beeeeella

Alla inlägg under februari 2013

Av Isabella Bergström - 12 februari 2013 09:11

Hade ju lite kul på matten jag, Lina och Lotta ;) haha Matteläraren skulle hjälpa klassen men det går nog inte så bra om man skriver fel 4 ggr på tavlan :D haha fick hjälpa till och rätta lite dåe ;p

<3

Av Isabella Bergström - 11 februari 2013 22:29


You and me Nanny :)

:)

Av Isabella Bergström - 10 februari 2013 13:54

Då drar pappa, jag och Isak ner till Gävle och hämta Nanny och mamma :DDDDD

 

Har nyligen bakat cupcakes till farfar som fyller år idag =) GRATTIS! <3

 

Av Isabella Bergström - 8 februari 2013 21:00


Jag älskar dig syster, jag skulle varit med dig när du gick ut bakom bussen och nästan framför bile, det skulle varit jag som varit där och stoppat dig men det gjorde jag inte för jag var inte med. Jag är glad att du överlevde, du är en riktigt kämpe, det har du alltid varit och kommer alltid vara. Du är den starkaste människan jag någonsin känner. Kan du inte komma hem nu??? Vi är syskon vi hatar varandra, vi bråkar, vi skrattar, vi har kul tillsammans..Det är så syskon är men innerst inne vet vi alla att jag älskar dig      

Av Isabella Bergström - 7 februari 2013 23:30

Följ mig på Instagram - ibergstrom
 

Av Isabella Bergström - 7 februari 2013 21:30

Praoade på Alftaquren och nej jag vill verkligen inte jobba på ett sånt ställe tror jag  personalen var rolig iallafall så jag får väl stå ut 3 dagar till  Sen tog man en långpromenad på 30 min då i klumpiga uggs till Emma  Vi åt potatisgratäng kärlknöl(älgkött iallafall) och gott vare  Har tagit lite egopics också, haha  


         
haha jag tror jag är en V-innare idag XD
             
Mysigt värre asså <3  

Av Isabella Bergström - 6 februari 2013 23:50

Allmänt glad då eller? ;p
     
Ja jag är lite crazy men skulle jag inte vara det skulle livet vara tråkigt, jag svär! ;D

I think I´m a 5 () today för jag har haft matteprov, älskar matte typ, bästa ämnet iallafall som får mig att le en tråkig dag( har ni tänkt på en sak? hade jag skrivit matte med ett stort M, alltså Matte så hade det betytt en person), iallafall back on track nudå ;) haha aa har pratat med min Emma på telefon och skype och har åkt buss och stöttat Sara när hon tog spruta<3 HAHA hon skulle ta sprutan 16:00 men jag hade typ 10 min kvar av min bussresa så då satt vi och skrev typ och skyndade på bussen via sms till varandra och sen sprang jag till Sara som satt fortfarande och väntade..som tur Sprutan gick väl ganska bra tyckte jag som kollade på för hon verkade ännu snällare än den jag hade men sen när Sara förklarade hur det kändes så var hon nog inte snällare som tog sputan på Sara än på mig för hon satte inte ens plåster på Sara så hon blodade ner tröjan :( buhu.. rip tröjan typ </3


&
 

Sen skolbussen hem som jag inte åkt på år och dar så vi satt o prata fast vi gömde oss först för min brorsa som hoppade på bussen och sen för min mamma och syrra som gick utanför och senare hoppade ena Saras brorsa på också så vi viskade typ men Sara började prata vanligt när hon pratade i telefon så jag så åt henne och viska men hon viska...högt XD hahahah "-Annars skulle han ju inte höra mig!" HAHA Sen hörde nog alla i bussen mig och Sara att vi var "tillbaka" =) Jag tyckte iallafall det var en rolig busstur och vi brukar tycka att det är jobbigt att sätta sig på den förbannade skolbussen och åka hem men nu var det superkul ;P lite hyperaktiva kanske vi var, men man blir som man umgås så jag antar att vi fått det från Emmiz  


Godnatt nu! Ställer fram väckarklockan en timme för imorgon ska man på APL ännu en vecka typ så då åker jag skolbussen haha Sara åker du den imorgon på morgonen då? eller på fredag, åker den även nästa veckas tor-fre ;D höööööööööörs readers! <3


❤ Jag är en tjej på 19år som kallas Bella, älskar att baka och resa. Min släkt och mina vänner är mitt allt! ❤

Weheartit

Instagram @ibergstrom

Sök på bloggen

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Bloggarkiv


Ovido - Quiz & Flashcards