beeeeella

Direktlänk till inlägg 17 mars 2013

Dålig bloggning :/

Av Isabella Bergström - 17 mars 2013 23:45

Förlåt mig för inga inlägg på typ två veckor, men jag vill lägga ut bilderna som jag, Emma och Sara tog i Egypten innan jag fortsätter med vanliga blogginlägg.. Jag har faktiskt ingen aning varför jag vill göra så men så är det iallafall  


Denna vecka har väl varit ganska kul..men jag saknar Egypten såååå mycket.....inget att tänka på mer än:
*Smörja sig så man inte bränner sig
*Vara fin
*Parta hur mycket man vill

*Kolla killar hur mycket som helst..man kände ju liksom ingen där ;p

Måndagen mötte man en superglad och strålande tjej på bussen, som man hade umgåtts med en vecka redan..jo det är Sara jag pratar om ;) Men hon bara strålade glädje på morgonen så man kunde ju inte vara något än GLAD den dagen :D

I tisdags så gick jag & Lotta och kolla stan tills Emma hade slutat och det var ju rea typ överallt så nån dag denna vecka ska jag gå och köpa minst 1 tröja jag vill ha som finns på Såfin :D Kommer inte ihåg om jag kollade på nå annat.. Iallafall så följde jag med Emma hem den dagen och därefter träffade man Dante :)

Torsdagen gick jag och kolla på kläder på Sofies kläder i Alfta och hittade några plagg men köper nog inte dom, hehe ^^

På fredagen vare värsta kalaset på skolan för vi gjorde smörgåstårtor och självklart var min grupps godast och bäst :p hehe På skolan käkade vi smörgåstårta och gräddtårta som någon annan på skolan gjort ;) hehe mätt blev man ju iallafall :) Mormor och morfar kom då också :D


Lördagen anglade man från 5 till 14, alltså 9 timmar och sov mindre än 4 timmar innan och fick bara två gäddor också men fint väder och bästa kusinerna var ju med så det gick ju :D På kvällen bakade jag chokladbiskvier men jag tycker inte om dem för det är kaffe i :(

Söndagen har jag gjort Cupcakes med smak av passionsfrukt men såklart i frostingen skulle det vara philadelpiaost så det var inte så jättegott heller, HAHA men utseendet på dem blev jag nöjd med :D Mormor och morfar åker hem och Emma hälsar på ;P hehe vad har vi gjort? Snapchattat, tagit egobilder och smörjt varandras ryggar :D hehe måste bli en standard på söndagar <3

Bilder · Chill · Hemma · Love
 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabella Bergström - 21 december 2016 22:21


Visst är det väl kul när man har snälla inbrottstjuvar ;*

Av Isabella Bergström - 13 december 2016 19:37

Min syster som sjunger!!!     

Av Isabella Bergström - 1 november 2016 18:36

Idag mötte jag upp Felicia på stan typ åsså fick vi våra naglar fixade samtidigt! Åh jag blev så nöjd, mina naglar har aldrig varit så fina förut! ...

Av Isabella Bergström - 27 oktober 2016 01:43

Ladies...  Ett tips - flytta till egen lägenhet/bostad själv innan ni hittar en partner så ni kan "Go loco" på inredningen, min bästa kompis första lägenhet var en liten etta i Gävle och den var rosa, pink, rosado you name it det var extremt rosa ö...

Av Isabella Bergström - 29 september 2016 01:21

Den enda saken jag behöver är 5pm cuddle, fast jämt och ständigt, en mysig bamsekram...KRAMAR helt enkelt! ...


❤ Jag är en tjej på 19år som kallas Bella, älskar att baka och resa. Min släkt och mina vänner är mitt allt! ❤

Weheartit

Instagram @ibergstrom

Sök på bloggen

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Bloggarkiv


Ovido - Quiz & Flashcards