstår inte varför det tar sån lång tid?? schampoo och tvål sen SKA han var klar på 5min eller visste han att jag skulle duscha så han stog och bara duschade hm.. det gjorde han iallafall när vi var lite för nu duschar jag aldrig efter honom utan innan eller dagen efter :p Nu väntar jag på Emma som ska komma efter hon har färgat sitt hååår och jag ska städa mitt rum så länge Jag har möblerat om lite fast bara sängen och byrålådan =)

------------------------------------------------------------

  


Goddagens Isabella!

Värna om den vän som du redan har. Er kärlek kommer att växa sig starkare trots alla missförstånd.

EMMA <3 SARA

Av Isabella Bergström - 4 januari 2013 01:30

Ser ni mig på denna bild? i mitten  

Ni fattade principen med bilden va, eller måste jag förklara? :p

Iallafall så är jag TJEJ om ingen nu har märkt de och båda mina bästa vänner har egna pojkvänner men jag har bara sånna jag delar, ahahahaha nä jag skojjar jag har ingen alls ;)

Av Isabella Bergström - 4 januari 2013 01:15

aa, det blev ju inge slalomåktning för backen var inte öppen haha så jag och Sara hade redan hunnit åkt så vi stannade kvar hos Emma och dit kom Lindelo så vi gick till Nabban istället och åkte babybob, pulka, matta och tefat :D hahha ja det kunde ändå inte blivit bättre men Lindelo gjorde eld och mamma var på affärn så hon kom med korv, bröd, tillbehöver och fruktsoda och marsmallows ^^ mm så då satt vi och grilla de också  


Lägger kanske upp film och bilder "imorgon"  


Sen sover dem nu hos Sara så Sara den stackarn får sova ensam eftersom jag dissade henne

This is soooo true! hihi sorry Sara<3 du kan kolla på och flina när dom pussas ^^


Go natt!

Av Isabella Bergström - 3 januari 2013 16:30

Jag har dock suttit framför tvn hela dagen men nu ska jag, Sara och Emma åka slalom! ;D

finelly i´m going to meet Sara 2013!!! hiihiihi

 

Av Isabella Bergström - 3 januari 2013 12:27

Ja, vad ska jag göra idag då?? :o blir väl typ chilla framför tvn men äre någon som vill vara ringa/smsa =)))))

Haha än så länge ligger jag i sängen men har nog drömt klart nu om bröllopsfotograferingen med Sara och två andra och bilkurs med en fd vän xDhaha svinkonstigt men..

Av Isabella Bergström - 2 januari 2013 17:15

Om nån timme ska jag och Emma stå i kiosken på hockeyn och idag har jag gjort absolut ingenting "/ kollat på tv, suttit vid datan och kollat facebook och spela spel på mobilen.. =(

Min söta kladdmaja ;)

Alltså behöver man vänner att vara med konstant hela tiden på loven så man kan kolla på tv tillsammans, kolla facebook och skratta och sitta med mobilen.. hehe närå men någonting annat kanske man kan hitta på som slalom, shoppa, baka, ta utebilder och parta menmen man kan ju inte göra allt i livet :p


Men just nu saknar jag min Sara otroligt mycket!!! <3 Jag har inte träffat henne sen förra året :o det är ju inte klokt, den 28 december 2012 träffade jag dig sist och nu är det 2 januari 2013! Det är 5 dagar de, oh det tycker jag är mycket för det är ju lov t.o.m Jag saknar dig gumman!  


thihihi
     
When you smile, I smile <3<3<3
   

You go your own way


You're weird on your own way and I like that    

~I miss your smile~


❤ Jag är en tjej på 19år som kallas Bella, älskar att baka och resa. Min släkt och mina vänner är mitt allt! ❤

Weheartit

Instagram @ibergstrom

Sök på bloggen

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Bloggarkiv


Ovido - Quiz & Flashcards