beeeeella

Alla inlägg under februari 2013

Av Isabella Bergström - 6 februari 2013 23:31

 

Du har magkänsla och intuition men bör inte råda din vän i nuläget för du har inte alla pusselbitar som krävs för ett bra beslut.

Av Isabella Bergström - 6 februari 2013 23:28

Sån jäkla skön känsla :) idag t.ex innan matteprovet XD

Av Isabella Bergström - 6 februari 2013 13:39

Har haft matteprov men de flesta uppgifter kändes för lätta och då måste man ju ha tänkt fel..eller?
Blir nog inte alla rätt denna gång :( besviken på mig själv :'(
Får nog bara ett B denna gång skojja, får ett B betyder ju de Bella :D haha dålig humor jag vet ;)

Av Isabella Bergström - 5 februari 2013 22:45

Jag och min fina lillasyster som snart fyller 11år, eller om mer än 1 månad :) Försöker lära henne le med tänder men det är svårt kan jag säga, hihi om jag ber om det iallafall så när hon flinar själv så får jag säga -STOPP, FRYYYYS! (haha Sara och Emma känner nog igen det också fast bara när dom har varit allmänt gulliga)


STOPP sa jag här ;)
     
-Jag vill vara som dig, du är så fin Bella! :') awww   
               
Ihopflätad och smilelektion ;D
 
Det blev godkänt iallafall ^^ hahah jag är lite sträng av mig, hähä  

straight and curly

Av Isabella Bergström - 5 februari 2013 20:53


Åh älskar denna låt :D hihih

Av Isabella Bergström - 5 februari 2013 20:15


Ja, jag vill vara en katt :)


*Sova hur mycket jag vill

*"Gå ut" när jag vill

*Äta när jag vill

*Varm päls

*Inga bekymmer

*Min kille kan inte röka, snusa, dricka eller knarka XD

*Slipper tvätta kläder(gör jag än så länge också men..)


HAHA ja finns säkert massa annat också ;)


Av Isabella Bergström - 5 februari 2013 10:18

Lite seg jag, hahah eller det finns andra som är lite mer efter XDDDD HAHAH Har iallafall haft matte och svenska och nu blire engelska på 75min "/ Lektionen slutar när bussen går och sen om jag tar nästa så hinner jag inte med bussen som går ända hem till mig :( fett synd om mig fast ännu mer om Emma som slår huvudet i bordet när hon somnar på tåget<3 lilla hjärtat då


Nu äter jag 1 av 3 godisklubbor ^^ 

Av Isabella Bergström - 4 februari 2013 20:45


HAHAHA typ mina syskon  

SARA NYSTRÖM så det bara skriker om de XD haha så söt

HIHIH

true shit men nu var det ett tag sen va, Sara & Emma? ;p

Har hänt mig -.-'


❤ Jag är en tjej på 19år som kallas Bella, älskar att baka och resa. Min släkt och mina vänner är mitt allt! ❤

Weheartit

Instagram @ibergstrom

Sök på bloggen

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Bloggarkiv


Ovido - Quiz & Flashcards