beeeeella

Alla inlägg under februari 2013

Av Isabella Bergström - 17 februari 2013 19:14

     

Av Isabella Bergström - 16 februari 2013 11:45


I just want to say -good morning sunshine!
   
Don´t think.

Just pull on your shoes

and go.

Av Isabella Bergström - 15 februari 2013 23:30

HIHIHIHI Emma följde med mig hem idag efter vi slutat idag :) Käka pizza sen har vi kollat på Ratatouille på Disney Channel och när den tog slut drog vi ur typ hälften av min garderob och provade och jag la några plagg i korgen som jag lägger kläder i det jag ska ha med till Egypten<3 PEACE! bjuder på "några" bilder ^^
I Love You!<3

                                                           

Bilder · Chill · Love
Av Isabella Bergström - 14 februari 2013 23:00

Jag delar ut lite rosor med betydelser =)  


Röd ros - Jag älskar dig!

Gives bort till: Någon speciell som du älskar!
Nanny, Sara, Emma & Hanna<3

Rosa ros - Står för ömhet, ungdom och kärlek!
Gives bort till: Kanske vill du visa att du bryr dig lite extra om någon!
Nanny, du är otroligt stark och ömtålig<3<3<3

Vit ros - står för uppriktigthet, och ljus!
Gives bort till: Visa att du uppskattar din väns uppriktighet.
Sara & Emma!<3

Blå ros - står för vishet, ärlighet och evig trohet!
Gives bort till: Din bästa vän, eller någon som ställer upp när det verkligen behövs.
Emma & Sara<3

Grön ros - står för hopp och skydd!
Gives bort till: Önska någon väl med denna lyckoros.
Nanny, du är din egen ängel<333

Gul ros - står för ära och vänskap.
Gives bort till: En riktigt bra vän!
Sara och Emma<333

Av Isabella Bergström - 13 februari 2013 21:15

Morgondagens planer:

*Ha praktik på Alftaquren 

*Hämta pass på polisstationen  

(Jag gillar inte polisstationer för jag tror att poliserna ska sätta mig i fängelse fast jag inte gjort något..bara för att jag gör en konstig min som den gör man om man är skylldig eller den gör man om man låssas att man inte är skylldig så va fan ska jag ha för min?? haha LOL näe men det gick ju bra när jag fixade passet förra gången så det är nog lugnt..men innan jag åkte dit så har det varit min tanke sen jag varit liten)

*Sen är det ju Alla :ans dag och då önskar jag mig en ask med chokladhjärtan av vem som helst, den som jag får det av får vara minValentinehihi


PS. Inatt klockan 02:00 om precis två veckor drar jag, Emma & Sara med hennes familj till Egypten!  

Av Isabella Bergström - 13 februari 2013 21:00

HEHE imorgon slänger vi på no-hate-mask och ler åt allt och alla och är bara snäll och positiv? Jag ska försöka iallafall men så tråkigt att inte träffa några klasskompisar imorgon :(


Klart jag aldrig gjort de ;p i´m just joking XD

jaaa snälla  

Av Isabella Bergström - 13 februari 2013 19:15

Gotta love this girl, right?     
     

Bilder · Chill · Love
Av Isabella Bergström - 12 februari 2013 17:30

Idag är det ju fettisdag och då äter jag oftast en semla idag...bara för att :p näe men det är väl nån tradition kanske och sen det coolaste av allt är att i lilla Alfta med ca 2000 invånare(näe jag kan inte det, så smart är jag inte ;) you maybe know my friend..Google) har en egen tradition där man klär ut sig till prinsessor, hockeyspelare, pippi, clowner, troll..you NAME IT! Man börjar med traditionen när man går på dagis och då klär man ut sig till olika figurer och går runt på olika affärer och företag..där man får godis, frukter och olika slags gåvor..Jag kommer ihåg att vi fick en bok på dagis eller när jag max gick i 2:an iallafall och det jag kommer inte ihåg mer än att den var lika stor och tunn som ett A4 papper :D hahah


Men det är en tradition som har levt med mig ändå till 8:an iallafall då jag och Emmiz var fjortisprinsessor så det bara skrek om de..eller de kanske var 7:an men iallafall så lånade vi syrrans två små prinsessklänningar med kliande glitter och allt sen satte vi upp håret i en hästsvans och sprayade våra hår rosa, målade naglarna ROSA och sist av allt hade vi rosa nappar :D hahah gulligt va? ^^ ni som inte bor eller kommer från Alfta måste tro att vi är knäpp eller så men näe vi lever livet bara sissådär XD Det coolaste är att om man söker på "fettisdag" på google och sen tar man wikipediasidan --> denna så kommer det fram en bild på dessa gubbar nedanför där det står att det är fettisdagsgubbar från Alfta!! Fattar ni, lilla ALFTA :D Kan leta om jag hittar några bilder på mig och Emma och lägga upp sen :)


 

Bilder · Chill · Love

❤ Jag är en tjej på 19år som kallas Bella, älskar att baka och resa. Min släkt och mina vänner är mitt allt! ❤

Weheartit

Instagram @ibergstrom

Sök på bloggen

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Bloggarkiv


Ovido - Quiz & Flashcards