beeeeella

Alla inlägg under augusti 2011

Av Isabella Bergström - 2 augusti 2011 14:15


Veckans låt V. 31 Eric Saade - Masquerade


Den är så jävla bra och han är så sjukt heeeeet<3


Igår läste jag och Emma i ett häfte från Furuviks djurpark och där stog det att Eric Saade ska vara där den 28 AUGUSTI på en söndag kl 16.00 vid stora scenen och den 7 Augusti (nu på söndag) kl 16.00 på stora scenen är Ulrik Munther där! <3 hihihi loooove<3

ERIC SAADE<33333  
 

heeeeeeting saade<3

 

Ulrik Munther<3

 

Såååå snyyygggg/söööt<3

Av Isabella Bergström - 2 augusti 2011 13:45


Vaknade och hjälpte Emma att plocka ihop alla hennes saker för hon skulle till Cafét och jobba fast hon blev lite försenad för hon trodde det var måndag! Har matat kaninerna nu och lyssnar på Eric Saades skivor SAADE VOL 1 och Masquerade asbra och han är så jävla HEEEEEEET! <3 


Ska väl till farfar och jobba snart tänker jah, flytta höknipper.. -.-''''' menmen det får väl gå i det härliga och soliga vädret!    


  Bild på kusin Jonathan! <3

Av Isabella Bergström - 1 augusti 2011 23:45

Klev upp vid 9 och åt frukost och gjorde oss i ordning, sen drog jag, Emma, hennes mamma och syrran hennes till Valbo, Gävle!   Kom fram vid 11 och då gick jag och Emma på JC först och tittade men hittade inget. Fortsatte till Cubus och där hittade jag ett blått brottarryggs-linne, vidare till Gina Tricot och hittade allt mellan himmel och jord som var på rea och kostade under 50kr!!!  Men han bara prova en massa saker för sen var vi tvungen att gå och äta på IKEA också så då köpte vi inget den gången på Gina men efter maten så drar vi direkt till Gina och jag köper en brun T-shirt, bronz solglasögonfodral, tubhalsduk och ett par vita JEANS (jag köper jeans för 49kr!!!!!!) sen fikar vi lite av varje också, jag köper en snowslash och får kladdkaka och festis. Efter Gina går vi till DIN SKO och jag och Emma köper ett par naturvit,blommiga tygskor fast olika storlekar var då.. Sen avslut på H&M för att köpa en sminkväska! Tack för en jättebra dag tjejer!<3


Bilder på det inköpta kläder/saker idag!  

   Blue Long Tank Top, Cubus-49kr

   Bronz solglasögonfodral, Gina Tricot-19kr  Brun T-Shirt, Gina Tricot-29kr

   Svart Tubhalsduk, Gina Tricot-19kr   Vita KRISTEN TWILL Jeans, Gina Tricot-49kr   Blommiga tygskor, DIN SKO-99kr   Sminkväska, H&M-29,50kr


❤ Jag är en tjej på 19år som kallas Bella, älskar att baka och resa. Min släkt och mina vänner är mitt allt! ❤

Weheartit

Instagram @ibergstrom

Sök på bloggen

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Bloggarkiv


Ovido - Quiz & Flashcards