beeeeella

Alla inlägg under juli 2013

Av Isabella Bergström - 10 juli 2013 22:46

Som ni nu ser så har jag fixat bloggen lite! Kände för lite förändring nu på sommaren ;)

Detta är min nya header, vad tycks? #header #best #friends 

 

Av Isabella Bergström - 9 juli 2013 23:53

Fast vi kom hem innan 3 men har varit och är fortfarande trött...så har kollat på tv och film :)
Detta var den enda bilden jag har just nu..HAHA Det var mellan 16-19mil för våra mätare stog det olika på...åh jag är så trött, jag babblar bara för jag är sjukt trött men nu ska jag fortsätta kolla på film :)

Av Isabella Bergström - 9 juli 2013 00:23

Ja det blev garanterat 4 timmar i Birsta med Emma, pappa, Putte & Jonathan men ändå saknar jag:
Ett svart linne
Mousse foundation
Och en present till Sara :(<3

Men jag är absolut nöjd med vad jag köpt, som t.ex Denna peplum top från Bik bok :D Har nästan handlat något från topp till tå ;) haha
Nu måste jag sova för imorgon drar jag, Emma & pappa oss hemmåt på våra mopeder, inte kul..hehe Men har haft en asbra helg + måndag här i Sundsvall men nära och kära<3

Av Isabella Bergström - 8 juli 2013 00:39

Idag har det varit blå himmel hela dagen så vi var till Bergafjärden och bada i havet, min första gång i Sverige att bada i havet ;) hahah Sen har vi solat också såklart..Blev några timmar där iallafall :D Lerkrig och sen körde Jonathan och Emma nå bollspel vid nå nät där det låg massa killar och skratta för Jonathan styleade och Emma fick stå där och fixa håret och dra på sig solbrillor xD haha låg och njöt i solen av att Emma såg ut att skämmas lite ;) hahaha Pappa gjorde annorlunda kasslergryta och.jag och Emma gjorde vaniljpannacotta, mm! :D

Godnatt, nu taggar vi för imorgon blir det Birsta! Åh då har man iallafall fulländat mopperesan till Sundsvall<3
Moppe
Bad i hav
Bakning
Shopping
That's lite ;)

Av Isabella Bergström - 7 juli 2013 01:00

Tjo! :)
Igår(fredag) tog vi mopparna nästan till Delsbo och tälta och sen på morgonen fortsatte vi vidare mot Klingsta, Sundsvall ;) Jonathan var ju inte hemma när vi kom så då fick vi sola, vila, sova på gräsmattan i 2 timmar =) HAHA Sen var vi in till Sundsvall på tivoli så jag åkte bara larven-berg-o-dal-bana med Jonathan och Emma åkte typ Extreme fast nå annat liknande xD filmade och tog bilder med hennes mobil så får se om jag lägger upp nå :D

När vi kom hem så gick vi och bada i sjön? 19grader och ingen sol som värmde oss men det var inte så kallt och sen när man doppade sig vare varmt och skönt :D nu ska jag också sova för att ladda om för nästa dag få se vad vi hittar på då ;) Emma & Jonathan har väl somnat redan så Godnatt! ^^

Av Isabella Bergström - 5 juli 2013 20:54


Nä nu tar vi mopederna och drar, hörs huj! ;) Önska oss lycka till!  

Av Isabella Bergström - 5 juli 2013 14:09


Tjohooo, håller på och fixar moppen för imorgonbitti drar jag, Emma & pappa till Sundsvall......på Moppe! :D HAHA Inte in i stan då men till min farbror med familj! <3 Jag längtar, men vad behöver man ha med sig? Som får plats på moppe..har ju med en dunk med bensin också som INTE får plats under sitsen EMMA! XD HAHAH
16,5mil..förmodligen tar det 4-5 timmar ;) HAHAHAH Pengar är med om det blir en tripp till Birsta City och sen så vet vi inte än hur länge vi stannar men det spelar väl ingen roll ;) Taggade redan förra året men då blev det inget av men i år så kör vi, kringelkrångelvägar, HA EN BRA DAG ALLIHOPA!  

Av Isabella Bergström - 5 juli 2013 13:20

Jaha det var ju tråkigt -.- HAHA

 


Hejsan Isabella!

Din typ ser inte ut som du tror. Ganska tvärt om faktiskt.

❤ Jag är en tjej på 19år som kallas Bella, älskar att baka och resa. Min släkt och mina vänner är mitt allt! ❤

Weheartit

Instagram @ibergstrom

Sök på bloggen

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Bloggarkiv


Ovido - Quiz & Flashcards