beeeeella

Alla inlägg under februari 2013

Av Isabella Bergström - 4 februari 2013 00:30


I'm not Snow White

but I'm lost inside this forest.

I'm not Red Riding Hood,

But i think the wolves have got me.

Av Isabella Bergström - 3 februari 2013 15:50

Shoppade med Sara och Emma igår och detta blev mina köp :)

Banden är löstagbara och kan sättas på två olika ställen...

....eller tas bort helt :D
 
Kolla dom mysiga persikofärgade byxorna!! aaaaaa aj lav dem too  
 

Av Isabella Bergström - 2 februari 2013 21:00

Shoppade idag med Sara och Emma blev en bikini asnice och en par aprikos jeans När jag kom hem gjorde jag mat Fiskgryta och potatis Nu myser jag framför skype med Emma och Melodifestivalen  

Bilder på inköpen kommer senare!   


   

Av Isabella Bergström - 1 februari 2013 23:59

Jobbade bara till 2 idag sen hoppade jag av bussen hos faster där Dante också var :D Fick med mig hem bröd, tunnbröd, kanelbullar och en cupcake med hallon i som jag gjort ;p

   
Fick gå ut och gå med min handledares hund Molly så jag gick och kollade på Saras hus men hon var ju inte där XD Min handledare sa efter att jag berättat att jag gått runt på Björktjära med min kompis för hennes pappa bor där: Du får gå till din kompis om du vill, men hon kanske inte är hemma! :D jag bah aaah ofta, jag jobbar ju typ och skulle fått hälsat på min kompis! :D Sara varför du inte vara hemma? palla skolan liksom ;p
   
En annan som jobbar där, hennes ena hund :) Den andra var jätteliten och jättego ^^
 
Dante nyvaken :D
 
Glad-fisen :*
 
Så jäkla söt så man smälter =D
 
-Åh titta där sitter en liten och söt tjej ju, hon vill jag ha! Kollar på min mobil bilden nedanför så kanske ni förstår ;) Emma ditt gullefjun ;p
 
Jätteglad och skrattar när man ser sig själv i spegeln =) jag ser tokgammal ut ju XD
 
Syrran och Dante
 
aaaaoaoaoaoao låter vi om man "slår" på munnen ^^
 
:O mamma kom!
 
Pömsig liten pöjk<3
 
Nå bröd med typ pumpafrön, ganska gott :)
 
Cupcake i made!
       
Tunnbröd, asgott och beroendeframkallande XD haha
 

Bullar i storleken av 3 vanliga typ :D

Peace world!


❤ Jag är en tjej på 19år som kallas Bella, älskar att baka och resa. Min släkt och mina vänner är mitt allt! ❤

Weheartit

Instagram @ibergstrom

Sök på bloggen

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Bloggarkiv


Ovido - Quiz & Flashcards