beeeeella

Alla inlägg under juli 2013

Av Isabella Bergström - 3 juli 2013 17:28

Har varit till Bollnäs med pappa och skulle köpt saker men vi hittade inget och nu ska jag byta om och sen dra till Alfta på Summerbreeze, typ en minifestival på Kvarnsveden  Emma, Therese & Josefine har kommit hit på moppe nu för vi ska åka, sen träffar vi Sara & Nina där också!  


Denna mobil ska bli min! ;)
   

Av Isabella Bergström - 2 juli 2013 23:58

                 

Av Isabella Bergström - 1 juli 2013 23:45

Hej!

Har typ varit ute hela dagen och hjälpt pappa dragit kablar hit och dit, sen var vi och hälsa på pappas moster  Efter de kom Sara & Emma och vi började rota i min garderob efter kläder till mig för vi skulle göra en photo shoot i min vackra natur runt omkring där jag bor..och idag hade Emma med sig sin systemkamera så det blev betydligt bättre bilder i dag  Ni får ett litet smakprov på oredigerade bilder också så får jag försöka gå igenom dom riktigt imorgon, blev trotsallt 1066 bilder tror jag....Godnatt!  

   
Jag

Emma

Sara


Mina fina söta troll!<3
   


❤ Jag är en tjej på 19år som kallas Bella, älskar att baka och resa. Min släkt och mina vänner är mitt allt! ❤

Weheartit

Instagram @ibergstrom

Sök på bloggen

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Bloggarkiv


Ovido - Quiz & Flashcards