beeeeella

Alla inlägg under juli 2013

Av Isabella Bergström - 24 juli 2013 18:10

Jag, Emma & Sara åkte till Gävle igår till Emmas lägenhet och idag har vi gått på stan :) Emma gjorde 2 av 3-rätters middag och nu sitter vi på bio och ska alldeles snart se Grown Ups 2! :D asbra dag med mina bästa brudar<3

Av Isabella Bergström - 23 juli 2013 00:59

Så jäkla söt så jag dör! Dave Franco 

Av Isabella Bergström - 22 juli 2013 16:07

HAHA ett till svar på en fråga  ;)

Av Isabella Bergström - 22 juli 2013 10:04


Har varit till Edsbyn med pappa och köpt lila färg till källarväggarna, min lila också! ;)

Av Isabella Bergström - 21 juli 2013 18:02

Har plockat jordgubbar med mamma och jag har bestämt mig för att när jag blir äldre ska jag ha ett hus där jag kan ha ett eget jordgubbsland och dill också..det är bra när jag kan använda det när jag lagar mat och det borde jag kunna då, haha Hur jag ska få det att växa är en annan femma ;) HAHA
   
Vi har jordgubbar många rader, gul lök, dill, sallat & några morötter =)

Mamma med en bukett sallat(sallad) HAHA
       
Jag tog jordgubbarna, hihii
    

Bilder · Hemma · Love
Av Isabella Bergström - 21 juli 2013 15:24

 
Har kollat på 3 st avsnitt av The Carrie Diaries idag när Emma sov men hade sett ett av dom på tven redan..det är iallafall en jättebra serie som går på TV11 på torsdagar kl 20:00 rätta mig om jag har fel! ;) Jag kollar på det på någon hemsida utan svensk text så yeeeay jag lär mig lite engelska på sommarlovet :D HAHA 

Emma åkte för typ 10 minuter sen så nu ska jag kolla på något till avsnitt för hon har sett alla som har gått på tven ;p Jag har satt mig ute för det är ganska fint väder fast det blåser och jag har inte varit ute på flera dagar för det har varit molnigt så jag behöver nog lite frisk luft ;) hehe Har hörlurar nu och lyssnar på musik och jäklar vilket bra ljud det var i dom, I guess för jag använder aldrig hörlurar och dessa är typ inte så fräscha men jag blev inspirerad av Carrie i serien så då letade jag fram nå hörlurar! 


Vi hörs, hoppas ni med har fint väder! ;)

Av Isabella Bergström - 20 juli 2013 18:41

                 

Av Isabella Bergström - 19 juli 2013 22:41

 


Hej Isabella!

Du träder in i en festlig atmosfär, fångas av musiken och hamnar i en vild dans.


❤ Jag är en tjej på 19år som kallas Bella, älskar att baka och resa. Min släkt och mina vänner är mitt allt! ❤

Weheartit

Instagram @ibergstrom

Sök på bloggen

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Bloggarkiv


Ovido - Quiz & Flashcards