beeeeella

Direktlänk till inlägg 14 augusti 2011

karnevalståg B-)

Av Isabella Bergström - 14 augusti 2011 22:33

Idag har man kommit hem efter en helg i Värmland för att fira snart 9-åriga Olivia<3 har badat, firat, åkt moppe med Hanna, läst ut SARAS bok MIN TYP BRORSA och den var asbra så,rekommendera den men den blir bra när du kanske läst 150 sidor..enligt mig iaf =)Idag tittade man på karnevalståget när man kom hem till alfta och fick se riktigt roliga ekipage och sedan lite småstadsliv i parken på de ;) en tradition, en braen åh^^Haft det super med mormor, morfar, Hanna(mammas ettåräldreänmig-kusin), Olivia(min kusin på snart 9år), Jörgen(morbror med brutna fötter), Eva-Karin(morbrors tjej), Oscar(nya gulliga 5-åriga plastkusin) och Alice(nya söta 6-åriga plastkusin)<3 bilder kommer och ny header har jag funderat på att gör en ny [[:Min släkt är det ingen som tar mig ifrån dem eller ifrågasätter mina släktingar för de är söta, gulliga, gamla, vuxna, trevliga och mycket mera som skulle kunna bli en lång lista! Ska du vara vän med mig måste du acceptera min släkt som den är och inte ha onda tankar om dem för jag har redan vänner som är perfekt och "älskar" (vet inte hur jag ska säga det med de kan umgås och säger inget fel om dem och busar och har roligt med dem) så det måste ni förstå att det inte behöver vara svårt..men vi är ju som vi är Bergström-Elfving-Axelsson<3 göll och puss o kram till er alla släktingar som känner sig träffad<333333/en tjej som har älskat sin släkt sen hon tog sina första andetag och till hon tar sina sista ;)<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabella Bergström - 21 december 2016 22:21


Visst är det väl kul när man har snälla inbrottstjuvar ;*

Av Isabella Bergström - 13 december 2016 19:37

Min syster som sjunger!!!     

Av Isabella Bergström - 1 november 2016 18:36

Idag mötte jag upp Felicia på stan typ åsså fick vi våra naglar fixade samtidigt! Åh jag blev så nöjd, mina naglar har aldrig varit så fina förut! ...

Av Isabella Bergström - 27 oktober 2016 01:43

Ladies...  Ett tips - flytta till egen lägenhet/bostad själv innan ni hittar en partner så ni kan "Go loco" på inredningen, min bästa kompis första lägenhet var en liten etta i Gävle och den var rosa, pink, rosado you name it det var extremt rosa ö...

Av Isabella Bergström - 29 september 2016 01:21

Den enda saken jag behöver är 5pm cuddle, fast jämt och ständigt, en mysig bamsekram...KRAMAR helt enkelt! ...


❤ Jag är en tjej på 19år som kallas Bella, älskar att baka och resa. Min släkt och mina vänner är mitt allt! ❤

Weheartit

Instagram @ibergstrom

Sök på bloggen

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Bloggarkiv


Ovido - Quiz & Flashcards