beeeeella

Alla inlägg under mars 2013

Av Isabella Bergström - 18 mars 2013 20:15

Veckans/Månadens/Livets låt! Ma chérie - DJ Antoine, 2K12 feat. The Beat Shakers
Spelades såklart i Egypten on the disco ;)




Ja idag är jag med Emma igen..HAHA Jag körde halvdag i skolan idag så slutade typ 12, och imorgon slutar jag tidigt så då kommer jag också träffa henne :D hahah Vi har bakat cupcakes och kollat på Linas kvällsbok och garvat sönder såklart ;)

Just nu vill jag har ombre, nya kläder och ny mobil!
     
Vill ha en ny mobil för min mobiljävel vill inte starta  Laddade den inatt sen helslut imorse, fatta paniken jag fick  Därför har jag gått med en klocka på armen idag som är inställd på Egyptens tid för jag vill inte ändra tiden..HEHE Men jag har även haft min mobil i handen såklart..jag klarar mig verkligen inte utan mobilen!!! Har tryck och tänkte kolla busstider, kolla vad klockan var och sånt idag men det har inte funkat  Lotta tänkte göra en insamling med hennes mobiler men får låna Emmas mobil nu så det är lugnt 


...


På tala om Lotta...hon är väl den icke smartaste personen i världen XD hahah hon fick panik för hon skulle hinna till bussen men då tappade hon bort sin nyckel så hon gick runt på skolan och letade och bestämde sig för att knippsa låset men var tvungen vänta en timme för vaktmästaren hade lunch men då går vi till skåpen för jag ska gå till bussen och då hittar hon nyckeln.............................på armen som armband liksom!!! HAHA jag orkade inte, hahha jag höll på att dö av garv    Den smarta Lottas blogg ---> här

Av Isabella Bergström - 17 mars 2013 23:45

Förlåt mig för inga inlägg på typ två veckor, men jag vill lägga ut bilderna som jag, Emma och Sara tog i Egypten innan jag fortsätter med vanliga blogginlägg.. Jag har faktiskt ingen aning varför jag vill göra så men så är det iallafall  


Denna vecka har väl varit ganska kul..men jag saknar Egypten såååå mycket.....inget att tänka på mer än:
*Smörja sig så man inte bränner sig
*Vara fin
*Parta hur mycket man vill

*Kolla killar hur mycket som helst..man kände ju liksom ingen där ;p

Måndagen mötte man en superglad och strålande tjej på bussen, som man hade umgåtts med en vecka redan..jo det är Sara jag pratar om ;) Men hon bara strålade glädje på morgonen så man kunde ju inte vara något än GLAD den dagen :D

I tisdags så gick jag & Lotta och kolla stan tills Emma hade slutat och det var ju rea typ överallt så nån dag denna vecka ska jag gå och köpa minst 1 tröja jag vill ha som finns på Såfin :D Kommer inte ihåg om jag kollade på nå annat.. Iallafall så följde jag med Emma hem den dagen och därefter träffade man Dante :)

Torsdagen gick jag och kolla på kläder på Sofies kläder i Alfta och hittade några plagg men köper nog inte dom, hehe ^^

På fredagen vare värsta kalaset på skolan för vi gjorde smörgåstårtor och självklart var min grupps godast och bäst :p hehe På skolan käkade vi smörgåstårta och gräddtårta som någon annan på skolan gjort ;) hehe mätt blev man ju iallafall :) Mormor och morfar kom då också :D


Lördagen anglade man från 5 till 14, alltså 9 timmar och sov mindre än 4 timmar innan och fick bara två gäddor också men fint väder och bästa kusinerna var ju med så det gick ju :D På kvällen bakade jag chokladbiskvier men jag tycker inte om dem för det är kaffe i :(

Söndagen har jag gjort Cupcakes med smak av passionsfrukt men såklart i frostingen skulle det vara philadelpiaost så det var inte så jättegott heller, HAHA men utseendet på dem blev jag nöjd med :D Mormor och morfar åker hem och Emma hälsar på ;P hehe vad har vi gjort? Snapchattat, tagit egobilder och smörjt varandras ryggar :D hehe måste bli en standard på söndagar <3

Bilder · Chill · Hemma · Love
Av Isabella Bergström - 12 mars 2013 21:31


Hade en lektion idag så sen pluggade jag och Lotta lite engelska, drog på MAX och käka och därefter stan för att kolla på kläder och jag har hittar massor av kläder, smycken, smink etc. som jag vill ha och kanske kan köpa i helgen då mormor kommer :D

När Emma slutat så tog vi bussen hem till henne och där har vi ju varit galna som vanligt och dansat, sjungit, spelat in och längtat tillbaka till Egypten :') Pannkakor med smör och socker fick vi till middag ;)

Av Isabella Bergström - 10 mars 2013 15:00


Torsdag ----till---- Lördag

50graders skillnad!!!

Ja igår var jag och pappa på Angeltävling och vi kom 9:a eller 10:a. Det var ju ganska kallt åt mig kan jag säga för två dagar innan så gick jag runt i bikini och typ svettades och igår klädde jag på mig kläder för kung och fosterland och frös fortfarande..ni ser mitt hår blev fruset!!! :o haha


Jag föredrar nog värmen utomlands med dom jag älskar mest<3

Puss  

Av Isabella Bergström - 8 mars 2013 18:15

Inget slår detta..verkligen inget faktiskt, denna resa med mina bästaste bästa kompisar och hennes familj!  


Det finns inte tillräckligt med ord att beskriva resan till paradiset som Emma säger..och det var verkligen ett paradis..fyllt med allt möjligt - sol, vind, vatten, mat, killar, disco och mycket mycket mer  

Bilder och annat kommer i ett annat inlägg  


❤ Jag är en tjej på 19år som kallas Bella, älskar att baka och resa. Min släkt och mina vänner är mitt allt! ❤

Weheartit

Instagram @ibergstrom

Sök på bloggen

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Bloggarkiv


Ovido - Quiz & Flashcards