beeeeella

Direktlänk till inlägg 10 augusti 2011

otursdag...igen. de stängde mitt framför näsan på Emma *.*

Av Isabella Bergström - 10 augusti 2011 16:00

Igår åkte jag till Emma och när vi kommer in till henne så ligger det lite skit på golvet och jag trampar i det såklart ;s sen sätter vi oss vid data och spelar the sims 2 djurliv.. Inte så kul när man hade byggt klart huset och gjort klart gubbarna ;) som när man var liten och lekte med barbie och klädde på den och sedan fixade sängen som hus ;D hahaha sen tog vi moppen till mig och då var vi sugen på chokladpudding så vi stack till hemköp och när Emma ska gå i så låser dom precis mitt framför ögonen på henne :0Så då åker vi hem till mig så tänker vi göra kladdkaka eller flytta men då har vi inga ägg ;( då äter vi rostmackor istället och går till mitt rum och pysslar med, suddisar och nån glittermaskin så det blir glitter överallt och då går jag utoch kastar den och samtidigt matar kaninerna! Sen hämtar jag några brustabletter med C-vitaminer som vi länge i vattnen och dricker för att vi ska bli pigga för att vi skulle dygna men efter att vi har kört Geni barn och lite sodoku så lägger vi oss vid 3. Nu sitter vi och spelar nå Kalle kunskap spel för 10 åringar och försöker bli smarta :p har inte gjort så mycket idag, vikt kläder och lagt in i garderoben.. Får se om vi ska åka och handla chokladpudding eller om pappa kanske gör det åt oss (=Pööööööss<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabella Bergström - 21 december 2016 22:21


Visst är det väl kul när man har snälla inbrottstjuvar ;*

Av Isabella Bergström - 13 december 2016 19:37

Min syster som sjunger!!!     

Av Isabella Bergström - 1 november 2016 18:36

Idag mötte jag upp Felicia på stan typ åsså fick vi våra naglar fixade samtidigt! Åh jag blev så nöjd, mina naglar har aldrig varit så fina förut! ...

Av Isabella Bergström - 27 oktober 2016 01:43

Ladies...  Ett tips - flytta till egen lägenhet/bostad själv innan ni hittar en partner så ni kan "Go loco" på inredningen, min bästa kompis första lägenhet var en liten etta i Gävle och den var rosa, pink, rosado you name it det var extremt rosa ö...

Av Isabella Bergström - 29 september 2016 01:21

Den enda saken jag behöver är 5pm cuddle, fast jämt och ständigt, en mysig bamsekram...KRAMAR helt enkelt! ...


❤ Jag är en tjej på 19år som kallas Bella, älskar att baka och resa. Min släkt och mina vänner är mitt allt! ❤

Weheartit

Instagram @ibergstrom

Sök på bloggen

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Bloggarkiv


Ovido - Quiz & Flashcards