beeeeella

Alla inlägg under augusti 2011

Av Isabella Bergström - 15 augusti 2011 23:00

Har tittat på 1 och en halv film nu typ... "SCRE4M"(scream 4) alltså och nu har jag sett 34 minuter av "the adjustment bureau" (:Sen förra inlägget har jag bakat rulltårta som blev lite bränd..menmen "även de bästa misslyckas"! ^^ är lite smått hungrig för har bara ätit 2 korv med bröd till lunch och sedan någon rulltårtebit, någon rund minifranska? (Vet inte vad de heter), cornflakes m.m Har haft på mig min leopardpyjamas sen 23.00 igår så nu har jag haft på mig den i 24 timmar i sträck och jag tror inte att jag tar av mig den nu heller för är astrött men det positiva är att Sara kommer hem från Turkiet imorgon ;D<3 Godnatt (*.*)

Av Isabella Bergström - 15 augusti 2011 12:45

Vaknade för nån timme sen och sitter uppe i datarummet nu.  Har laddat in lite bilder, videoklipp och musik från mobilen till datan nu och tänkte göra ett inlägg med någon snabb bild från karnevalståget eller värmland för det kanske åskar just nu.    ska gå ner och äta snart och smsa Emma och fråga om hon vill komma hit på moppen.. nej det tror jag inte hon vill för det regnar lite lagomt 


   Fredagens outfit, äntligen hittat min tröja som har varit borta sen februari!<3   Nanny och jag påväg till mormor!   Oscar, Olivia & Alice<3  LördagsKalas-outfiten :)   Jag, kalasfin!   solsken, vatten och botten..   soooooooolen<3   Oscar, Nanny(syrran 9år), jag, Olivia(kusin snart 9år) och Alice<3   Oscar, Alice (nya plastkusinen min på 6år) & Hanna (mammas kusin,16år snart)   Oscar min nya plastkusin på 5år<3 så söt   Min morbror ramlade ner från där det bara sitter en bräda på altan högst upp på balkongen.. först övervåningen, nedervåningen, förbikällaren rakt på trädgårdsmöbler och bröt båda hälsenorna eller nå </3 men han överlevde iaf<3   Plask i vattnet!   Boken-"Min typ brorsa" är asbra tycker jag, vill ha en fortsättning och själv tyckte jag inte att boken började bli bra fören jag kom över sid. 150 kanske!

   Bokens baksida så ni kan läsa lite om den :p

   Min skugga i singlet      Mormors solros  Solrosen är både lång och grov   Rosen var lika stor som min hand..

_____________________________________________________________________

Det var alla bilder från resan till/från-mormor<3

Av Isabella Bergström - 14 augusti 2011 22:33

Idag har man kommit hem efter en helg i Värmland för att fira snart 9-åriga Olivia<3 har badat, firat, åkt moppe med Hanna, läst ut SARAS bok MIN TYP BRORSA och den var asbra så,rekommendera den men den blir bra när du kanske läst 150 sidor..enligt mig iaf =)Idag tittade man på karnevalståget när man kom hem till alfta och fick se riktigt roliga ekipage och sedan lite småstadsliv i parken på de ;) en tradition, en braen åh^^Haft det super med mormor, morfar, Hanna(mammas ettåräldreänmig-kusin), Olivia(min kusin på snart 9år), Jörgen(morbror med brutna fötter), Eva-Karin(morbrors tjej), Oscar(nya gulliga 5-åriga plastkusin) och Alice(nya söta 6-åriga plastkusin)<3 bilder kommer och ny header har jag funderat på att gör en ny [[:Min släkt är det ingen som tar mig ifrån dem eller ifrågasätter mina släktingar för de är söta, gulliga, gamla, vuxna, trevliga och mycket mera som skulle kunna bli en lång lista! Ska du vara vän med mig måste du acceptera min släkt som den är och inte ha onda tankar om dem för jag har redan vänner som är perfekt och "älskar" (vet inte hur jag ska säga det med de kan umgås och säger inget fel om dem och busar och har roligt med dem) så det måste ni förstå att det inte behöver vara svårt..men vi är ju som vi är Bergström-Elfving-Axelsson<3 göll och puss o kram till er alla släktingar som känner sig träffad<333333/en tjej som har älskat sin släkt sen hon tog sina första andetag och till hon tar sina sista ;)<3

