beeeeella

Alla inlägg under juli 2013

Av Isabella Bergström - 14 juli 2013 23:15

     

Vem är du?  

Av Isabella Bergström - 14 juli 2013 21:50

Ställ mig en massa frågor nu så får vi se om jag svarar med Video..Inte min idé men Emma tyckte jag skulle köra på de och Sara har ju det också så, hey ho let´s go! ;) haha


Av Isabella Bergström - 14 juli 2013 20:47

Vi sitter och kollar på nån randoms bilder på facebook och då pussar en tjej en kändis på kinden och då säger Emma:
-Tror du man får böta om man pussar en kändis?
Jag kollar på Emma jättekonstigt och säger att det är många som gör de..

-Men alltså på munnen?!

-Tänkte du prova de eller vadå?

-Nä jag bara undra!

HAHAHAHAH

 
Nu äter vi vattenmelon och ska prova köra The Cupsong! :)

Av Isabella Bergström - 13 juli 2013 19:02

Jahapp nu finns det inget som går att äta hemma till middag så jag har bestämt mig för att jag och Emma ska åka och handla och köpa något som går att laga och överraska alla men nu är det såhär att jag kommer inte på en enda maträtt att laga som man kan lägga upp fint på en tallrik..så 1 år på Restaurang och livsmedels-programmet hjälper inte hjärnan att bli duktigare på matlagning eller så äre sommarlov i mitt huvve också xD HAHAHAHA


HAHA Toppen! Näe

Av Isabella Bergström - 13 juli 2013 17:33

Japp det har varit soligt hela dagen men mitt humör har inte varit på topp hela tiden för att det kom moln och dom försörde min dag men nu har dom försvunnit så nu är det lugnt! ;) hahhahah Fast det var Emma som fick mig på bättre humör när hon blev lite sur för något för då kunde jag fokusera på vad som gjorde henne arg och sen gick jag bara vidare<3

             

Bilder · Chill · Hemma · Love
Av Isabella Bergström - 13 juli 2013 00:30

Jag håller på att dö av värme, att sova i samma säng som en het brud som har feber är inte svalt XD hehe Och föresten hur tar man hand om någon som har feber? Ska man värma dom ännu mer eller ska dom få frysa..jag fick frysa när jag hade feber sist för jättemånga år sen... :/ men det är ju lite taskigt om någon fryser och låta dom frysa och har man feber fryser man väl exremt mycket..jämfört med mig då om Emma inte hade haft feber :o


Mina kompisar är ju bara sjuk ju, Sara har varit jättesnorig..tror jag men nu har hon jätteont i halsen istället :/ iallafall i morse enligt hennes blogg...jag har inte träffat henne på länge nu eller kanske en vecka men det är låååång tid för att vara på ett sommarlov! :( <3


Hur som helst är jag frisk....än! :D


Emma sover iallafall och jag kollar på Pitch Perfect och stör mig på att en tjej där är med i den filmen och i Twilight och det finns så många likheter fast ändå inte för jag tänker långsynt? hon är iallafall med i nån typ kör som heter Bella(som hennes kompis i twilight) sen hahah var det nå mer också men skitsamma hahha Filmen är iallafall underhållande ;)

Av Isabella Bergström - 12 juli 2013 12:00

Lånade Emmas systemkamera så fick ganska bra bilder 

Stickad vit tröja från Gina Tricot - 149kr

Här är den sjukt snygga peplum toppen! :)

Det var nå rea på den så den kostade 75 kr bara från BIKBOK (y'

Nå slags leggings-jeans från VILA - 99 kr i think

Bilden ser typ sne ut xD HAHA

Bikinitrosor från H&M - 99kr

Stor snygg lila plånbok, man får plats med allt...till och med mobilen ;) Monki - 80kr

Hudkräm 50kr från H&M

You learned me to smile, that´s why I am doing it in pictures

I capture myself smiling and then I remember it´s because of you


Yes you, Sara<3

Snobben pyjamas-set 149kr från H&M

Lite suddig blev denna men ;)

Nu kan jag gå och sova och känna mig söt samtidigt, hihi
----------------------------------------------------
Detta saknades ju på min "önskelista" så när Emma var till Gävle köpte hon den åt mig, fast jag betalde =)

Ett svart linne från Gina Tricot - 99kr

Kommer bilder från resan förmodligen senare idag!

Av Isabella Bergström - 11 juli 2013 23:50

Idag har Emma och jag åkt till Therese & Josefine på caféet och jobbat :) Det har varit soligt och vi har mest lekt med deras lillasyster Vanessa och tagit söta bilder på henne ^^ hihi


Otroligt söt så jag tog bilderna av Emma ;)

Nu sitter jag och myser i min nyinköpta pyjamas och kollar på Född att vara annorlunda..ska snart sova för imorgon jobbar vi också :)

 
Natti! ^^

Bilder · Chill · Hemma · Love

❤ Jag är en tjej på 19år som kallas Bella, älskar att baka och resa. Min släkt och mina vänner är mitt allt! ❤

Weheartit

Instagram @ibergstrom

Sök på bloggen

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Bloggarkiv


Ovido - Quiz & Flashcards