beeeeella

Alla inlägg under augusti 2011

Av Isabella Bergström - 7 augusti 2011 15:44

Emmas moppe blev det punka på så fick ta min som är lika dan.. Tankmätaren på min moppe hade inte vaknat förens vi kom till Alfta så Emma trodde inte vi skulle klara oss ;) hahahahahaha

Av Isabella Bergström - 7 augusti 2011 14:35

Emma sov över hos mig inatt, denna gång i garderoben =)) hahaha nu tar vi moppen någonstans och tjoar på ;pHööööörs

Av Isabella Bergström - 6 augusti 2011 23:15

Emma och jag tog moppen till alfta för att köpa godis med då var det packat med människor där.. Jag och Emma som letade efter drag så fanns det där men vi kom lite försent och några vela hem tillbaka till Stockholm hörde vi. Dom hade ju varit i ALFTA BIKEPARK och det är Sverige STÖRSTA bikepark!!! 8o killar liksom men fula långhåriga ahaahaahaha x)) Sen på vägen hem stannade en moppe och körde efter oss när vi svängde tutade den åt oss ;s men vet inte vem det var ;-)

Av Isabella Bergström - 6 augusti 2011 17:52

Emma kom så vi tog moppen till Vanessa men då skulle de åka så då fick vi åka därifrån.. Sen fick Emma berätta om sin dag med the boys =0 nu ska vi beställa pizza och äta sen blir det väl mys någonstans :pPuss (:

Av Isabella Bergström - 5 augusti 2011 22:59

Imorgon drar man  väl till Hässja med Emma för att fira Vanessa(Ness) som fyller 2!!! söööötis ;p bara för att ag har varit med emma nästan varje dag de eller den senaste veckan så känns det som vi träffades för jättelängesen fast det var igårkväll<3 hon busar på, undra vad hon hittat på med alla killar ^^

Av Isabella Bergström - 5 augusti 2011 17:14

Sitter hos Sara och har tittat på bilder sen hon var liten :) askul.. sötnos<3 just nu kollar jag in facebook och hon fixar en bild på min mobil..


Tror det kom en bil nu som ska ta oss till stugan och äta =) höööööööörs

Av Isabella Bergström - 4 augusti 2011 19:41

Sov hos emma inatt så åkte till Hässja för att jobba lite - passa Vanessa<3 på lunchen (kl.15.00) åkte jag och Emma till Galvsbo för att bada och käka sen drog vi tillbaka och babbla på.. Emma skjutsa hem mig nyss och nu drar man till stugan och träffar släkt<3 

hörs huj   

Av Isabella Bergström - 3 augusti 2011 15:15

Tjatja ;) har varit och hämtat en släpvagn så vi kunde hämta kanoten hos farfar så nu ska iaf jag, pappa och Emma dra till Långrösten och paddla kanot! =) hoppas bara på att vädret håller<3

   Emma<3   Jag ;)

   Min sko<3


❤ Jag är en tjej på 19år som kallas Bella, älskar att baka och resa. Min släkt och mina vänner är mitt allt! ❤

Weheartit

Instagram @ibergstrom

Sök på bloggen

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Bloggarkiv


Ovido - Quiz & Flashcards