Av Isabella Bergström - 13 augusti 2011 16:08

Är hos mormor och har varit till kusin Olivia och firat henne :) nu ska jag och Hanna åka till henne och fika kanske sen åker vi till mormor igen för att fixa varandras hår :D Inatt drömde jag om Sara och hennes brorsa o han skickade sms till Sara men jag svarade fast han visste om det och vi smsade om Sara och någonting mer, minns inte men vill komma ihåg för när jag vakna mindes jag och då vela jag berätta allt för Sara.. Men nu ska jag dra, hörs!<3

Av Isabella Bergström - 12 augusti 2011 07:48

Tjabaaaaaa (:

Nu ska jag gå och äta frukost sen sticker vi till mormor & morfar! 

Hörs <3

Av Isabella Bergström - 12 augusti 2011 00:36

När man kom till Emma så tittade vi runt på Emmas tv hur man gjorde och sånt, koppla in datan och mobilen och så i tven x) sen städa vi Emmas garderob och letade efter min tröja med korssaker på ryggen och när jag kommer hem hittar mamma den i en hög med kläder =överlycklig den har varit borta sen 25 februari 2011 och äntligen hittat.. Fortsättning hos Emma: när vi hade städat klart Emmas garderob var det snyggt i den;D sen gick Emma ner och gjorde i ordning chokladpudding<3 sen tittade vi på hål i väggen och Emmas mamma kom upp med lite tacos åt mig för jag hade inte ätit middag (((: sen åt vi chokladpudding<3 Iaf så tror jag att jag har packat klart nu.. Gonatt<3Älskat dejj "Emma" Lydia Sofia Ingmar Pinklady Rosaidioten FitnessFi***n Sundin och du är bara miiiin<3<3<3

Av Isabella Bergström - 11 augusti 2011 17:07

Har duschat, städat undan lite saker som jag inte vill ha kvar i mitt rum..   Nu sitter jag och kollar igenom skivor som det ligger bilder på och de finns även på datorn så jag tar bort dem    skönt så jag får lite mera plats i datan!

 Imorgon åker nog jag till mormor och morfar så måste kanske packa lite   vi har inte varit dit på hela 2011 så det läre väl vara dags. De kanske har fått nya grannar..killar, fast näe det går inte för jag förstår inte vad de säger inte ens mamma när hon kommer dit eller någon annan släkting som bor i värmland de pratar ju norska inte svenska!  



Hörs Emma kommer och hämtar mig snart så måste väl packa lite iaf då<3 

Tittade på videos och bilder på vänner jag aldrig ser mer men jag tänker fortfarande på er<3




~Emma Johansson

Elin Öhman Åsentorp

Ida Öhman Åsentorp~

 



Av Isabella Bergström - 10 augusti 2011 16:00

Igår åkte jag till Emma och när vi kommer in till henne så ligger det lite skit på golvet och jag trampar i det såklart ;s sen sätter vi oss vid data och spelar the sims 2 djurliv.. Inte så kul när man hade byggt klart huset och gjort klart gubbarna ;) som när man var liten och lekte med barbie och klädde på den och sedan fixade sängen som hus ;D hahaha sen tog vi moppen till mig och då var vi sugen på chokladpudding så vi stack till hemköp och när Emma ska gå i så låser dom precis mitt framför ögonen på henne :0Så då åker vi hem till mig så tänker vi göra kladdkaka eller flytta men då har vi inga ägg ;( då äter vi rostmackor istället och går till mitt rum och pysslar med, suddisar och nån glittermaskin så det blir glitter överallt och då går jag utoch kastar den och samtidigt matar kaninerna! Sen hämtar jag några brustabletter med C-vitaminer som vi länge i vattnen och dricker för att vi ska bli pigga för att vi skulle dygna men efter att vi har kört Geni barn och lite sodoku så lägger vi oss vid 3. Nu sitter vi och spelar nå Kalle kunskap spel för 10 åringar och försöker bli smarta :p har inte gjort så mycket idag, vikt kläder och lagt in i garderoben.. Får se om vi ska åka och handla chokladpudding eller om pappa kanske gör det åt oss (=Pööööööss<3


❤ Jag är en tjej på 19år som kallas Bella, älskar att baka och resa. Min släkt och mina vänner är mitt allt! ❤

Weheartit

Instagram @ibergstrom

Sök på bloggen

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Bloggarkiv


Ovido - Quiz & Flashcards